globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivový ventil - chcípl motor
22.5.2014 v 20:38
Ahoj, dneska mi motorka chcípla - cca v 60km/h se najednou začala dusit a pak chcípla. Měl sem palivový venitl v poloze ON(a plnou nádrž). Chvíli sem počkal a přepnul ventil do polohy RES. Po chvilce startování naskočila a pak už jela úplně normálě. Neví někdo čím by to mělo být?

Další divnou věc mi udělala asi před měsícem. Měl sem už v nádrži méně benzínu(ventil v poloze ON) a čekal sem že pokud dojde tak v pohodě přepnu na RES a dojedu k pumpě. Když to začalo chcípat tak sem to přepnul na RES a nic. Motor přestal běžet a po otevření nádrže sem zjistil že je uplně prázdná( rezeva má být 3,9l). Takž sem fakt zmatený z toho přepínání.

Dneska sem sundal krycí plast a koukal sem ještě víc.Přikládám fotky znaků na ventilu a znaky na krycím plasu. Kdo mi to vysvětlí? Díky všem.










1 reakcí na tento příspěvek Palivový ventil - chcípl motor

22.5.2014 v 21:03 | Nahoru | #1
To čumím Mám na krytu stejný polohy a taky to tak funguje. Sundaný sem to nikdy neměl ale asi se tam podívám

(reakce na) Palivový ventil - chcípl motor

22.5.2014 v 21:12 | Nahoru | #2
Lucky-Jarda> To bys byl hodnej. Jediný co mě napadlo že ventil nepřepíná a je třeba přicpanej. A když to přepnu tak se to zprůchodní ale je to divný.

Palivový ventil - chcípl motor

22.5.2014 v 22:31 | Nahoru | #3
No, já to nikdy nesundával, ale funguje mi to normálně...
Jestli Ti uvnitř nádrže na ventilu nechybí třeba ta trubička, která určuje výšku hladiny rezervy, kdyby tam nebyla, bylo by jedno, jestli otočíš na ON, nebo RES...

1 reakcí na tento příspěvek Palivový ventil - chcípl motor

23.5.2014 v 07:27 | Nahoru | #4
není to vetil, ale kohout. včera jsem dostal školení od jednoho staršího pána. J.

(reakce na) Palivový ventil - chcípl motor

23.5.2014 v 18:33 | Nahoru | #5

Benda1 píše: není to vetil, ale kohout. včera jsem dostal školení od jednoho staršího pána. J.


A tím je to vyřešený

1 reakcí na tento příspěvek Palivový ventil - chcípl motor

23.5.2014 v 18:35 | Nahoru | #6
Tak ti nevím, sundal sem kryt a pod ním to mám stejný jako ty. Nechápu to, ale u mě to funguje

(reakce na) Palivový ventil - chcípl motor

23.5.2014 v 22:33 | Nahoru | #7
Lucky-Jarda> Našel jsem v manuálu že to tak opravdu značený je, otázka je proč mě to nefunguje. Kdyby to bylo ucpaný tak bych to pochopil ale nechápu proč to v pozici ON vyjelo i rezervu. Když teď budu jezdit pořád na RES tak by to mělo být v pohodě. Snad to bude ok a po sezoně to nechám zkontrolovat.

Palivový ventil - chcípl motor

23.5.2014 v 22:55 | Nahoru | #8
To že je posunuté značení na kohoutu a krycím plastu nemusí znamenat nic jiného než že to používají někde jinde s jinak orientovaným ukazatelem aktuální polohy.

1 reakcí na tento příspěvek Palivový ventil - chcípl motor

12.10.2014 v 11:20 | Nahoru | #9
Zdravím mám stejný popis na palivovem kohoutku asi bych to přičítál tomu že kohout používají i na jiné typy . Ale mám asi stejný problém a to že mi motor čas od času chcípne a zcela bezdůvodně jen někdy je to po 2 km a někdy je to až po 50 km . Není to pokaždé někdy je třeba i měsíc klid prostě motor chcípne během jízdy většinou jde motor znova nastartovat bez toho abych cokoliv měnil jen posledně nechtěl naskočit musel jsem použít sitic tak nevím je to takové nejistna jízda .

Palivový ventil - chcípl motor

13.10.2014 v 14:39 | Nahoru | #10
Ahoj,mám podobný problém s Hondou VF 750 C.Zničeho nic přestane jet a po nějaké době jí nastartuji jako by nic.Poslední dobou to dělá často.Kontroloval jsem průtok benzínu,to je v pořádku.Tak budu muset zajet k mechanikovi,už si nevím rady.

Palivový ventil - chcípl motor

30.10.2014 v 22:29 | Nahoru | #11
nazdar hondˇáci!!!! obávám se, že znám odpověď na obě otázky Jakuba59 v úvodu

1) palivový kohout je stejný jako na NTV Revere, kde je šipka nahoru ON, šipka vodorovně vypnuto, šipka dolů REServa, tudíž úplný zmatek pro nás Jawisty

2) před rokem jsem chtěl na vypnutý kohout (poloha OFF) na mojej Deauvillce vyjet benzín z burátoru, aby na jaře fajně chytla, ale když se to dlouho nedařilo, zjistil jsem, že kohout na polohu OFF benzín lehce pouští, tak akorát, aby ho čerpadlo čerpadlovalo do burátoru a motor šel. Takže OFF je fakt OFF jen při nenastartovaném motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Palivový ventil - chcípl motor

8.9.2015 v 07:34 | Nahoru | #12
Maraevik> Ahoj, možná už to není aktuální ale dělalo mi to přesně to co píšeš. Vyřešil jsem to výměnou uhlíkových kontaktů na palivovém čerpadle( použil jsem opravnou sadu). Od té doby vše OK!

(reakce na) Palivový ventil - chcípl motor

5.11.2015 v 13:11 | Nahoru | #13

Jakub59 píše: Maraevik> Ahoj, možná už to není aktuální ale dělalo mi to přesně to co píšeš. Vyřešil jsem to výměnou uhlíkových kontaktů na palivovém čerpadle( použil jsem opravnou sadu). Od té doby vše OK!


Ahoj,taky se na to chystám,kde jsi kupoval?
Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist