globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
 
8.6.2017 v 12:34
Na facebooku se v jedné skupině objevil příspěvek na téma technické kontroly v provozu. V Buchlovských horách a okolí provádí patrně již nějakou dobu kontroly PČR s (Mobilní expertní jednotka). Uživatel tam dával fotku jejich dodávky + protokol o kontrole. Máte s tímto také nějaké zkušenosti? Co můžou a co ne? Řídí se onou naprosto nekompetentní příručkou? Píší tam také ostatní, že po nich chtěli homologaci na výfuku, kartičku, restrikci ve výfuku, apod. Homologace se dá pochopit, ale nějakou kartičku dává málokterý výrobce, tlumicí vložky jsou některé také zcela průchozí, jen s užším průměrem. Hluk tam nejspíše také správným způsobem nezměří. A nějaké strkání drátu do výfuku, to už mně přijde jako úplný amatérismus. Setkali jste se s tím?

Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 16:42 | Nahoru | #1
DrDNA01> opět propojeno něco s něčím ... bez souvislosti...
ve finále, já furt někde slyším jak buzerace a kokoti a celej svět je špatnej ...člověče,. že mě se to nějak vyhejbá a to zdaleka nemám úplně vše dle těch nalinkovanejch pravidel a nejezdím jak Míra Dušín. ... a na mašinách STKčka ofiko, nalítáno na motorkách přes kilo určitě ... asi žiju v jiným časoprostoru. No nezávidím některým ten hroznej svět.
Mě osobně vadí víc píčus na obouchaný R1če (doplň dle libosti GSX R, ZZR, FZR, DDR) bez kapoty, budíků a jakýkoli sebereflexe a zkušeností (protože normální člověk s něčím takovým prostě nevyjede) ... kterej si pak dokazuje v provozu že je borec.... než mobilní stanice STK ... asi tak, pánové.

Já mimo jiný ještě lítám na hadru ve vzduchu a nějak jsem si asi vštípil, že pravidla a odpovědnost jsou v některejch věcech zapotřebí, v některejch... nedá se porušovat furt a všechno. A mě prostě kontroly zas tolik žíly netrhaj a určitě v tom nevidím "jak se svět v prdel obrací" ... to vidím úplně v jiných věcech

Naposledy editováno 13.06.2017 16:45:23

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

13.6.2017 v 17:25 | Nahoru | #2

t_freedom píše: DrDNA01> opět propojeno něco s něčím ... bez souvislosti...
ve finále, já furt někde slyším jak buzerace a kokoti a celej svět je špatnej ...člověče,. že mě se to nějak vyhejbá a to zdaleka nemám úplně vše dle těch nalinkovanejch pravidel a nejezdím jak Míra Dušín. ... a na mašinách STKčka ofiko, nalítáno na motorkách přes kilo určitě ... asi žiju v jiným časoprostoru. No nezávidím některým ten hroznej svět.
Mě osobně vadí víc píčus na obouchaný R1če (doplň dle libosti GSX R, ZZR, FZR, DDR) bez kapoty, budíků a jakýkoli sebereflexe a zkušeností (protože normální člověk s něčím takovým prostě nevyjede) ... kterej si pak dokazuje v provozu že je borec.... než mobilní stanice STK ... asi tak, pánové.

Já mimo jiný ještě lítám na hadru ve vzduchu a nějak jsem si asi vštípil, že pravidla a odpovědnost jsou v některejch věcech zapotřebí, v některejch... nedá se porušovat furt a všechno. A mě prostě kontroly zas tolik žíly netrhaj a určitě v tom nevidím "jak se svět v prdel obrací" ... to vidím úplně v jiných věcech



No tak se Ti asi dá odpustit určitá deformace. Ale ruku na srdce. Na rozdíl od letectví si z celé té dlouhé řádky nehod vozidel, o kterých jsem za svá léta slyšel, pamatuju jen pramálo těch, které byly způsobeny špatným technickým stavem. A to byly tuším náklaďáky se selhávajícími brzdami. Takze zase zpet k motorkám. Ano nahání mi hrůzu "píčus" na motorce, ale nemá to co společného s tím, jestli je to R1, Mito, nebo HD a už vůbec ne, jestli je to obouchaný, nebo ne. A žádná technická nikoho nepřinutí k sebereflexi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist