bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zdechá na křižovatkách
Čau vespolek, poslední cca 3 vyjížďky mi začla zdechat na volnoběh na křižovatkách. Což po odzimování nedělala, benzín čerstvej eurooil snad bez bio, přes zimu verva. Studená na sytič chytne hned. Stojící teplá v garáži chytla, zvýšil jsem volnoběh z 1000 na 1500 ot, držela pěkně, no vyjedu před barák, dávám přednost a zase chcípne. Karburátory dělal servis v zimě asi loni, nebo předloni. Jinak jede normálně za plynem. Že by se z ničeho nic rozesral karbec? asi trysky volnoběhu? Díky za reakce, S.

1 reakcí na tento příspěvek zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 10:50 | Nahoru | #1
Máš zaplej start-stop

Promiň, já musel

zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 11:15 | Nahoru | #2
když přidáš na místě a pustíš plyn...jak padají otáčky, pomalu, rychle, klesnou pod volnoběžné a vrátí se...?

zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 11:38 | Nahoru | #3
Ahoj, zdechá při vymáčklé spojce nebo na neutrál? Jedou Ti oba válce na nízké otáčky? Na jedný GS 500 byl ucpoaný kanál a moto standardně chytala a vcelku i jela,ale při volnoběhu pálil jen jeden válec, než se otevřely hlavní trysky. na zvuku to nebylo moc ani poznat...

zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 12:54 | Nahoru | #4
Tak to zkusím shrnout, otáčky padají normálně ale jestli pod volnoběh a vrátí se teď nevím, zdechne při zastavení, dojíždím na světla, podřazuju, těsně před zastavením zmáčknu spojku, chci dát neutrál a v ten okamžik chcípne. Jestli pálí oba válce nevím, zjistím odpoledne, je fakt, že na zvuku nic nepozoruju. Jo a jde to obelhat trochou sytiče, to pak nechcípne. Díky

(reakce na) zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 12:55 | Nahoru | #5
CBRlitrRR> v poho, taky mě to prošlo hlavou

1 reakcí na tento příspěvek zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 14:08 | Nahoru | #6
nastartuj a až to bude zahřáte, sundej jednu fajfku a pozruj změnu, pak sundej druhou fajfku a uvidíš jestli při jedné zhasne motor nebo ne. Vem si na to rukavici, brní to.
edit: samozřejmě na volnoběh

Naposledy editováno 02.04.2024 14:09:16

(reakce na) zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 17:12 | Nahoru | #7

sseba1 píše: nastartuj a až to bude zahřáte, sundej jednu fajfku a pozruj změnu, pak sundej druhou fajfku a uvidíš jestli při jedné zhasne motor nebo ne. Vem si na to rukavici, brní to.
edit: samozřejmě na volnoběh



Tak je to tak, vytáhnu levou fajfku-hned zdechne
vytáhnu pravou- změní se chod a zvuk, ale nějak se drží při životě. Takže asi ucpaný nějaký kanál na pravém karbcu? tryska volnoběhu?

Naposledy editováno 02.04.2024 19:42:23

1 reakcí na tento příspěvek zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 20:31 | Nahoru | #8
Měl jsem podobný problém a vyřešila to až generálka motoru. Kdy jsi dělal ventilové vůle? Zkus změřit komprese válců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 20:55 | Nahoru | #9

MadBikerZX píše: Měl jsem podobný problém a vyřešila to až generálka motoru. Kdy jsi dělal ventilové vůle? Zkus změřit komprese válců


na jakým stroji? S karburátorama, loni nebo předloni, si nepamatuju a na zápisky jsem bohužel od mala lajdák. Na generálku prdím, podívám se do těch karbců co tam bude, no a jinak ji dojedu do smrti. I když škoda jí, jezdím na tom po kamarádech na pivo a posléze střízliv vyzvedávám , tlaky můžu baj voko zkusit, soused má nějakej polskočinskej maňas

Naposledy editováno 02.04.2024 20:59:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 20:59 | Nahoru | #10
svava> vyndej karbce a nech to dat nekomu na ultrazvuk..mechanicky to nevycistis. Delal jsem s tim psi kusy, trysky se zdaly byt pruchozi a porad nic.. Po ultrazvuku jako nova. Jeste to muzes overit,ze az bude zahrata, pridas plyn cca do poloviny a svicky zkusis znovu za staleho drzeni plynu..kdyz pojede, je to jistota

zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 21:03 | Nahoru | #11
právě jsem přemýšlel, že ji střelím, no ku.va dva týdny zpět začlo tohle

(reakce na) zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 21:04 | Nahoru | #12

sseba1 píše: svava> vyndej karbce a nech to dat nekomu na ultrazvuk..mechanicky to nevycistis. Delal jsem s tim psi kusy, trysky se zdaly byt pruchozi a porad nic.. Po ultrazvuku jako nova. Jeste to muzes overit,ze az bude zahrata, pridas plyn cca do poloviny a svicky zkusis znovu za staleho drzeni plynu..kdyz pojede, je to jistota


zkusím. díky jo a jenom trysky? na rozebrání na prvocinitele a nasledny složení se asi necítím

Naposledy editováno 02.04.2024 21:08:03

zdechá na křižovatkách

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2024 v 21:11 | Nahoru | #13
Bohuzel, jen trysky ne... jsou to ty kanaly v telech karburatoru. Idealne nekoho,kdo tomu hovi a prineses mu cely karburatory. Podiva se na hladiny, na plovakove ventily a na vsechno. Ted pred sezonou to ale nebude asi na chvili...

zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 21:20 | Nahoru | #14
ale tak že by se po dvou letech takhle šprajcl? mám ji cca 15 let, karbce zrušila odstávka moto na rok, dle servisu sežrany gumovy veci. A to po těch letech byl první zásah.

1 reakcí na tento příspěvek zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 21:33 | Nahoru | #15
Je tam zkratka nejaka nepruchodnost,ktera brani smesi se dostat do valce. Az vyzkousis, jestli to jede v tech vysokych nebo ne tak budes vedet vic. Jinak toho moc nezbyva...

(reakce na) zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 21:41 | Nahoru | #16

sseba1 píše: Je tam zkratka nejaka nepruchodnost,ktera brani smesi se dostat do valce. Az vyzkousis, jestli to jede v tech vysokych nebo ne tak budes vedet vic. Jinak toho moc nezbyva...


ok, to vyzkouším zítra, díkes

1 reakcí na tento příspěvek zdechá na křižovatkách

2.4.2024 v 21:56 | Nahoru | #17
Osobne bych rekl, ze mas presne opacnej problem - ze se ti v jednom karburatoru nedovira jehlovej ventil a ochlastava se svice. Nebo je vychozena jehla a kominek, coz se u Mikuni BST delo dost bezne. Nebo kombinace - vysoka hladina a opotrebeni jehly s emulzni trubici udelaji bohatou smes a proste se zahlti. Cim je tepleji, tim je problem vyraznejsi. Zkus to projet brzo rano, kdyz je chladno a pak odpoledne za tepla (o vikendu ma byt 27 stupnu, takze idealni pri test). Jestli to za tepla bude vyraznne horsi, mas jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zdechá na křižovatkách

3.4.2024 v 06:33 | Nahoru | #18
Pokud by mu nedoviral jehlovej ventil,z karburatoru by mu odkapaval benzin a bylo by to dost citit. Edit: kdyz bude chtit vyzkouset,zda nepropousti, da na nadrzi ventil na PRI, napusteni,obejde podtlak a karburator by zacal prepoustet a ukapavat,ani nemusi nikam jezdit...

Naposledy editováno 03.04.2024 06:40:14

(reakce na) zdechá na křižovatkách

3.4.2024 v 09:24 | Nahoru | #19
sseba1> to tak nemusí být, vyzkoušel jsem si, že bez motoru v chodu jehlák těsnil a jakmile motor běžel, tak vibracema protékal... Hlavně se mi to stávalo u druhovýrobního kusu, který mohl mít jiný tvar dosedacího kužele nebo když u originálního ventilu byla zatuhlá pružinka nebo trn.

zdechá na křižovatkách

3.4.2024 v 10:34 | Nahoru | #20
Pro klid duše si u toho může nastartovat:) Každopádně to pozná na barvě svíce, jestli je to bohatý. Uvidíme,až otestuje chování ve vysokých otáčkách.

zdechá na křižovatkách

3.4.2024 v 18:12 | Nahoru | #21
Zdar, svíčky jsou obě stejný, mírně bílé celých 15 let co ji mám. Po příjezdu do garáže chcípla, svíčky jsou suchý. V 6000ot opět vynechává pravý válec. Prohodil jsem svíčky a cívky, beze změny, jinak na pri jezdím svižným tempem, protože nestíhá dotékat benzín-prý nemoc toho modelu...

zdechá na křižovatkách

Skvělá odpověď, děkuji! 3.4.2024 v 20:18 | Nahoru | #22
Jestli to nebere ani ve vysokych,tak to vypada na celkem vetsi ucpani. Bily svice jsou chudsi smes.Muzes zacit tryskama,ale bojim se,ze bez ultrazvuku to nevyresis...

zdechá na křižovatkách

8.4.2024 v 18:46 | Nahoru | #23
Tak je zřejmě motor vylágrovanej. Měřil jsem tlaky.
Levý válec 9,3, + trochu oleje 10,4
Pravý válec 6,2, + olej 8,2

zdechá na křižovatkách

9.4.2024 v 12:50 | Nahoru | #24
I kdyby byl, není to důvod, proč nejede jeden válec ani trochu. Neříkals, že jsi na tom normálně jezdil? Jak jsi měřil tlaky? za studena?

zdechá na křižovatkách

9.4.2024 v 19:46 | Nahoru | #25
jj, jezdil jsem, i dnes pro rohlíky. Měřil jsem na teplým motoru po jízdě, plnej plyn a měřák byl nějakej obyč polskočína. Měřil jsem 3x a rozdíly v měření minimální. No karbec skouknu o víkendu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 Včera v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E SimsonS51Enduro 3 31.3.2024 v 08:31 dewwil


TOPlist