globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: né a né chytnout (kentoya trigger)
2.6.2013 v 21:19
Dobrý den, dostal se mi do ruky motor z kentoya trigger. Sám jednu vlastním, tak jsem zkusil ten motor mimo moturku nastartovata, zapojil jsem kebely do té mé motorky (funkční) benzín jsem tam dal, zapalovací cívku. Jiskra je, benzín tam jde taky ale ani si to neškytne. Karburátor jsem tam dával ten můj (funkční) a svíčku taky tu mou. Co s tim může bejt?

1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)

3.6.2013 v 10:39 | Nahoru | #1
No komprese je dobrá, ventily choděj. Myslim, že bude zakopanej pes v tom zapalování. Jinak jak říkáš ty Mts, že tomu kámošovi to nechtělo chytit, když to nebylo v rámu, tak šla aspon jiskra?

(reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)

3.6.2013 v 12:10 | Nahoru | #2
tadeo96> Trochu se do toho začínáme zamotávat čím dál více. Napřed to vypadlo, že máš jen motor, tedy motor coby "vrak, u kterého nevědí, co mu je". Včíl teda podle popisu to vypadá, že Ti dali celou motorku, u které ani za pár let nezjistili, proč nejede?

Takže motor jsi tedy nechal namontovaný v rámu "nového vraku", namontoval jsi na něj svůj karbec, svůj okruh zapalování, motor má na svíčce jasnou jiskru (při zkoušce mimo vále musí být, modrá, fialová, přípustná je i slabě do zelena, ale jak bude oranžová až červená, tak je to chyba - napětí je nízké a uvnitř válce, ve stlačené směsi, už jiskru jistě nedává) a přesto ani neprskne?
Jak napsali i ostatní, jdi hlavně po tom předstihu, radši sundej víko hlavy, vyndej svíčku, abys jakžtakž viděl na píst (lepší posvítit si do válce baterkou, než tam strkat dírou po svíčce nějakou tyčku, kterou opřeš o píst) a při pomalém protáčení motorem zkontroluj, zda ventily pracují, jak mají. Pokud je na klice coby snímač polohy jen cívka, tak motor musí mít určité otáčky, aby stačil "palec" nasazený na klice naindukovat v cívce napětí dostatečné pro vybuzení impulsu pro jiskru. Proto bude lepší sundat víko zapalování a zkontrolovat, zda palec přejde přes pólový nástavec (výčnělek) cívky blízko horní úvratě. V příručce musí být uvedeno, jaký předstih má být nastaven. Jinak je normální, že jiskra padá v každé horní úvrati, čtyřtaktu je to jedno.

Ohledně Tvého dotazu na Mts... pokud nebude motor ukostřen, tak je jasné, že nemůže dát jiskru, když el. obvod není uzavřen! U motoru se starterem bys to poznal hned, jelikož pochopitelně ani starter by se nepohnul. Ale při nahazování motoru kickpákou to člověk může lehko přehlédnout, když nemyslí na všechno. Motor nemusí být nutně usazen v rámu, jen musí být jeho plášť propojen s (-) pólem baterky. Stačí propojit je drátem chyceným pod nějaký šroub na kovové části motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzduchový filtr Kentoya Trigger 200 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 4 20.3.2022 v 03:14 zdenysrx6
Maska Kentoya Trigger 125 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 2 15.5.2021 v 07:50 callowsick
Díly na Kentoya Trigger Kentoya Trigger 125 Arniald 1 10.5.2020 v 09:39 MungoJerry
a Kentoya Trigger 125 drozdos 5 5.3.2020 v 11:25 jarykurejs
Podsedlové plasty Kentoya Trigger 125 domin26 0 1.5.2018 v 16:19 domin26


TOPlist