globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lakýrníci v Praze a okolí na veterána
26.1.2013 v 13:41
Zdravím, sháním lakýrníka někde v Praze a okolí, který má zkušenosti s lakováním veteránů a je schopen připravit plechy i klempířsky. Preferuji kvalitní práci, žádné velké patlání tmelu apod. Nějaké tipy již mám, bohužel většinou poměrně daleko od Prahy, díky za případné doporučení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 20:33 | Nahoru | #1
osiris> proč? z mnoha důvodů. třeba mechanické odolnosti. chemické odolnosti. maskování nerovností. atd.

krom toho, když ti neřeknu, že to je komax, nepoznáš to. možná ještě u čerstvě zrenovovaného stroje. možná... ale když se s takovým verkem chvíli jezdí - a s těmahle se jezdí - všudypřítomný prskající olej a prosakující benzin ti velmi rychle udělají patinu a poznáš kulový.

a nedělám to tak jen já. třeba to torpedo (obr. č. 2) dělal nevlastní brácha. a je spousta jiných veteránů (myslím skutečných veteránů, ne socialistických pšoukavek), který maj na sobě komaxit. a půjdeš kolem nich, ani tě to nenapadne. jak už bylo řečeno, záleží na tom, kdo a jak ten komaxit udělá.

on je každý děsně chytrej, ale většinou viděl veterána jen z rychlíku.

tím nechci říct, že prosazuju komaxit, pro mne má nějaké výhody, pro někoho třeba ne. ale není v něm rozdílu mezi akrylátem. oboje jsou moderní srágory, které, puritánským pohledem, na veterány nepatří. jenže, už ani to nitro není, svatá stolice bruselská nám ho zakázala. takže čím je polít? originál DUCO lakem (pokud tedy víš, o čem je řeč) už se nám to fakt nepovede....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 23:24 | Nahoru | #2
sardel> dík že ses rozepsal, ale nemusel jsi, byla to spíš řečnická otázka ve smyslu "co jsi jim to proboha udělal"
...o vlastnostech barev jsem na tomhle fóru toho už napsal mraky, s komaxitem mám zkušenosti taky ...mechanický i estetický rozdíly jakbysmet, takže se do sáhodlouhýho flamu nechci nechat zase zatáhnout
...o tom že komaxit je rozpoznatelnej už z důvodu stupně lesku (ne provedením, ale svojí danou vzhledovou vlastností) tě nemá cenu přesvědčovat
...už jsem psal i to, že přesto, že vzhled budou mít lepší než dobovej děláme na přání zákazníkům leštěnej lak
...komaxit je dobrej, ale na jiný výrobky
...fajn, máš názor odlišnej, já mám svůj, je to každýho věc co si se svejma věcma udělá

ps: pokud na povrchu necháváš "patinu" z bordelu a nevadí ti tam, tak se mi to trošku osvětluje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K


TOPlist