Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Naposledy editováno 06.01.2021 12:31:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: opravy něco stojí a pokud si na rozježdění nekoupíš za 40 něco levnýho před tou svou vysněnou, tak těch 40 může zahučet do nákupu dílů.
Teoreticky to nemožné nie je, ale stáva sa to zriedka. Musíš (resp. Bicista musí) počítať s tým, že do jazdenej pravdepodobne bude treba dať nejaké peniaze naviac, ale nová je takmer vždy drahšia. Ja osobne by som sa rozhodol tak ako on.PS: V profile je Tiger, ktorého som už predal, na tých fotkách GS, ktoré som mal len požičané. Je to len na demonštráciu, že motorka nemusí byť veľká a stále môže byť pohodlná, v prípade toho GS dokonca v sede aj v stoji. Obzvlášť staršie alebo retro, ktoré majú celkom ploché boky, takže miesta na kolená je viac než dosť. Pochopiteľne Bicistovi odporúčam, aby si zakaždým pred kúpou na danej motorke zajazdil, nech má predstavu o jej veľkosti v porovnaní s jeho nohami, ale určite sa z tej fotky nedá urobiť záver, že mu je malá.