globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpět k moto po 20ti letech přestávky
3.1.2021 v 11:36
Zdar, dokola omilané, plánuji se vrátit k motorce na projižďky po jihočeském kraji, možná i dále. Je mi 45let opravneni full A. merim 185 a 85 kg, svuj moto zivot jsem zakoncil na ČZ180 před 20ti lety. Zamilovlal jsem si znacku Royal Enfield a model Interceptor 650 Twin. Mam rad retro a motor musi byt videt a nejlepe strbrny :) Tu moto vzhledove miluji :) Myslite, ze tato kubatura je vhodna pro navrat? po tech letech se tak nejak povazuji za zacatecnika, bojim se vahy motocyklu a tak nejak se bojim bouracek :) ale trocha sebereflexe u moto neuskodi ne :) Mam dve deti a nechci aby kvuli me moto prisli o tatu. Ale to preci meni pravidlo a zivot mi muze pokazit uplne neco jineho. Vim kazdej rekne tak to rovnou zabal :) Je to dano tim ze proste clovek jak na tom dlouho nesedel a tak nejak zapomel jaky to je to pocit jet treba 90 :) Mozna ze to prvnim otocenim plynu hned opadne. Taky se mi libi R. Enfield meteor 350, ktery ma v tomto roce prijit. Jasne asi by byl dobry na seznameni, je lehci. Ale jak kazdej rika ten vykon te brzo omrzi a budes chtit vic, na silnejsim se da jet pomalu a s rozmyslem vzdy, obracene uz to nejde. Rozpocet mam 200tis i s hadrama.
Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?


Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

4.1.2021 v 23:17 | Nahoru | #31
stráťa> jo ve VG, ne ze by kluci byly spatny, ale bylo z toho zrejmy, ze jim prodeje poptavkove jdou, takze nemeli absolutne zapotrebi a snahu k nicemu co se tyce treba ceny, nejakyho bonusu a to jsme mimo sezonu. Proste aby zakaznik nakoupil s pocitem nejaky trochu cenovy spokojenosti, ani bombon na vic :) Proste tak to je, ber nebo neber pred branou je dalsich 10 zajemcu. To se jednalo o doprodej skladoveho kusu 2020,
Ted budou novy verze 2021, barvy, neco malo novy na nich, Euro5.

Objevil jsem inzerat, RE Int. zahranicni dovoz najezd 4 tis. v top stavu. Usetril bych 45 tis. co myslite mam se neceho bat?

Naposledy editováno 04.01.2021 23:30:23

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 10:34 | Nahoru | #32
zavodnicek-beda> Ty nám radšej napíš, ako to dopadlo s tým burčákom.

Pre Bicistu - osobne neviem, či by som si kupoval novú, nie preto, že musíš platiť za prvú prehliadku, ale na predaji by si dosť tratil. Pre RE si už zjavne rozhodnutý, podľa mňa zasa Ti zasa taká malá nie je, ja takto vyzerám prakticky na každej motorke. Písal si, že si našiel nejakú jazdenú, zožeň si známeho, čo sa do motoriek vyzná, a choďte sa naň pozrieť. Dôležité pravidlo pri kúpe jazdenej - aj máš čo len smietko pochybností, nechaj to tak. Oveľa väčšie riziko je, že sa zamiluješ a nebudeš vidieť nedostatky.

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 10:56 | Nahoru | #33
Bicista, aký ročný nájazd km plánuješ,odhaduješ?

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 11:59 | Nahoru | #34
Návrat po 20 letech na motorky byla půllitrová starší hondice. Supr na oživení, na poježdění (vzhledem k věku už žádný extrémy) byla výborná a měl jsem ji rád. A taky byla poslední, která mi řekla, co už moc nechci, a to jsou točivý motory. Prostě pode mnou nemusí motorka skučet jak ruská zima. Bylo mi nakonec jasný, že chci cesťáka s dobrým krouťákem a pěknou plochou křivkou průběhu. Už už jsem málem sáhnul po RE Interceptoru, ale přišel motosalón v Brně a najednou byla doma hondice NC750S. Našel jsem v ní přesně, co jsem na ježdění hledal, a nedám na ni dopustit. Rozhodující byl posaz a pocit z ní. A myslím, že hlavně o tom to je. Ozkoušet, a taky vědět, co člověk chce.
Dnes je z čeho vybírat, teda než nám zelení papaláši zatnou tipec, jako se to děje u aut. Tak jen do toho, dřív, než bude pozdě...

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 13:09 | Nahoru | #35
Podle tý fotky,kde na ní sedíš je ti malá..Výškově jsem na tom podobně jako Ty a takový tělo se těžce skládá na většinu motorek.Po jedný sezoně na Viragu 1100 jsem skočil na intrudera 1800 a to je na tuhle výšku akorát Jinak obsahu a výkonu se neboj.Věk máš na to,abys jezdil s rozumem a podcenění kubatury ze strachu většinou dopadá hned po sezoně sháněním něčeho většího a silnějšího.Můj tatík skočil po 40ti leté pauze na Virago 750 v 72 letech a po pár km je jako ryba ve vodě..Takže jak píší kluci výše-Kde uvidíš stát mašinu co se ti líbí,skoč na ní a zkoušej..Jedině tak poznáš,na čem se cítíš dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 13:31 | Nahoru | #36
Codo> Hondu NC750 ma kamarad, vcera jsem si na ni alespon sednul. Jasne komfort sezeni oproti RE jasne lepsi, sedacka taky name sice tuhzi, ale clovek citi alespon nejakou anatomi u RE je to uzka kláda. Posez samozrejme na Honde lepsi, tam s telem clovek nemusi hybnou sedne, mavne rukama a pristanou mu na riditkach, U RE ackoliv mam ruce dlouhy telo muselo jit do predkolonu a vaha tele tim padem musi trochu na ruce. To u te Hondy NC750 neni. Takze pro delsi trasy bude honda rozhodne pohodlnejsi. Jenze pro me tyto motorky nejsou motorky to jsou motorove stroje pro pohyb na dvou kolech :) nema to pro me dusi, vsude samy plast, jak vosa z tranformers :) Ano jedete pekne, dobre se natom sedi, ma to ulozny prostor i pro helmu, Jako pro nekoho kdo se chce projet na dvou kolech urcite parada, ale ja jsme asi staromilec, Jako RE se mi libi. Wau efekt kdyz sem na nej sednul se nekonal. Namam moc rad ze musim napadat na riditka, mozna by to vyresila vymena roditek za vyssi co by sli vic naklopit, aby byly jeste blize. A nebo to k tomu proste patri, nemuze byt nic v kazdem ohledu dokonale. Bud clovek hleda pohodli, nebo styl :)

To pkkaca - o Virago 535 ev 750 taky premyslim, ty motorky se mi libili vzdy, tak taky spekuliji, pac nevim do ceho v tom moto svete jdu, jak me to chytne atp, abych zas zbytecne nesel do nove motorky, a zkusit tuhle klasiku a pak se uvidi, Pak to clovek streli za stejno nebo s minimalni ztratou - nevim. Tam zas nevim, jaky to je vlastnit 25let starou motorku, aby se to porad nejebalo, aby me to nekde nenechalo.

Naposledy editováno 05.01.2021 13:40:28

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 13:51 | Nahoru | #37
Tak já jsem se na motorku vracel skoro po 30 letech a někde jsem uviděl Triumph Tiger 800 , četl jsem na to celkem chválu a tak jsem ho koupil a zatím dobrý -))

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 16:10 | Nahoru | #38

Bicista píše:
Okruh urcite ne!
Dnes jsem na RE jen sedel, jsem na tom jako by byl podemnou simson :) je to pomerne maly :) coz mi moc nevadi, nemam z toho pocit mohutnosti tudiz se to ho clovek hned neboji. Ja mam tedy dlouhy nohy od zeme po pas 120cm :)
Dalsi co me u RE nemile prekvapilo je prvni servis po 500km za nejakych 4,5 tis. Vim ze to k motu patri kdyz chce clovek opicku musi mit na banany, ale 2x objet komik a hned solit v po prvnim tydnu provozu 4,5 litru mi ta predstava rozhodila sandal :(



Čau, ten čo to fotil, tak nevie fotiť. Mal to nafotiť vo výške motorky, prípadne si až čupnúť aby motorka vyzerala väčšia. Inzerátov na motky je plná riť. aj na ten RE , je aj na motorkároch čo to predáva majiteľ. Zájdi a vyskúšaj. A nech to niekto sfotí normálne a nie takto idiotsky. Keby ten objektív dal k tvojej hlave tak máš hlavu ako hlavonožec a motka je ako kolobežka a nožičky by si mal krátke, čo máš aj na tej fotke. No, na tej fotke vyzeráš fakt hnusne na tej motorke, ale to je chyba toho čo ti fotil.

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 16:55 | Nahoru | #39
[quote=Bicista]Codo> Hondu NC750 ma kamarad, vcera jsem si na ni alespon sednul... Jenze pro me tyto motorky nejsou motorky to jsou motorove stroje pro pohyb na dvou kolech :) nema to pro me dusi, vsude samy plast, jak vosa z tranformers :) Ano jedete pekne, dobre se natom sedi, ma to ulozny prostor i pro helmu, Jako pro nekoho kdo se chce projet na dvou kolech urcite parada, ale ja jsme asi staromilec...

No toť, je třeba vybírat podle vkusu každého soudruha! Taky nikomu tu hondici necpu, jen jsem psal, že se dá najít motka, která sedne podle potřeby. To, že mi moje hondice sedí, neznamená, že bych třeba nechtěl, aby vypadala trochu jinak. Ale ježdění na ní je prostě fajn. Mám jí, neměnil bych, ale i tak se moc rád koukám na mašiny, který mají to, co u hondice nevidím. No a? Je to stejný jako s autama nebo babama. Že se pohledem pokochám neznamená, že chci mít doma Každá volba musí bejt trošku kompromis. Kluci, co maj třeba italský krásky můžou mít zas problém se servisem a poruchovostí, ale tu cenu platí rádi, protože jim to stojí za to. A to je celý...

2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 19:05 | Nahoru | #40
Není nic horšího , než lézt po 200 km z motorky bolavý . Za mě velký chlap , velká motorka . Musí ti padnout . Pak bude ježdění radost .

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 20:09 | Nahoru | #41
Beda-FM> ...přesně

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 21:19 | Nahoru | #42
Když se ti RE líbí, tak není co řešit. Vždyť ty jsi vlastně rozhodnutý. Jestli máš obavu, že ta motorka na tebe bude moc silná a moc těžká, tak tě můžu ujistit, že nemusíš mít obavy. Za jízdy tu váhu navíc, oproti 478-ce, nepocítíš a na místě to nebude zase tak strašné. Jinak to není nijak přemrštěná váha, znám motorky co mají bezmála půl tuny Výkon? Tahle motorka je silnější než čezeta, ale to je dneska většina motocyklů nad 125 kubíků. No a servis 150 Km od baráku? Já jezdím do servisu 80 Km a neřeším to, ale ta cena, tak to je asi největší negativum. Když to tak spočtu, tak jediná negativní věc, jinak samá pozitiva. Neřeš a kup si ji

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 21:24 | Nahoru | #43
Není nic horšího než kupovat podle doporučení ostatních a koupit obludu které se pokaždé leknu když se na ni podívám. Když ji miluješ leccos ji odpustíš. Holt každý to má jinak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

5.1.2021 v 22:11 | Nahoru | #44
Beda-FM> Ja si nemyslím, že by to bola až tak malá motorka. Áno, trošku skresľuje to, že má tú nohu naširoko, ale nemá ju takmer vôbec zohnutú.

Pre príklad, takto vyzerám ja na 850 GS s nohami na zemi - a to je pre človeka mojej výšky pohodlná a dosť veľká motorka:

Mne sa teda zdá, že mám nohy viac zohnuté než Bicista na RE, pochopiteľne záleží hlavne na tom, ako sa mu bude sedieť s nohami na stupačkách, ale aspoň pre prehľad.

Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 08:31 | Nahoru | #45
Co Honda CB1100 ?? Retro vzhled, dle mě dost podařený, není přehnaně výkonná, aby při návratu do sedla nevystrašila, a přesto dost silná i pro jízdu ve dvou. A nemusel bys na ní vypadat jak vosa na bonbónu.

Jen teda nebude nová, ale pokud to zkousneš, do ceny se určitě vejdeš, a zbyde i na výbavu...

Naposledy editováno 06.01.2021 08:32:44

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 09:06 | Nahoru | #46
Metric> no vypadáš na tom trochu jak medved v cirkuse ale to je fakt velká motorka. prosím tě, co to máš za ty antény na tech ridítkách ? Nekde jsem to videl v motoškole, to je to samý ?

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 09:43 | Nahoru | #47
Lidi co blbnete? Psal že měří 185cm, to je jenom mírně nadprůměrná výška a vy děláte jako by měl minimálně 215... Se 185cm se pohodlně posadí téměř na cokoliv (pohodlí samozřejmě v rámci kategorie, sport nebo café bude vždy nepohodlný proti cesťáku).

183cm na inteceptoru vypadá asi takhle:

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 10:09 | Nahoru | #48
ale motorka je to tedy krásná....

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 10:40 | Nahoru | #49
[quote=stráťa]Lidi co blbnete? Psal že měří 185cm, to je jenom mírně nadprůměrná výška a vy děláte jako by měl minimálně 215... Se 185cm se pohodlně posadí téměř na cokoliv (pohodlí samozřejmě v rámci kategorie, sport nebo café bude vždy nepohodlný proti cesťáku).

přesně tak

2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 11:16 | Nahoru | #50
Myslim za mam na 99% vybrano, proste RE Interceptor,
mam ho i zamluveny ve VG na 14dni. Mam v merku a v rezervacu jeste jeden jetej s najezdem 4200km stari 1.5roku, tam by byla uspora 40tis oproti funglovce, tak si davam chvilku na rozmyslenou, musim ten jetej nejdrive videt.

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 11:19 | Nahoru | #51
Bicista> Jestli bude pěknej, není co řešit

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 11:33 | Nahoru | #52
Bicista> tak těch 40 tis bude na poradnou helmu, boty bundu rukavice

1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 11:56 | Nahoru | #53
já bych si vzal novýho. Vypadá to že jsi rozhodnutej, stejnak na tom prd najezdíš....prachy máš tak co....

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 12:04 | Nahoru | #54

Vlada píše: ale motorka je to tedy krásná....



Bude jí škoda, až upadne

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 12:09 | Nahoru | #55
Metric> To je hezká motorka V profilu ji máš ale celo černou, tos ji vyměnil nebo jen upravil barevně?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 12:26 | Nahoru | #56

Vlada píše: já bych si vzal novýho. Vypadá to že jsi rozhodnutej, stejnak na tom prd najezdíš....prachy máš tak co....



To je sice pravda, ale 40tis taky jen tak nenejdes, i kdyz je to dnes jedna vyplata, ale daj se za to koupit hadry, prilba a jeste litry do nadrze a pak druha vec, u noveho stroje se pri prodeji cena strasne propadne, u dobre bazarovky kdyz ji pak postnu dal tak sice za min ale ten propad uz zase nebude takovej. Jdu do neznama, nevim jak u toho dlouho vydrzim, bud z pocitu uspokojeni stroji a pak nejit do neceho jineho, pak co nejvic nejistoty je, ze nevim jak mne chytne samotne jezdeni na motorce, bude me to bavit ?? bu mit pro ni vyuziti, nebude vic stat nez jezdit ? budu ochoten tomu venovat cas a penize ?? Takze nechi pak prodelat jen z lehkovaznosti ze si ted poridim motorku a novou svezu se parkrat a pak ji budu prodavat o 40ti min.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 12:30 | Nahoru | #57
Bicista> Přesně tak, a navíc ty prachy co ušetříš se budou hodit na provoz, protože opravy něco stojí a pokud si na rozježdění nekoupíš za 40 něco levnýho před tou svou vysněnou, tak těch 40 může zahučet do nákupu dílů. To je hned. Když ne, tak super, ale je potřeba s tím počítat.

Naposledy editováno 06.01.2021 12:31:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 14:20 | Nahoru | #58

PetrL3 píše: opravy něco stojí a pokud si na rozježdění nekoupíš za 40 něco levnýho před tou svou vysněnou, tak těch 40 může zahučet do nákupu dílů.

Teoreticky to nemožné nie je, ale stáva sa to zriedka. Musíš (resp. Bicista musí) počítať s tým, že do jazdenej pravdepodobne bude treba dať nejaké peniaze naviac, ale nová je takmer vždy drahšia. Ja osobne by som sa rozhodol tak ako on.

PS: V profile je Tiger, ktorého som už predal, na tých fotkách GS, ktoré som mal len požičané. Je to len na demonštráciu, že motorka nemusí byť veľká a stále môže byť pohodlná, v prípade toho GS dokonca v sede aj v stoji. Obzvlášť staršie alebo retro, ktoré majú celkom ploché boky, takže miesta na kolená je viac než dosť. Pochopiteľne Bicistovi odporúčam, aby si zakaždým pred kúpou na danej motorke zajazdil, nech má predstavu o jej veľkosti v porovnaní s jeho nohami, ale určite sa z tej fotky nedá urobiť záver, že mu je malá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 14:32 | Nahoru | #59
Metric> aha, to je úplně jiná motorka, už to vidím.

Jinak, když to vezmu takhle, pro příklad:

Koupíš za 40 suzuki SV650, upadne ti nebo bude nějakej servis...+10, za rok z ní dostaneš zpět 30 i s oděrkama, neřešíš, na rozježdění posloužila, teď poslouží někomu jinýmu. Ty si jdeš teď pro tu za 200 a v kapse máš o 10-20 míň, než bys měl, kdybys vynechal tenhle krok.

Nebo ten krok 1 přeskočíš:
Koupíš něco za 200, upadne ti a jedeš, vejfuk, lakýrník, světlo, stupačka (no nekoupil sis nové moto za 200 a bys jezdil na podřeném omláceném stroji, kde vzhled je základ, že, na inzerci, že tam koupíš nádherný díly bez škrábanců se tady spolehnout fakt nedá)...jedeš v desítkách tisíc. Za 180 to podřený fakt neprodáš, ani nepodřený, takže buď velká ztráta při prodeji, nebo do toho nasypeš.

A myslet si, že někomu, kdo nejezdí nová motorka neupadne... Haha...haha.ha.
To se právě stává úplně běžně, když už to vypadá, že mu to jde hezky... Normálka.

Naposledy editováno 06.01.2021 14:42:41

(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 14:53 | Nahoru | #60

Bicista píše: To je sice pravda, ale 40tis taky jen tak nenejdes,... ale daj se za to koupit hadry, prilba a jeste litry do nadrze a pak druha vec, u noveho stroje se pri prodeji cena strasne propadne ...Jdu do neznama, nevim ... nebude vic stat nez jezdit ? ...Takze nechci pak prodelat jen z lehkovaznosti, ze si ted poridim novou motorku a svezu se parkrat a pak ji budu prodavat o 40ti min.



Podle mě přemýšlíš dobře. Já kupoval motku s nájezdem 8 tisíc o cca 60 tisíc levnějc od ceníkový ceny, přitom kousek to byl ve stavu jak novej, jak z fabriky, jen olej jsem vyměnil, všechno ostatní prostě top stav...neskutečný, jak cena může padnout a kupuješ prakticky sotva zajetou motorku.
Jen to chce správně trefit, jasně, ale dát si tu práci s hledáním se určitě vyplatí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist