globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

3 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu

3.8.2017 v 11:18 | Nahoru | #1
Ramlik: jenze to tu nikdo netvrdil - ze to optrebeni hrany vzorku vznika jako "nereakce" odpruzeni na "nerovnost" v podobe drazky vzorku. Je to samozrejme reakce na nerovnosti na silnici, jen na hrane vzorku je nejvic videt kdyz to tlumeni nefunguje jak ma.

To se jdu schvalne podivat na to prepakovani, silenty neumi prenaset otoceni vetsi nez par stupnu - tzn by tam na pomerne velkej zdvih musely byt silene dlouhe paky... I tak by to bylo ale vyjimecne (a vyjimecne rozpoctove) reseni, bezna jsou jehlova loziska

(reakce na) Schody na zadní pneu

3.8.2017 v 11:35 | Nahoru | #2

assassin píše: Ramlik: jenze to tu nikdo netvrdil - ze to optrebeni hrany vzorku vznika jako "nereakce" odpruzeni na "nerovnost" v podobe drazky vzorku. Je to samozrejme reakce na nerovnosti na silnici, jen na hrane vzorku je nejvic videt kdyz to tlumeni nefunguje jak ma.



(reakce na) Schody na zadní pneu

3.8.2017 v 11:47 | Nahoru | #3

assassin píše: Ramlik:

To se jdu schvalne podivat na to prepakovani, silenty neumi prenaset otoceni vetsi nez par stupnu - tzn by tam na pomerne velkej zdvih musely byt silene dlouhe paky... I tak by to bylo ale vyjimecne (a vyjimecne rozpoctove) reseni, bezna jsou jehlova loziska



především pružné uložení snižuje tuhost celé konstrukce.

je to sice komfortnější,ale kroutí se to pak jako žvýkačka.i v autech-pokud se to myslí vážně,tak se sinebloky vyhazují a nahrazují se jehlovým ložiskem,nebo jinými druhy pevného otočného uložení...

že ty to víš,je mi jasné,jen jsem to připsal t tvému přízpěvku....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

3.8.2017 v 16:58 | Nahoru | #4
[quote=assassin]...Je to samozrejme reakce na nerovnosti na silnici, jen na hrane vzorku je nejvic videt kdyz to tlumeni nefunguje jak ma.
No a tady je zakopane jadro pudla. Kdybych měl totiž pneu bez vzorku, řekli by jste, že je nastavení v pořádku?
Nejen můj názor totiž je, že tohle vzniká na každé pneu se vzorkem a to z důvodu který už někdo zkusil popsat výše. Jde o různé působení sil v jeden okamžik. Samozřejmě, že na velikost má vliv nastavení podvozku a jízdní styl. Ale tyhle vytahané hrany vzorku bude podle mě mít i ten nejlépe nastavený podvozek.
...by mě zajímalo, esli na to trpí aj ty nové semiaktivní podvozky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist