1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
tonybeny píše: no tvl, tankovat každých 300 km by mě asi jeblo a tomu říkaj cestovní motorka
mně by zase jheblo vytahovat motku v půl6ráno která váží přes 200kg a kdyby měla spotřebu 5L, tak je ztoho infarkt na pumpě.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
Diaboluss píše: ....Já osobně jsem to dořešil tak, že tam teď mám motor z mašiny rv. 2011, najeto 11000 km....Kecy, že moto s 50000 km je po smrti neber vážně.
Takže,jinak řečeno,stačí "jen" vyměnit motor a vše je v pořádku.Na německého premianta fajn. Zlatej Ital...
Jednou jsem se tady na nějaké diskuzi dohadoval s majitelem jiného modelu s tímto motorem.Bylo tam víc lidí kteří měli indície o tom,že motor je špatný.Dokonce i Šímovi to doklepalo na půl cesty.Nicméně,tuším od roku 2010? by měl být klid...
BMW F800 GS vs Tiger 800 XC
Naposledy editováno 07.12.2014 09:58:30
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
kocharowski píše: Šímovi exnul rozvoďák -bůhví proč ,protože tuhle závadu zase tak často-vůbec tamtamy nehlásí; následným 2000km dlouhým odtahem za jinou motorkou zadřel převodovku která se nemaže když nejede motor,je pravdou že několikrát vyhřál altik;ale zase-na to že má najeto 250 000km, a v jakých podmínkách, mnohdy na bůhví jaké palivo;a např havárii ojnice neprodělal tak teď babo raď co je toho příčinou já myslím že nejvíc lidský faktor.
Ten altík sa tam nepriehrieva, ten sa odpáli.Sima 250 tis na jednom motore určite neurobil.
Ja rozmýšlam nad 800gsa a som si vedomý toho že životnosť toho motora oproti 1200gsa je približne polovičná.
Pokud na tom Šíma najel 250 000 km a sám vím (z jeho článků a přednášek) jak on na tom jezdí, tak to klobouk dolů - Věřím, že 90% lidí, co na jedné mašině najedou takovým způsobem tolik km, se určitě bez nějaké té závady neobejdou.
Srovnání s Tigrem je asi na místě, ale podle mě je to motorka víc na cestování a v terénu má BMW větší potenciál... Mně osobně se toto BMW líbí víc. už jen z toho faktu, že Tiger je podle něho značně okopčen. IMHO zde je třeba se rozhodnout spíš srdcem než argumentama!
Naposledy editováno 07.12.2014 13:01:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
Co se týče toho Šímy,podle mě není pointa v tom kolik na ní najel,ale v tom že předtím měl třeba i dvacet let starý stroj(Afrika) a nikde mu po cestě neklekla.Zrovna u BMW bych toto nečekal.Prémiová značka zakládající si na spolehlivosti kterou si nechá zaplatit.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
Kolik ta Šímova Afrika měla najeto? To zaprvé? A za druhé - je naivní si myslet, že motorka z dob, kdy výkon byl poloviční a hmotnost dejme tomu o 30-40 kg vyšší bude stejně spolehlivá jako dnešní, kde je ten výkon vyšponovanej a na materiálu (hmotnosti) se šetří. Navíc, cena nové AT byla v té době hodně srovantelná s dnešní cenou BMW GS
Co se týče Šímovi Afriky,tak tady píšou,že udělal 200000km,takže to co s BMW jen s preventivní výměnou jednoho ozubeného kola v převodovce.Ano,je tam sice někjaké kilo dolů a koně zas nahoru,ale taky cca dvacet let rozdíl.
Necháme toho.Každý kdo se o motorky trochu zajímá ví,že tyhle motory měly problémy,ale i s tím se dá žít.Na druhou stranu není potřeba ani sobě ani ostatním nalhávat že se jedná o naprosto bezporuchový stroj.
Já sám jsem s tím motorem problémy měl a tudíž jsem se dozvěděl mnohem víc ohledně toho všeho, než řekněme průměrný motorkář, proto zde interpretuju, co interpretuju. Uzavřít hodnocení tím, že jakmile má tahle moto namotáno přes 30000 tak je "po smrti" mi přijde jako dost irelevantní. Ale to už je zvyk zdejších diskutérů, každej má na všechno názor a soudí ze zprostředkovaných informací a pak to taky vypadá - neber si to osobně!
Stačí si počíst v mojem profilu a případnýmu zájemci o tento stroj to leccos napoví. Rozhodně si nemyslím, že by to byl bezporuchový stroj, ze kterým zestárneš, ale srovnávat to s AT před dvaceti lety je také lehce mimo mísu, tož tak nějak...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
http://www.suzuki.cz...dy-motocykl-2012.pdf
Naposledy editováno 07.12.2014 17:05:18
Nic není bez poruch, ty plasty v motoru doporučují na dálkoplazích fórech v USA měnit každých 30 000 mil. Dojedeš, ale drnčíš, BMW to snad tak navrhlo schválně - motor se nepotká, ale musíš ho rozpůlit, 2 tisíce dáš jen za těsnění, pokud kupuješ originály a nejsi prase.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
valasek píše: Podívej se i na tenhle test. U Japonců nájezdy moc řešit nemusíš, do 150.000 jim stačí běžná údržba. Většinou prožívají i klidnější život, nelákají tolik super borce k předvádění.
http://www.suzuki.cz...ykl-2012.pdf [/quote]
tenhle test tu vidím už po X-té a to, že se jím chlubí Suzuki na svých ofiko stránkách o něčem taky svědčí. Když se zamyslíš detailně nad tím způsobem hodnocení, tak Ti dojde, že vypovídající hodnota toho testu je asi stejná, jako když se zeptáš první důchodkyně, kterou potkáš....
Dave81 píše: tenhle test tu vidím už po X-té a to, že se jím chlubí Suzuki na svých ofiko stránkách o něčem taky svědčí. Když se zamyslíš detailně nad tím způsobem hodnocení, tak Ti dojde, že vypovídající hodnota toho testu je asi stejná, jako když se zeptáš první důchodkyně, kterou potkáš....
Hehe, to mi taky někdo někde vnutil. Jako V-Strom dobrej, ale porovnávají to s "městským" F650GS a 800GS je trochu jinak stavěná moto... Pokud má člověk peníze, tak není co řešit a na Stroma se vykašlat!
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
Anti píše: No,tenkrát když se to stalo jsem od něj četl článek,a tam se vyjadřoval krapet jinak
Právě proto jsem napsal ,,až mohl mluvit" protože během testu byl jistě vázán jistou řekněme v některých záležitostech kulantností vůči Inveltu když měl tu moto od nich půjčenou,po skončení testu se situace poněkud změnila.
Ruplu mu tedy to samé na 800ce co ruplo mě na 11ce. BMW by mělo začít lidem říkat, že se ty vodítka mají měnit co 60-80 tisíc km. A neměli to navrhnout tak, aby to (u 11ky) na místě držely čepy, které ti neumožní výměnu, dokud nerozloupneš kartery od sebe.
Nechcete mluvit o přednostech?, já už se třepu jak ratlík, ale když se podíváte na prodejce náhradních bdílů na japonce, tak hlady moc netrpí a porovnávat V-stroma? snad ve zpětným zrcátku. I ta spotřeba se nemůže porovnávat, sice se tankuje stejně, ale V-strom má větší nádrž.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS | 1705ol | 108 | 5.8.2024 v 19:26 1705ol |
Po zimě nestartuje BMW F 800 GS | Barcak | 6 | 22.7.2024 v 19:31 petrosolsobě |
bmw 800GS dobíjení BMW F 800 GS | Jockey | 4 | 2.7.2024 v 08:14 pese |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS | SVT | 1 | 31.5.2024 v 12:10 Blueskye |