globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klouže spojka i po výměně spotřebáku
22.10.2016 v 17:43
Ahoj, prosím o radu.

Problém: Klouzající spojka kolem 6tis. Ot/min (papirově otačky s nejvyšším krouťákem)

Začalo se dít delší dobu po tom, co jsem začal lít motul 5100 jaso ma2 10w40 (dříve motka jezdila na motorex formula 10w40). Tehdy ojedinělé úkazy, ale postupně se to hořšilo.

Provedeno:
1. Změna oleje na liqui moly street. Asi 3 výměny oleje. Nepomohlo. Dále se zhoršovalo.

2. Výměna lamel a pružin (ebc). Původní první dvě lamely byly více ojete, ostatni celkem ok.

3. Výměna plechů.

4. Výměna oleje za motorex formula 15w50. Zatím jen jednou. Zdá se že nepomáha.

Lanko vůli má.

Co mohu dále udělat?
Četl jsem tu někde o přebroušení třecích ploch spojkového koše p100kou? Nějaké bližší rady k tomuto úkonu? Nebo zkusit dát podložky pod pružiny?

Naposledy editováno 22.10.2016 18:24:20

2 reakcí na tento příspěvek Klouže spojka i po výměně spotřebáku

25.10.2016 v 11:57 | Nahoru | #1
CB600> Talířová pružina tam není. Tou podložkou myslím pol. č. 92025 (92025/A) na předchozím obrázku.

"The shim" na následujícím obrázku.






Logicky by to vliv na přítlačnou sílu talíře mít nemělo.






focke> Jak se přesně měří "tloušťka celé spojky"? Jediné, co si myslím, že by mělo smysl porovnávat, je tloušťka standardní OEM lamely a tloušťka EBC lamely. Proměřím při další rozborce.

Včera jsem se koukal na délku pružin původních a jedné nové EBC (co mi zbyla; balení jich obsahuje 6). Délky jsou od oka shodné.
Zajímavé je, že TWR pro ZR7 vyrábí pružiny o délce 44.6 mm. Kdežto orginály by podle servisního manuálu měly v novotě měřit 41.9 mm. Jasně, kdo ví která pružina má jakou tuhost, takže to není nic až tak směrodatného.

Teď chci především zkontrolovat rýhy na vnitřním koši. Na vnější jsem koukal, ale mrknout na vnitřní mě nenapadlo, moje blbost.

(reakce na) Klouže spojka i po výměně spotřebáku

26.10.2016 v 14:11 | Nahoru | #2

reeva píše: ............

Včera jsem se koukal na délku pružin původních a jedné nové EBC (co mi zbyla; balení jich obsahuje 6). Délky jsou od oka shodné.
Zajímavé je, že TWR pro ZR7 vyrábí pružiny o délce 44.6 mm. Kdežto orginály by podle servisního manuálu měly v novotě měřit 41.9 mm. Jasně, kdo ví která pružina má jakou tuhost, takže to není nic až tak směrodatného.

..........



Chyba je v pruzinach. Protoze ti poslali urcite na jinej typ. Jen tak pro srandu kralikum by ti neposlali 6 pruzin aby ti jedna zbyla. Takze to jsou pruziny do motorky, kde je jich 6 a tim padem budou slabsi.. a techto 5 slabsich pruzin tu tvoji spojku zkratka neudrzi. Zkus je zmerit, uvidis hned jake budou mit vlastnosti. Ale merenim od oka toho moc nezjistis....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klouže spojka i po výměně spotřebáku

26.10.2016 v 15:23 | Nahoru | #3
reeva> celé spojky myšlena sestavená spojka, tedy hnací i hnané lamely-ale záleží, co je v manuálu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq


TOPlist