globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpět k moto po 20ti letech přestávky
3.1.2021 v 11:36
Zdar, dokola omilané, plánuji se vrátit k motorce na projižďky po jihočeském kraji, možná i dále. Je mi 45let opravneni full A. merim 185 a 85 kg, svuj moto zivot jsem zakoncil na ČZ180 před 20ti lety. Zamilovlal jsem si znacku Royal Enfield a model Interceptor 650 Twin. Mam rad retro a motor musi byt videt a nejlepe strbrny :) Tu moto vzhledove miluji :) Myslite, ze tato kubatura je vhodna pro navrat? po tech letech se tak nejak povazuji za zacatecnika, bojim se vahy motocyklu a tak nejak se bojim bouracek :) ale trocha sebereflexe u moto neuskodi ne :) Mam dve deti a nechci aby kvuli me moto prisli o tatu. Ale to preci meni pravidlo a zivot mi muze pokazit uplne neco jineho. Vim kazdej rekne tak to rovnou zabal :) Je to dano tim ze proste clovek jak na tom dlouho nesedel a tak nejak zapomel jaky to je to pocit jet treba 90 :) Mozna ze to prvnim otocenim plynu hned opadne. Taky se mi libi R. Enfield meteor 350, ktery ma v tomto roce prijit. Jasne asi by byl dobry na seznameni, je lehci. Ale jak kazdej rika ten vykon te brzo omrzi a budes chtit vic, na silnejsim se da jet pomalu a s rozmyslem vzdy, obracene uz to nejde. Rozpocet mam 200tis i s hadrama.
Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?

Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 14:20 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: opravy něco stojí a pokud si na rozježdění nekoupíš za 40 něco levnýho před tou svou vysněnou, tak těch 40 může zahučet do nákupu dílů.

Teoreticky to nemožné nie je, ale stáva sa to zriedka. Musíš (resp. Bicista musí) počítať s tým, že do jazdenej pravdepodobne bude treba dať nejaké peniaze naviac, ale nová je takmer vždy drahšia. Ja osobne by som sa rozhodol tak ako on.

PS: V profile je Tiger, ktorého som už predal, na tých fotkách GS, ktoré som mal len požičané. Je to len na demonštráciu, že motorka nemusí byť veľká a stále môže byť pohodlná, v prípade toho GS dokonca v sede aj v stoji. Obzvlášť staršie alebo retro, ktoré majú celkom ploché boky, takže miesta na kolená je viac než dosť. Pochopiteľne Bicistovi odporúčam, aby si zakaždým pred kúpou na danej motorke zajazdil, nech má predstavu o jej veľkosti v porovnaní s jeho nohami, ale určite sa z tej fotky nedá urobiť záver, že mu je malá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky

6.1.2021 v 14:32 | Nahoru | #2
Metric> aha, to je úplně jiná motorka, už to vidím.

Jinak, když to vezmu takhle, pro příklad:

Koupíš za 40 suzuki SV650, upadne ti nebo bude nějakej servis...+10, za rok z ní dostaneš zpět 30 i s oděrkama, neřešíš, na rozježdění posloužila, teď poslouží někomu jinýmu. Ty si jdeš teď pro tu za 200 a v kapse máš o 10-20 míň, než bys měl, kdybys vynechal tenhle krok.

Nebo ten krok 1 přeskočíš:
Koupíš něco za 200, upadne ti a jedeš, vejfuk, lakýrník, světlo, stupačka (no nekoupil sis nové moto za 200 a bys jezdil na podřeném omláceném stroji, kde vzhled je základ, že, na inzerci, že tam koupíš nádherný díly bez škrábanců se tady spolehnout fakt nedá)...jedeš v desítkách tisíc. Za 180 to podřený fakt neprodáš, ani nepodřený, takže buď velká ztráta při prodeji, nebo do toho nasypeš.

A myslet si, že někomu, kdo nejezdí nová motorka neupadne... Haha...haha.ha.
To se právě stává úplně běžně, když už to vypadá, že mu to jde hezky... Normálka.

Naposledy editováno 06.01.2021 14:42:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist