globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Čaute...
potřeboval bych poradit, jestli někdo nebude vědět...
Mám tu Kawu Ninju 600 z 99´ roku, karbecy a manuál uvádí povolit šroubky bohatosti o jednu otáčku od utažení.
Když jsem rozebral karbecy, byly všechny čtyři šr. bohatosti povoleny o 3 - 3,5 otáčky...???
Jinak vše je origo, jak filtr sání, trysky i výfuk...
A dostáváme se k otázce...: Není v manuálu chyba? Nebylo by to poprvé ... Nepatří tam, že se mají šroubky povolit o 2,5 až 3 otáčky? Nebo o kolik?
Jestli ne, proč to někdo takle nastavil...,
Nemáte někdo stejnou motorku? Nepamatujete si někdo nastavení...? díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

31.1.2019 v 20:49 | Nahoru | #1
mischa638> Zkoušíš na mě nějaké svoje fabulace? Samozřejmě, že když vyndáš svíčky, tak nebude podtlak v sacím potrubí a všechno co je s tím spojené přestane pracovat. Taky by ti mohl na motorce vysadit podtlakový posilavač brzd! Ale pokud vím, tak za chodu motoru se svíčky vytahují jen ve zcela vyjímečných případech a vůbec to není snadné.
Cituji:

Fabulovat. Pokud fabuluji, tak si vymýšlím děj, příběh, fantazijní událost , které jsou spojené s přesvědčením, že se skutečně staly.

(reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

1.2.2019 v 08:49 | Nahoru | #2
Kohlstein> Prosím? Proč bych na tebe něco zkoušet? Vždyť sem řekl že máš pravdu a jen sem dodal že s kompresí to taky souvisí. Když děláš synchronizaci škrtících klapek, tak na každý válec si napojíš hadičku která ti ukazuje podtlak v daném válci. Ten se samozřejmě mění s tím jak je klapka natočená. Na základě toho se ty klapky seřizují aby chodily stejně a nebyla jedna otevřená tak a druhá jinak. A jak říkáš provozem dochází k opotřebení jednotlivých komponentů karburátoru a každého samozřejmě trochu jinak, pak se podtlak na jednotlivých válcích mění a je proto třeba dělat synchronizaci. A já dodávám že se to mění i opotřebením válců jak se postupně snižuje komprese. Kdybych vzal třeba nový motor který má kompresi 13 a pak na něm změřím kompresi např. po 50000km nebo 100000km tak bude komprese určitě menší, kdyby 12,5 třeba. Neřeknu ti přesně o kolik nikdy sem to až tak nezkoumal, ale prostě bude menší. Ale jakýkoli rozdíl v kompresi přece je i rozdíl v podtlaku v sání. Nebo ještě jinak. Napojím si klasicky budíky jak když chci dělat synchro. Dejme tomu že je vše seřízené a na všech válcích mi to ukazuje stejně. Zapíšu si hodnotu podtlaku na jednom válci kterou mi ten budík ukazuje. A kdybych na tom daném válci teď seřídil ventilové vůle tak aby byl aspoň jeden ventil trošičku pootevřený (tudíž dojde ke zmenšení komprese) a nastartoval znova motor, nebude hodnota na budíku(ikdyž třeba minimálně) kterou sem si zapsal teď jiná? A už mám synchronizaci rozhozenou a to jen změnou komprese ve válci bez jakéhokoli opotřebení karburátoru. Vždyť na tomhle principu fungují některé lepší testry pro synchronizaci škrtících klapek. Které umí i částečně diagnostikovat motor např. právě netěsnící ventil na základě změny podtlaku v sání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie


TOPlist