globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: né a né chytnout (kentoya trigger)
2.6.2013 v 21:19
Dobrý den, dostal se mi do ruky motor z kentoya trigger. Sám jednu vlastním, tak jsem zkusil ten motor mimo moturku nastartovata, zapojil jsem kebely do té mé motorky (funkční) benzín jsem tam dal, zapalovací cívku. Jiskra je, benzín tam jde taky ale ani si to neškytne. Karburátor jsem tam dával ten můj (funkční) a svíčku taky tu mou. Co s tim může bejt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:03 | Nahoru | #1
J.M.K.> Motor má podle tacho najeto 50 km. Potřeboval jsem nějaké ND tak jsem zajel do Kentoyy a tam mi řekli jestli nechci tenhle vrak ale že neví co tomu je, že je to tam už pár let. Motor je netknutej je OK. Komprese je taky OK. Poloha +- bude stejná. Jak mám zjistit jestli jiskra je ve správnej okamžik. Jasný má bejt když je píst v horní uvrati ale jak to změřit? To zapalování musí mít nějaký otáčky, aby hodil jiskru né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

2.6.2013 v 22:29 | Nahoru | #2
tadeo96> reakci LovceTaťky se nesmíš divit, když jsi v zadání vlákna nenapsal nic konkrétnějšího.

A i teď leccos vypadá dost nejasně... dle kterého "tacho" má ten motor najeto jen 50km a jakto, že "nevědí, co tomu je" a přitom motor je tedy údajně prakticky nový.
Píšeš, že jiskru dává - to bereš dle toho, že na Tvém motoru zapalování funguje? Nebo jsi i tento "mrtvý" motor zkoušel protáčet s vyndanou svíčkou, nasazenou ve fajfce a položenou šastihranem na plášť motoru?
A zapalování je tam napájené z baterky, nebo je tam magneto, podobné, jako u motorové pily?

V první řadě udělej tu zkoušku, zda skutečně jiskru dává. Pak oddělej víko zapalování a tam budou prvky, dle kterých půjde poznat, zda není rotor magneta pootočený na klice. Je to pohodlnější, než otrocky zkoušet odpozorovat, zda dává jiskru, kdy má.
Když dle Tebe je motor "netknutý", tak se v první řadě zaměř na zapalování. Kor, když motor nechce běžet ani s Tvým karbcem, s kterým Tvá motorka běží. Nedá se sice vyloučit, že díky určitým rozptylům ve výrobě (čemuž se u číny nejde divit) bude tento motor potřebovat mírně odlišné nastavení karbce, ale rozhodně ne tak, aby motor beze změn ani neblafnul.

Jen jest ale vážně podivné, že motor, který má údajně najeto jen 50km, Ti na dílně dali jako vrak, u kterého ani po pár letech nevědí, co mi je. V první řadě bych s zaměřil na to zapalování a raději nechal změřit i kompresi. Není moc pravděpodobné, aby u prakticky nového motoru tak náhle něco odešlo - v první řadě bych podezíral to zapalování, konkrétně snímač polohy na klice.

Pokud motor neprskne ani, když při odpojeném benzinu, suchém karbci a vysušené svíčce (aby se svíčka neulila) během protáčení opatrně cákenš do sání trochu startspreje, tak je celkem jasné, že jiskru nedává.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzduchový filtr Kentoya Trigger 200 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 4 20.3.2022 v 03:14 zdenysrx6
Maska Kentoya Trigger 125 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 2 15.5.2021 v 07:50 callowsick
Díly na Kentoya Trigger Kentoya Trigger 125 Arniald 1 10.5.2020 v 09:39 MungoJerry
a Kentoya Trigger 125 drozdos 5 5.3.2020 v 11:25 jarykurejs
Podsedlové plasty Kentoya Trigger 125 domin26 0 1.5.2018 v 16:19 domin26


TOPlist