paolo_novy vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: jak osetrit a barevne pojmout blok motoru?
mam ideu opatrit blok motoru ochrannou a estetickou povrchovou upravou. Cerny chrom, elox, . . . .
ale mam problem. Nikdo to nechce delat.
Poradte. PLS.

jak osetrit a barevne pojmout blok motoru?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.5.2017 v 23:30 | Nahoru | #1
mam dobrou zkusenost s galvanika Fiala v Cakovicich, ale celej blok teda nevim.. otazka je jednak co to je za slitinu, pak taky jaky jsou tam "funkcni plochy", atd, atd..

1 reakcí na tento příspěvek jak osetrit a barevne pojmout blok motoru?

26.5.2017 v 06:27 | Nahoru | #2
Teď s tím mám taky vlastní zkušenost, nedivím se, že se do toho nikomu nechce, odlitek držáku stupačky jsem taky chtěl dát do tebou specifikovaných povrchů, měla být původní přírodní barvy, bohužel je do černa, prý je to slitinou, být tebou, tak si to spíš stříknu barvou než s tím budeš mít větší problémy, samozřejmě, že je potřeba chránit dosedací plochy a většinou celý vnitřek karteru, což u barvy neni problém.

(reakce na) jak osetrit a barevne pojmout blok motoru?

26.5.2017 v 11:42 | Nahoru | #3
Rolda89> zatim mi to tak taky vychazi, jen se bojim, aby to nevypadalo sproste.

jak osetrit a barevne pojmout blok motoru?

8.6.2017 v 21:18 | Nahoru | #4
Nechal bych blok motoru zašlý - pouze bych ho důkladně vyčistil. Naproti tomu bych zrcadlově vyleštil a nalakoval kryty hlav, pochromovaná trubka chlazení a ty kryty hlav by byly v kontrastu s motorem. Jestli máš omotávky na kolenech výfuků, ty jsou taky šedé a matné. anebo v budoucnu budou. Maximálně by ještě ten motor snesl vyleštit kryt spojkového koše. Samozřejmě je to Tvoje věc, jak to provedeš.
Ale pro lakování je ten motor dost členitý.

jak osetrit a barevne pojmout blok motoru?

12.7.2017 v 12:07 | Nahoru | #5
Ahojte,
já jsem stříkal motor alkydovýma barvama co se používají na vysoké teploty (třeba i 800°C - výfuky, kamna atd.).
Jsou tzv. "vypalovací" - mají se strčit asi na hodinu do 200°C a povrch se vytvrdí. To jsem dělal ve staré troubě, ale jen malé věci jako spojkový víko, víko olejovýho filtru atd., zbytek jsem nechal až se to prostě ohřeje na provozní teplotu.
Rozhodl jsem se pro černý blok, hlavy a víka ventilů, zbytek stříbrný. Na svody ještě přijde černá termoizolační páska.
Ta černá je docela hezká, třeba na těch víkách ventilů, od německého majitele tam byly stopy po pádu na žebírkách, odřeniny jsem zbrousil do ztracena nebo alespoň nakulatil, a ta černá je spíše maskuje.

Moje rada: ta stříbrná kolem je úplně zbytečná. Jak píše Martin50, jen bych to pořádně vyčistil. Zkoušel jsem to leštit ale nešlo mi to, asi jsem neměl trpělivost, teď už bych to dělal jenom tak - třeba filcákem do vrtačky a brousící pastu, odmastit, a max. stříknout ochraným bezbarvým lakem na motory.





Naposledy editováno 12.07.2017 12:12:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
40. výročí motocyklu Honda CX 500 Honda CX 500 Martin50 7 20.11.2017 v 21:29 combust
Stator Honda CX 500 Kubik666 11 7.10.2017 v 16:42 brazel
Propálený píst, prasklý válec, zlom... [1, 2] Honda CX 500 honza.vojak 44 21.9.2017 v 11:30 Torino
Chladící kapalina prošla výfukem Honda CX 500 honza.vojak 15 16.9.2017 v 22:37 honza.vojak
Výměna fixního snímače u setrvačníku Honda CX 500 hrdina74 1 28.8.2017 v 15:25 combust

TOPlist