Další divnou věc mi udělala asi před měsícem. Měl sem už v nádrži méně benzínu(ventil v poloze ON) a čekal sem že pokud dojde tak v pohodě přepnu na RES a dojedu k pumpě. Když to začalo chcípat tak sem to přepnul na RES a nic. Motor přestal běžet a po otevření nádrže sem zjistil že je uplně prázdná( rezeva má být 3,9l). Takž sem fakt zmatený z toho přepínání.
Dneska sem sundal krycí plast a koukal sem ještě víc.Přikládám fotky znaků na ventilu a znaky na krycím plasu. Kdo mi to vysvětlí? Díky všem.
1 reakcí na tento příspěvek Palivový ventil - chcípl motor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |