globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: né a né chytnout (kentoya trigger)
2.6.2013 v 21:19
Dobrý den, dostal se mi do ruky motor z kentoya trigger. Sám jednu vlastním, tak jsem zkusil ten motor mimo moturku nastartovata, zapojil jsem kebely do té mé motorky (funkční) benzín jsem tam dal, zapalovací cívku. Jiskra je, benzín tam jde taky ale ani si to neškytne. Karburátor jsem tam dával ten můj (funkční) a svíčku taky tu mou. Co s tim může bejt?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 21:36 | Nahoru | #1
To je dotaz jak poleno.
Myslím, že na toto Ti nikdo kloudně neodpoví.
Může to být defakto čímkoliv.

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 21:44 | Nahoru | #2
A má ten motor vůbec kompresi, nebo dává jiskru ve správném okamžiku? V jakém stavu jsou ventily? Záleží také na tom, aby při zkoušce byl motor ve stejné poloze , jaké je za provozu v motorce. Jak bude položen jinak, bude i karburátor natočen v jiném úhlu, čímž se zcela rozhodí hladina a tím i směs. S tím souvisí i to, zda po tom neúspěšném startu bude svíčka suchá, nebo mokrá. Dle toho poznáš, jak jsi na tom se směsí.

Z Tvého dotazu bohužel nevyplývá, v jakém stavu motor je, odkud jsi jej vzal a proč byl z motorky vymontován. Tedy předpkládám, že nemáš jistotu, zda je motor funkční . V první řadě bys měl kouknout na rozvody, zda jsou správně nastavené, jinak můžeš dlouhým protáčením dorazit ventily, hlavu i píst. Pokud nemáš možnost dostat se k měřáku komprese, stačí vyndat svíčku, vší silou (ale zase opatrně) zacpat díru po svíčce palcem a pokud kompresi při protáčení motoru bez problémů udržíš, je špatná.

Pozor také na to, aby nebyl dokonce ulomený ventil, i když tím trpěly především motory Hyosung. To bys ale měl poznat podle neobvyklých zvuků při protáčení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 21:45 | Nahoru | #3

LovecTaťka píše: To je dotaz jak poleno.
Myslím, že na toto Ti nikdo kloudně neodpoví.
Může to být defakto čímkoliv.



No teda ty nevis ? ty jsi hovno mechanik !

Naposledy editováno 02.06.2013 21:45:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 21:57 | Nahoru | #4
LovecTaťka> Mám rád lidi, co vůbec nemluvěj k tématu a povidaj jakej jsem trotl ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:03 | Nahoru | #5
J.M.K.> Motor má podle tacho najeto 50 km. Potřeboval jsem nějaké ND tak jsem zajel do Kentoyy a tam mi řekli jestli nechci tenhle vrak ale že neví co tomu je, že je to tam už pár let. Motor je netknutej je OK. Komprese je taky OK. Poloha +- bude stejná. Jak mám zjistit jestli jiskra je ve správnej okamžik. Jasný má bejt když je píst v horní uvrati ale jak to změřit? To zapalování musí mít nějaký otáčky, aby hodil jiskru né?

né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:04 | Nahoru | #6
Svíčka je mokrá ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:17 | Nahoru | #7

tadeo96 píše: LovecTaťka> Mám rád lidi, co vůbec nemluvěj k tématu a povidaj jakej jsem trotl ...



To jsem nikdy nenapsal.
Napsal jsem jen, že na Tvůj dotaz nemůžeš dostat a nedostaneš jasnou odpověď.
Nikdo přece nemůže z domu od PC vědět, proč to nejede.
A jestli se tu někdo takovej objeví, okamžitě ho zaměstnám.

Naposledy editováno 02.06.2013 22:18:15

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:19 | Nahoru | #8

gugo píše: No teda ty nevis ? ty jsi hovno mechanik !



Pche, trhni si.

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:20 | Nahoru | #9
LovecTaťka> OK, jasný nemužeš vědět co s tim na 100% je ale aspon nějaký připomínky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:29 | Nahoru | #10
tadeo96> reakci LovceTaťky se nesmíš divit, když jsi v zadání vlákna nenapsal nic konkrétnějšího.

A i teď leccos vypadá dost nejasně... dle kterého "tacho" má ten motor najeto jen 50km a jakto, že "nevědí, co tomu je" a přitom motor je tedy údajně prakticky nový.
Píšeš, že jiskru dává - to bereš dle toho, že na Tvém motoru zapalování funguje? Nebo jsi i tento "mrtvý" motor zkoušel protáčet s vyndanou svíčkou, nasazenou ve fajfce a položenou šastihranem na plášť motoru?
A zapalování je tam napájené z baterky, nebo je tam magneto, podobné, jako u motorové pily?

V první řadě udělej tu zkoušku, zda skutečně jiskru dává. Pak oddělej víko zapalování a tam budou prvky, dle kterých půjde poznat, zda není rotor magneta pootočený na klice. Je to pohodlnější, než otrocky zkoušet odpozorovat, zda dává jiskru, kdy má.
Když dle Tebe je motor "netknutý", tak se v první řadě zaměř na zapalování. Kor, když motor nechce běžet ani s Tvým karbcem, s kterým Tvá motorka běží. Nedá se sice vyloučit, že díky určitým rozptylům ve výrobě (čemuž se u číny nejde divit) bude tento motor potřebovat mírně odlišné nastavení karbce, ale rozhodně ne tak, aby motor beze změn ani neblafnul.

Jen jest ale vážně podivné, že motor, který má údajně najeto jen 50km, Ti na dílně dali jako vrak, u kterého ani po pár letech nevědí, co mi je. V první řadě bych s zaměřil na to zapalování a raději nechal změřit i kompresi. Není moc pravděpodobné, aby u prakticky nového motoru tak náhle něco odešlo - v první řadě bych podezíral to zapalování, konkrétně snímač polohy na klice.

Pokud motor neprskne ani, když při odpojeném benzinu, suchém karbci a vysušené svíčce (aby se svíčka neulila) během protáčení opatrně cákenš do sání trochu startspreje, tak je celkem jasné, že jiskru nedává.

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:43 | Nahoru | #11
J.M.K.> Jiskru to dává, měl jsem vyndanou svíčku a dělal jsem přesně to co říkáš. Svíčku jsem i vyměnil za funkční. Že je motorka nová neusuzuju pouze kvůly tachometru ale podle stavu motorky. Na pneu jsou třeba ještě ty štětíčky, destičky jsou také netknuté motor je nádherné čistý a nikde škráblý a mnoho dalšího. Kouknu na to zapalování, měl jsem to v úmyslu ale už jsem musel odjíždět ..

né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 23:30 | Nahoru | #12
Viděl bych to tak na předstih,když je mokrá svíčka.Chtělo by to zjistit ,kdy hodí jiskru a taky jestli nejsou zatuhlé pístní kroužky.Jakou to má kompresi?

né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 23:31 | Nahoru | #13
Kamarád co má sice trošku jinej stroj (yuki sm) mi říkal, že mu nechtěl motor naskočit dokavaď nebyl ukostřený k rámu.. to je ale asi chujovina když nechtěl naskočit původně a oni neví co tomu je :D Je to jednoduchý.. dekl na hlavě pryč, mrknout se na části hlavy (ventily, vačka, uložení vačky, vahadla v deklu), válec pryč mrknout se na jeho stav a na stav pístu.. i když to by nebyla v pořádku komprese jak říkáš, ale každopádně se musíš podívat drobnohledem do motoru, ničím jiným to nemůže být když říkáš že jiskra jde, svíčka i karbec z tvojí motorky..

Naposledy editováno 02.06.2013 23:31:51

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

3.6.2013 v 10:39 | Nahoru | #14
No komprese je dobrá, ventily choděj. Myslim, že bude zakopanej pes v tom zapalování. Jinak jak říkáš ty Mts, že tomu kámošovi to nechtělo chytit, když to nebylo v rámu, tak šla aspon jiskra?

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

3.6.2013 v 12:10 | Nahoru | #15
tadeo96> Trochu se do toho začínáme zamotávat čím dál více. Napřed to vypadlo, že máš jen motor, tedy motor coby "vrak, u kterého nevědí, co mu je". Včíl teda podle popisu to vypadá, že Ti dali celou motorku, u které ani za pár let nezjistili, proč nejede?

Takže motor jsi tedy nechal namontovaný v rámu "nového vraku", namontoval jsi na něj svůj karbec, svůj okruh zapalování, motor má na svíčce jasnou jiskru (při zkoušce mimo vále musí být, modrá, fialová, přípustná je i slabě do zelena, ale jak bude oranžová až červená, tak je to chyba - napětí je nízké a uvnitř válce, ve stlačené směsi, už jiskru jistě nedává) a přesto ani neprskne?
Jak napsali i ostatní, jdi hlavně po tom předstihu, radši sundej víko hlavy, vyndej svíčku, abys jakžtakž viděl na píst (lepší posvítit si do válce baterkou, než tam strkat dírou po svíčce nějakou tyčku, kterou opřeš o píst) a při pomalém protáčení motorem zkontroluj, zda ventily pracují, jak mají. Pokud je na klice coby snímač polohy jen cívka, tak motor musí mít určité otáčky, aby stačil "palec" nasazený na klice naindukovat v cívce napětí dostatečné pro vybuzení impulsu pro jiskru. Proto bude lepší sundat víko zapalování a zkontrolovat, zda palec přejde přes pólový nástavec (výčnělek) cívky blízko horní úvratě. V příručce musí být uvedeno, jaký předstih má být nastaven. Jinak je normální, že jiskra padá v každé horní úvrati, čtyřtaktu je to jedno.

Ohledně Tvého dotazu na Mts... pokud nebude motor ukostřen, tak je jasné, že nemůže dát jiskru, když el. obvod není uzavřen! U motoru se starterem bys to poznal hned, jelikož pochopitelně ani starter by se nepohnul. Ale při nahazování motoru kickpákou to člověk může lehko přehlédnout, když nemyslí na všechno. Motor nemusí být nutně usazen v rámu, jen musí být jeho plášť propojen s (-) pólem baterky. Stačí propojit je drátem chyceným pod nějaký šroub na kovové části motoru.

né a né chytnout (kentoya trigger)

3.6.2013 v 12:29 | Nahoru | #16
Koupil jsem celou motorku a tu jsem celou rozebral a ted jí rozprodávám. Nechám si jen motor. Nikdy v té kentoya nevěděl co s tim kdy vlastně bylo. Jak už jsem říkal zakopanej pes bude nejspíš v zapalování ...

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

3.6.2013 v 15:05 | Nahoru | #17
Rozhodně jdi prvně po tom zapalování. Nenapadá mě logičtější důvod, proč by motorka najednou z ničeho nic přestala jet, přičemž motor dle Tebe jest mechanicky v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

4.6.2013 v 05:59 | Nahoru | #18
Máš ukostřenou cívku na rámu?

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

4.6.2013 v 17:50 | Nahoru | #19
Fizzy> Jasně že jo, to by to neházelo jiskru vůbec ...

né a né chytnout (kentoya trigger)

5.6.2013 v 13:00 | Nahoru | #20
Z jawy jsem se naučil rozdělat motor, zkouknout všechny díly a zpátky složit tak jak to má být.. :D Buď najdeš chybu při rozdělávání, nebo ji nevědomky opravíš, až to budeš skládat dohromady.. :D Chce to jen čas, rozum a nějaký nářadí. Jelikož je to motor, kterej defakto máš navíc, tak tě čas netrápí, rozum snad máš a nářadí taky. :) Tak good luck.. ;)

né a né chytnout (kentoya trigger)

5.6.2013 v 15:23 | Nahoru | #21
Jestli hazi jiskru tak bych na to hodil jeste vyfuk (oni ty tlaky obcas taky delaji svoje, i kdyz je to 4t), striknul trochu benzinu pod svici a zkusil..

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

5.6.2013 v 18:41 | Nahoru | #22
Kamo to je čina. Mame taky jednu doma a ta jednou jede jednou ne a to se v tom nikdo nevrta, nech ho tak a skus zitra pokud ti tam jde benal i eletrika a ma to tlak čili ventily jedou a motor předtim jel tak pojede zas.

Vim že blběji ti asi neporadil nikdo ale ty kentoje, jukiny a dalši už takove jsou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

5.6.2013 v 20:54 | Nahoru | #23
radys02> V tomhle s tebou tvrdě nesouhlasim. Jediná věc na kterou si vůbec nemůžu stěžovat je zrovna motor. Činani odkoupili lecenci od hondy na ten motor co má ta Kentoya, je to motor, kterej je skoro na všech 125 co jsou ve 4t ...

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

5.6.2013 v 21:31 | Nahoru | #24
tadeo96> no mam doma dirta s motorem Lifan 125, a byla i Yuki 125 a ty dělaly to co popisuju.
Proto to pišu ale jezdili na tom kluci ja ne. Ale kdyš tak obhajuješ spolehlivost těch motoru tak mi pak řekni co tu řešiš

Naposledy editováno 05.06.2013 21:34:27

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

5.6.2013 v 21:39 | Nahoru | #25
J.M.K.>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

6.6.2013 v 12:22 | Nahoru | #26

tadeo96 píše: radys02> V tomhle s tebou tvrdě nesouhlasim. Jediná věc na kterou si vůbec nemůžu stěžovat je zrovna motor. Činani odkoupili lecenci od hondy na ten motor co má ta Kentoya, je to motor, kterej je skoro na všech 125 co jsou ve 4t ...

..........Promin nechci se Tě nějak dotknout nebo Tě snad urazit ale ten motor s Kentoje je max podobny vzhledem a snad konstrukčně z Hondackym. Nezlob se ale už jsem dělal par generalek na Yuki a to po ani 20 000 km a kolegovi jezdi Honda Rebel v poho a ma na ni 75 000km zatim se měnil pouze rozvodak. Tak prosimtě nesrovnavej Trabanta z Mercedesem. Jinak zkoušej to co radi J.M.K a snad to daš do pohybu. Napiš pak co tomu schazelo rad se poučim diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

6.6.2013 v 14:56 | Nahoru | #27
radys02> Hned ve druhém řádku http://kentoya.kata...ya-trigger-125-r2006 neříkám, že je ten motor nějakje užásnej ale ani to není žádnej čínskej srá*. Má to honda xr 125 ten motor.

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

6.6.2013 v 16:17 | Nahoru | #28
tadeo96> No uplně stejne motory nemaji to vidim tady
Druh motoru stojatý stojatý
Takt motoru čtyřdobý čtyřdobý
Chlazení vzduchem vzduchem
Sekundární převod řetěz řetěz
Rozvod OHV OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi karburátor karburátor
Emise Euro 2 neuvedeno
Spuštění motoru elektrický spouštěč elektrický/nožní spouštěč
Počet rychl. stupňů (man.) 5 5
Počet rychl. stupňů (aut.) - -
Vrtání 56,5 mm 56.5 mm
Zdvih 49,5 mm 49.5 mm
Kompresní poměr 9,5 :1 9.2 :1
Zdvihový objem 124 ccm 123.0 ccm
Počet válců 1 1
Počet ventilů 2 2
Točivý moment 10 Nm 8.6 Nm
Točivý moment 7000 ot/min 8500 ot/min
Výkon 8,3 kW 6 - 8.6 kW
Výkon 11,3 koní 8 - 11.5 koní
Výkon 8500 ot/min 8500 ot/min
Maximální rychlost 100 km/h 93 km/h
ale to tet neřeš a jinak přišel jsi na něco mame tet to same z Lifanem vše jde a přitom nejde

Naposledy editováno 06.06.2013 16:23:41

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

6.6.2013 v 16:23 | Nahoru | #29
Zatim ne, nejsem u motorky, bude tam až o víkendu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

6.6.2013 v 16:25 | Nahoru | #30
tadeo96> tak at ti to blafne a jinak v te tabulce ta prvni je honda a druha kentoja. nejde mi to skopčit jako odkaz
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzduchový filtr Kentoya Trigger 200 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 4 20.3.2022 v 03:14 zdenysrx6
Maska Kentoya Trigger 125 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 2 15.5.2021 v 07:50 callowsick
Díly na Kentoya Trigger Kentoya Trigger 125 Arniald 1 10.5.2020 v 09:39 MungoJerry
a Kentoya Trigger 125 drozdos 5 5.3.2020 v 11:25 jarykurejs
Podsedlové plasty Kentoya Trigger 125 domin26 0 1.5.2018 v 16:19 domin26


TOPlist