globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startér točí a.le motor ne
18.4.2016 v 21:07
Ahoj lidi mám dotaz na gs500 jsem po přetěsnění nasadil motor všechno pozapojoval , ale po otočení klíčku v zapalování se mi klasicky rožla kontrolka oleje tak jsem chtěl nastartovat ale točí se jen startér motor ne .
Tak jsem klíč vypnul a a zase otočil zase to stejné točí se jenom startér ale už se nerožne ani jedna kontrolka a blinkry svítí všechny najednou ani neblykají. Za každou radu budu moc rád Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne

19.4.2016 v 16:15 | Nahoru | #1

Vítězslav_Máří píše: Jen tak mimochodem se tě tu nikdo nezeptal na základní věc.Nemáš náhodou obráceně zapojenou baterii a proto ti starter točí,ale točí obráceně a proto nefunguje volnoběžka.Ty kontrolky by tomu i odpovídali.


Hmmm tak tohle je odpověď na úrovni Každý motocykl min. od roku výroby 1990 má pojistku proti přepólování baterie a to kvůli elektronickému relé, které v případě přepólování baterie jde do kopru okamžitě. Dle tebe by pak muselo opačným principem pracovat i startovací relé, to znamená, že by se kotva pohybovala od kontaktu, ne ke kontaktu Prostě tohle je hloupost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne

19.4.2016 v 23:01 | Nahoru | #2
udinar> Spousta těchle GS je po někalikáté repasi a divil by jsi se,co a jak tam kdo dokáže nabastlit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startér točí a.le motor ne

20.4.2016 v 18:03 | Nahoru | #3
udinar>

Tak za za prvé: Relátko starteru není polarizované, tedy kotva se přitáhne k jádru elmagnetu při libovolné polaritě vývodů cívky.

Za druhé (a to platí pro všechny, kdož zde http://www.motorkari.cz/profil/?uid=98087 pranýřují - zakladatel dotazu psal o opravě motoru, tím pádem je možné uvažovat, ze motor má zatím pouze namontovaný v rámu a chtěl tedy zatím vyzkoušet jeho otáčení. Tím pádem nemusí mít připojený ani regulátor, ani zapalovací jednotku. A v této situaci obrácená polarita akumulátoru skutečně hlavní pojistku nespálí, žádná další elektronika na tomto motocyklu není (pokud nepočítám GS500F, která má elektronický otáčkoměr), zatímco starter, jakožto motor s permanentními magnety, se bude točit opačně, v důsledku čehož volnobežka už z principu točivý moment přenášet nebude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist