globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě F 800 GS
5.12.2014 v 14:34
Zdravím stávajicí a bývalé majitele BMV F 800 GS a mám jednoduchou otázku na co si dát pozor při nákupu tohoto stroje a to ročník 2008 který již prošel svolavacíma akcema BMW k tomuto modelu ..... díky za odpověď

(reakce na) Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 21:41 | Nahoru | #31
foky> To mi připomíná inzeráty z motobikes.cz

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 00:12 | Nahoru | #32
Díky všem za odpověď,zítra se jedu na jednu kouknout a jelikož je za velmi rozumnou cenu a měla by mít málo Km asi jí vezmu ač je to ročník 2008 tak se nebojím že vyměna motoru je to čím by měl chronicky tento ročník trpět je jasný že občas se to může stát třeba díky špatné serii z výroby ale že by to byla 100% jistota se nedá tvrdit a po přečtení i na zahraničníh forech beru že je to stroj jako každý jiný.Budu ho mít jako druhý stroj a moc velký nájezd za rok na něm nedám,spíš kolem komína po polních a lesních cestách jako doplněk a rozšíření možnosti jezdit pozdní podzim a jaro kdy na silnici je ještě zima,terén má své kouzlo a nechci ho opustit po předchzím namlsaní na DRce .... ještě jednou všem dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 08:23 | Nahoru | #33

tonybeny píše: no tvl, tankovat každých 300 km by mě asi jeblo a tomu říkaj cestovní motorka

mně by zase jheblo vytahovat motku v půl6ráno která váží přes 200kg a kdyby měla spotřebu 5L, tak je ztoho infarkt na pumpě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 09:22 | Nahoru | #34

Diaboluss píše: ....Já osobně jsem to dořešil tak, že tam teď mám motor z mašiny rv. 2011, najeto 11000 km....Kecy, že moto s 50000 km je po smrti neber vážně.


Takže,jinak řečeno,stačí "jen" vyměnit motor a vše je v pořádku.Na německého premianta fajn. Zlatej Ital...
Jednou jsem se tady na nějaké diskuzi dohadoval s majitelem jiného modelu s tímto motorem.Bylo tam víc lidí kteří měli indície o tom,že motor je špatný.Dokonce i Šímovi to doklepalo na půl cesty.Nicméně,tuším od roku 2010? by měl být klid...

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 09:38 | Nahoru | #35
Anti> máš recht. Od roku 2010 by měl být "klid". No, jenže do 2010ky mohli dát ještě nějaký zbytkový motor, nebo 2010 je sice 1. prodej, ale mohl to být taky model 2009. Tak že aby byla klid, doporučuji koupit tak 2011/2012. To jsem přesně řešil. Jenže za ty prachy mě vyšel nový Tiger 800 XC! Doporučuji

BMW F800 GS vs Tiger 800 XC

Naposledy editováno 07.12.2014 09:58:30

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 09:48 | Nahoru | #36
Šímovi exnul rozvoďák -bůhví proč ,protože tuhle závadu zase tak často-vůbec tamtamy nehlásí; následným 2000km dlouhým odtahem za jinou motorkou zadřel převodovku která se nemaže když nejede motor,je pravdou že několikrát vyhřál altik;ale zase-na to že má najeto 250 000km, a v jakých podmínkách, mnohdy na bůhví jaké palivo;a např havárii ojnice neprodělal tak teď babo raď co je toho příčinou já myslím že nejvíc lidský faktor.

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 10:16 | Nahoru | #37

petrumr píše: mně by zase jheblo vytahovat motku v půl6ráno která váží přes 200kg a kdyby měla spotřebu 5L, tak je ztoho infarkt na pumpě.


tak to mě taky, vo půl šestý spím jak mimino

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 10:59 | Nahoru | #38
Já mám jen technickou. Na modelu S, pokud v létě najedu na dálnici a jedu myslím rozumných cestovních 150 hodinku, tak ty svody jsou modré, či fialové, jak komu slouží oko, v tomto bych kulišárnu nehledal.

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 12:48 | Nahoru | #39

kocharowski píše: Šímovi exnul rozvoďák -bůhví proč ,protože tuhle závadu zase tak často-vůbec tamtamy nehlásí; následným 2000km dlouhým odtahem za jinou motorkou zadřel převodovku která se nemaže když nejede motor,je pravdou že několikrát vyhřál altik;ale zase-na to že má najeto 250 000km, a v jakých podmínkách, mnohdy na bůhví jaké palivo;a např havárii ojnice neprodělal tak teď babo raď co je toho příčinou já myslím že nejvíc lidský faktor.



Ten altík sa tam nepriehrieva, ten sa odpáli.Sima 250 tis na jednom motore určite neurobil.
Ja rozmýšlam nad 800gsa a som si vedomý toho že životnosť toho motora oproti 1200gsa je približne polovičná.

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 12:59 | Nahoru | #40
Je fakt, že u mašiny za 300K by člověk čekal asi vyšší spolehlivost a výdrž... ale je to prostě jen stroj. Může se stát cokoli... a vzhledem k tomu, na co je ta moto určena, tak jí prostě lidi dávaj zabrat. Jezdí ve dvou v offu, brodí, skáčou, nechají to ležet někde s běžícím motorem...
Pokud na tom Šíma najel 250 000 km a sám vím (z jeho článků a přednášek) jak on na tom jezdí, tak to klobouk dolů - Věřím, že 90% lidí, co na jedné mašině najedou takovým způsobem tolik km, se určitě bez nějaké té závady neobejdou.

Srovnání s Tigrem je asi na místě, ale podle mě je to motorka víc na cestování a v terénu má BMW větší potenciál... Mně osobně se toto BMW líbí víc. už jen z toho faktu, že Tiger je podle něho značně okopčen. IMHO zde je třeba se rozhodnout spíš srdcem než argumentama!

Naposledy editováno 07.12.2014 13:01:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 13:03 | Nahoru | #41
Anti> Jakej Ital?

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 13:08 | Nahoru | #42
Diaboluss> Jakýkoliv Ital,na kterém se nemusí měnit motory. Je to jen přirovnání.Italové se nejvíc berou do huby když se mluví o spolehlivosti...
Co se týče toho Šímy,podle mě není pointa v tom kolik na ní najel,ale v tom že předtím měl třeba i dvacet let starý stroj(Afrika) a nikde mu po cestě neklekla.Zrovna u BMW bych toto nečekal.Prémiová značka zakládající si na spolehlivosti kterou si nechá zaplatit.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 13:21 | Nahoru | #43
Anti: Přímej konkurent v tomto segmentu se u žádné (aspon co je mi známo) italské značky nevyskytuje, takže co chceš srovnávat? Už to zase sklouzává k tomu, že se hází "špína" na BMW jako značku celkově... ale každej si to veme z toho svýho pohledu. Pokud bych sedlal třeba Moto Morini Gran Passo tak bych zase házel špínu na Géesa... ale proč těch GS jezdí tisíckrát víc???

Kolik ta Šímova Afrika měla najeto? To zaprvé? A za druhé - je naivní si myslet, že motorka z dob, kdy výkon byl poloviční a hmotnost dejme tomu o 30-40 kg vyšší bude stejně spolehlivá jako dnešní, kde je ten výkon vyšponovanej a na materiálu (hmotnosti) se šetří. Navíc, cena nové AT byla v té době hodně srovantelná s dnešní cenou BMW GS

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 14:38 | Nahoru | #44
Diaboluss> Boha jeho...Psal jsem že je to jen příměr,nehledej žádnou Italskou konkurenci.Nebyl myšlen žádný konkrétní stroj.A nehledej v tom nějaké plivání na BMW jako celek.
Co se týče Šímovi Afriky,tak tady píšou,že udělal 200000km,takže to co s BMW jen s preventivní výměnou jednoho ozubeného kola v převodovce.Ano,je tam sice někjaké kilo dolů a koně zas nahoru,ale taky cca dvacet let rozdíl.
Necháme toho.Každý kdo se o motorky trochu zajímá ví,že tyhle motory měly problémy,ale i s tím se dá žít.Na druhou stranu není potřeba ani sobě ani ostatním nalhávat že se jedná o naprosto bezporuchový stroj.

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 15:00 | Nahoru | #45
Anti: No vpohodě...
Já sám jsem s tím motorem problémy měl a tudíž jsem se dozvěděl mnohem víc ohledně toho všeho, než řekněme průměrný motorkář, proto zde interpretuju, co interpretuju. Uzavřít hodnocení tím, že jakmile má tahle moto namotáno přes 30000 tak je "po smrti" mi přijde jako dost irelevantní. Ale to už je zvyk zdejších diskutérů, každej má na všechno názor a soudí ze zprostředkovaných informací a pak to taky vypadá - neber si to osobně!

Stačí si počíst v mojem profilu a případnýmu zájemci o tento stroj to leccos napoví. Rozhodně si nemyslím, že by to byl bezporuchový stroj, ze kterým zestárneš, ale srovnávat to s AT před dvaceti lety je také lehce mimo mísu, tož tak nějak...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 17:04 | Nahoru | #46
Podívej se i na tenhle test. U Japonců nájezdy moc řešit nemusíš, do 150.000 jim stačí běžná údržba. Většinou prožívají i klidnější život, nelákají tolik super borce k předvádění.
http://www.suzuki.cz...dy-motocykl-2012.pdf

Naposledy editováno 07.12.2014 17:05:18

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 17:25 | Nahoru | #47
No tak pokud jde o BMW, byl jsem spokojen, ale na R1100RS mi ruplo plastové vodítko rozvodáku a musí se půlit motor.... nenajel jsem ani 50 000, pak opravil, pak po bouračce (popelář z vedlejší) před novým zájemcem u mě v garáži opravil a prodal. Už na tom ke mně přijeli tahat rozumy :) 2 další majitelé.

Nic není bez poruch, ty plasty v motoru doporučují na dálkoplazích fórech v USA měnit každých 30 000 mil. Dojedeš, ale drnčíš, BMW to snad tak navrhlo schválně - motor se nepotká, ale musíš ho rozpůlit, 2 tisíce dáš jen za těsnění, pokud kupuješ originály a nejsi prase.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 19:33 | Nahoru | #48

valasek píše: Podívej se i na tenhle test. U Japonců nájezdy moc řešit nemusíš, do 150.000 jim stačí běžná údržba. Většinou prožívají i klidnější život, nelákají tolik super borce k předvádění.
http://www.suzuki.cz...ykl-2012.pdf [/quote]

tenhle test tu vidím už po X-té a to, že se jím chlubí Suzuki na svých ofiko stránkách o něčem taky svědčí. Když se zamyslíš detailně nad tím způsobem hodnocení, tak Ti dojde, že vypovídající hodnota toho testu je asi stejná, jako když se zeptáš první důchodkyně, kterou potkáš....

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 20:25 | Nahoru | #49

Dave81 píše: tenhle test tu vidím už po X-té a to, že se jím chlubí Suzuki na svých ofiko stránkách o něčem taky svědčí. Když se zamyslíš detailně nad tím způsobem hodnocení, tak Ti dojde, že vypovídající hodnota toho testu je asi stejná, jako když se zeptáš první důchodkyně, kterou potkáš....



Hehe, to mi taky někdo někde vnutil. Jako V-Strom dobrej, ale porovnávají to s "městským" F650GS a 800GS je trochu jinak stavěná moto... Pokud má člověk peníze, tak není co řešit a na Stroma se vykašlat!

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 21:49 | Nahoru | #50
Tady je Šímova zpověď z doby kdy už ,,mohl mluvit" před tím jsem z něj moc info ohledně 800ky nedostalwww.jarasima.cz/bmw-f-800-gs-200-000-km-za-42-mesicu/

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 21:55 | Nahoru | #51
Možná je to náhoda, ale pokud se v některém cestopise píše o technických závadách na motorce (a někdy dost fatálních) je to většinou Baworák.A je jedno zda malé či velké GS. To samozřejmě nevylučuje mraky spokojených majitelů. Mne samotného to docela překvapuje. Možná je vyrábí v Číně, nebo co. Těžko to obhájím, ale značka motorky, v mém případě tedy Suzuki, mi je opravdu lhostejná. Zkoušel jsem GSa, jsou podle mne horší a zatím ani v žádném testu Stroma neporazili , proto jsem svoji reakci přidal.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 21:56 | Nahoru | #52
No,tenkrát když se to stalo jsem od něj četl článek,a tam se vyjadřoval krapet jinak

(reakce na) Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 22:11 | Nahoru | #53

Anti píše: No,tenkrát když se to stalo jsem od něj četl článek,a tam se vyjadřoval krapet jinak



Právě proto jsem napsal ,,až mohl mluvit" protože během testu byl jistě vázán jistou řekněme v některých záležitostech kulantností vůči Inveltu když měl tu moto od nich půjčenou,po skončení testu se situace poněkud změnila.

Koupě F 800 GS

7.12.2014 v 22:16 | Nahoru | #54
No,prvotní reakce byla dost hustá a nevybíravá.Pak bylo ticho,a to co má na webu už je jen takové info bez emocí...Ale to je jedno...

Koupě F 800 GS

8.12.2014 v 08:41 | Nahoru | #55
Mam F800ST ročnik 2006 najeto 50 tisic km.Ma to stejny motor jak F800GS.A sem max spokojen.Neni to určite nejlepši moto na světe ale mne uplne vyhovuje.Tetkom v 49tisicoch sem memil alternator lebo zhoral.Ale to je jedina zavada co sem mal.Ten motor je navykovy, krasne taha od spoda a spotreba je suprova.Pri kupe bych si daval bacha v jakem stavu je moto.Či neni moc zluntrovana.A co sem se bavil z majitelama F800GS tak rikali že karžda ma svuj specificky zvuk.Proste nam to hrkotalo každemu inač.Takže pokal v motore nejak moc extremne nerachoti tak bych sa teho nebal.Preju štastnu kupu.

Koupě F 800 GS

8.12.2014 v 17:18 | Nahoru | #56
Tak to je férově napsáno - od Šímy na tom odkazu. Zajímavé, vlastně potvrzuje, co jsem psal - BMW to snad navrhlo schválně... motor se nezničí, ale musíš servisovat... součástka za pár kaček, nevěřím, že je plastové jen kvůli hlučnosti...

Ruplu mu tedy to samé na 800ce co ruplo mě na 11ce. BMW by mělo začít lidem říkat, že se ty vodítka mají měnit co 60-80 tisíc km. A neměli to navrhnout tak, aby to (u 11ky) na místě držely čepy, které ti neumožní výměnu, dokud nerozloupneš kartery od sebe.

Koupě F 800 GS

8.12.2014 v 18:41 | Nahoru | #57
K tomu Šímovi-Twin má suchou skříň? Podle mně nemá. Každý auto, motorka, autobus tažení nevydrží, protože rozdíl tych otáček v té převodovce je velký. Aji kdyby motor bublal na volnoběh, tak by to skončilo stejně.
Nechcete mluvit o přednostech?, já už se třepu jak ratlík, ale když se podíváte na prodejce náhradních bdílů na japonce, tak hlady moc netrpí a porovnávat V-stroma? snad ve zpětným zrcátku. I ta spotřeba se nemůže porovnávat, sice se tankuje stejně, ale V-strom má větší nádrž.

Koupě F 800 GS

8.12.2014 v 18:56 | Nahoru | #58
Myslim že problémy,které jsou spojeny s rannými ročníky,krásně vystihuje článek s názvem "Kolik to najede" tady na motorkářích...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

8.12.2014 v 19:18 | Nahoru | #59
Ďuričko: kdo nechce vidět, nevidí. Kdo nechce věřit, neuvěří... Ale tak to prostě dneska s konstrukcí mnoha strojů je a současné BMW je toho dobrým příkladem. V nehostinných a náročných podmínkách Mongolska a Jižní Ameriky jsem viděl hodně zlomených a rozbitých strojů a jejich zoufale smutných majitelů: ponejvíc BMW, KTM a v Itálii vyráběné Yamahy. A všecko motorky z posledního desetiletí, nikdy staré vrány. Shořelá benzínová čerpadla, zlámané AL části podvozku, vodní pumpy, prasklé rámy. Fakt je možné, že by to výrobci v době, kdy chceme letět k Marsu, neuměli vyrobit tak, aby to drželo? Spíš chybí vůle, podle mně.

Koupě F 800 GS

8.12.2014 v 20:56 | Nahoru | #60
mam to 40tis na tacho 58 zatím drzi slusne i jako celek ,ale zadny emoce k tomu netřeba je to motorka jako kazda jina ma svy klady a zapory, co se tyce vlastnosti - vydrzi to vic nez stare bmw nebo afrika - NE, ma to lepsi podvozek nez KTM -NE, posralo se par motoru - ANO , je to prezevsechno povedena motorka - ANO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 87 Včera v 10:45 Míra1970
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist