globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
 
8.6.2017 v 12:34
Na facebooku se v jedné skupině objevil příspěvek na téma technické kontroly v provozu. V Buchlovských horách a okolí provádí patrně již nějakou dobu kontroly PČR s (Mobilní expertní jednotka). Uživatel tam dával fotku jejich dodávky + protokol o kontrole. Máte s tímto také nějaké zkušenosti? Co můžou a co ne? Řídí se onou naprosto nekompetentní příručkou? Píší tam také ostatní, že po nich chtěli homologaci na výfuku, kartičku, restrikci ve výfuku, apod. Homologace se dá pochopit, ale nějakou kartičku dává málokterý výrobce, tlumicí vložky jsou některé také zcela průchozí, jen s užším průměrem. Hluk tam nejspíše také správným způsobem nezměří. A nějaké strkání drátu do výfuku, to už mně přijde jako úplný amatérismus. Setkali jste se s tím?

Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 16:30 | Nahoru | #1

t_freedom píše: assassin> Honzo...nesnaž se v tom dohledat něco co v tom není... nedávej rovnítko mezi tím že někdo nejede v hadrech a nebezpečností.
Jestli jezdíš na teleti 100 - 150km/h v jeansech a bundě bez chráničů, tvoje volba...
Já mluvím pouze o tom, že se k brutálním strojům dnes dostávají i brutální paka, který nezajímá nic ...technický stav, míra jejich pasivní bezpečnosti, míra jejich aktivní bezpečnosti a porušují cokoli jen z principu... síla akcelerace jim prodlužuje péra a myslej si že jsou v Kobře 11 ...přitom často na zcela sračkoidních vránách, nic neumí, jen tahat za plyn ...
... a kdyby aspoň část z nich podobný kontroly měly ze silnic dostat, možná že to úplně bez efektu nebude.... myslím si že většinu průserů na motorkách dělá MENŠINOVÁ skupina ... tvořená částo podobnými tvory. To že se někdy utne i "mistr" je věc druhá...
To co jsem vyjmenoval výše, nejsou podmínky a pravidla....spíš poznávací znaky s kumulační pravděpodobností ... to že jeden ze znaků vyznáváš i ty ještě nemusí nic říkat o tobě samém...



Tak, jak s většinou Tvých názorů vcelku souhlasím, tak tentokrát ses pasoval do role demagogickýho krále. Vyhánět debila od motorky s pomocí technické kontroly? Proč? To už rovnou můžem zavést daň z luxusu. Co takhle litr měsíčně za litr obsahu. A za kraťasy na motorce trojnásobek. To si ty parchanti motorkářský rozmyslej, jezdit na tech uřvanejch strojích a frajeřit. Záměrně přeháním. Ale tentokrát jsi to Ty, v diskuzi s Assasinem, kdo by se měl zamyslet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 16:42 | Nahoru | #2
DrDNA01> opět propojeno něco s něčím ... bez souvislosti...
ve finále, já furt někde slyším jak buzerace a kokoti a celej svět je špatnej ...člověče,. že mě se to nějak vyhejbá a to zdaleka nemám úplně vše dle těch nalinkovanejch pravidel a nejezdím jak Míra Dušín. ... a na mašinách STKčka ofiko, nalítáno na motorkách přes kilo určitě ... asi žiju v jiným časoprostoru. No nezávidím některým ten hroznej svět.
Mě osobně vadí víc píčus na obouchaný R1če (doplň dle libosti GSX R, ZZR, FZR, DDR) bez kapoty, budíků a jakýkoli sebereflexe a zkušeností (protože normální člověk s něčím takovým prostě nevyjede) ... kterej si pak dokazuje v provozu že je borec.... než mobilní stanice STK ... asi tak, pánové.

Já mimo jiný ještě lítám na hadru ve vzduchu a nějak jsem si asi vštípil, že pravidla a odpovědnost jsou v některejch věcech zapotřebí, v některejch... nedá se porušovat furt a všechno. A mě prostě kontroly zas tolik žíly netrhaj a určitě v tom nevidím "jak se svět v prdel obrací" ... to vidím úplně v jiných věcech

Naposledy editováno 13.06.2017 16:45:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist