Chtěl bych přejít na budík DAYTONA VELONA W, DIGITÁLNÍ TACHOMETR A OTÁČKOMĚR
A jsou dvě možnosti jak to udělat.
1.) Koupit snímače rychlosti což funguje jako "redukce" z mechanického signálu na elektronický signál. A tuhle stejnou redukci požít i na otáčkoměr.
Ale potom nevím jestli se to nějak seřizuje, kalibruje, nebo jestli to bude hned ukazovat jak má....???
2.) Nebo to udělat tak že natáhnu signál od zapalovací cívky. Jako jsem si to dělal třeba na škodárně, když sem si dodělával otáčkoměr a rychlost vzít z předního kola přes magnet (jako u bicyklu) A tím ty náhony jakože zrušit a udělat to proste jinak.
Máte s tím to někdo zkušenosti? Nevím jak dobře budou fungovat ty "redukce" (je to přímo na cx500 ty redukce, takže by to mohlo fungovat na první dobrou) Fakt nevím pro jaké řešení se rozhodnout.
A klidně bych zůstal u starých mechanických budíků (s náhonem), ale není moc z čeho vybírat. Proto sem poprvé koupil ty co sem koupil. A originál budíky jsou moc velké a nemají kontrolky v budíku. takže bych to tam musel dávat i s tou deskou a je to pak hrozně velký na toho kafáče.
Díky za vaše odpovědi, zkušenosti a názory....
a tahle redukce vypadá docela podobně jako origo náhon na tacho u pumpy
Naposledy editováno 07.11.2023 22:00:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cx 500 pumpa Honda CX 500 | peracek1 | 6 | Včera v 18:32 combust |
CX 500 přední brzda Honda CX 500 | V-tec4 | 4 | 7.4.2024 v 10:09 combust |
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 7 | 2.4.2024 v 17:11 xbedla |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |