globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konec velkých techničáku
Dobrý den,
mám dotaz ohledně velkých techničáků v roce 2024, četl jsem, že od 1. ledna končí velké techničáky. Znamená to tedy, že když budu kupovat např. starou kejvu s origo papírama, tak příjdu při přepisu o starý techničák? Nebo mi zůstane?


Naposledy editováno 09.02.2024 17:59:47
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Konec velkých techničáku

10.2.2024 v 21:01 | Nahoru | #31

milor píše: Můžeš si ho s ustřihnutým rohem vzít zpět. Pro jistotu si starý před přepisem můžeš zkopírovat.


Přesně. Takto to u mě probíhalo při přepisu ČZ minulý týden v Mladé Boleslavi. Paní za prepážkou se mě zeptala, zda chci zpátky ten starý, jen s odstřiženým rohem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

10.2.2024 v 21:16 | Nahoru | #32

FJRPEPA píše: Evidentně jsi nikdy nic nedával na veteránská čísla. Vždy musíš prokázat, jak jsi k veteránu přišel, takže buďto kupní smlouva, nebo čestné prohlášení a pak je další možnost, neplatný TP který je jako poslední psaný na tebe.



no ale z tohodle rozhodne nevyplyva, ze potrebujes nejakou kejkli zachovat ten puvodni TP bez razitka nebo ustrihleho rohu, ne?

2 reakcí na tento příspěvek Konec velkých techničáku

10.2.2024 v 21:19 | Nahoru | #33
vy musite mit v tech TP zaznamenany minimalne recept na kamen mudrcu, kdyz si to tak cenite

osobne se mi teda prici spis to, ze bych mel neco kontrolovat a nasledne si brat volno a nekde saskovat na urade aby urednici opravili svoji chybu - nechapu, ze bych ja mel byt odpovedny za spravnost prevodu dat mezi nejakymi databazemi co spravuje stat...

vzhledem k tomu, ze jsou mi technicaky ukradeny, tak jsem nad tim jeste moc nebadal... ale rozhodne se mi nechce se zadnym urednikem travit ani minutu casu...

(reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 04:41 | Nahoru | #34

assassin píše: no ale z tohodle rozhodne nevyplyva, ze potrebujes nejakou kejkli zachovat ten puvodni TP bez razitka nebo ustrihleho rohu, ne?



Ne to rozhodně nepotřebuješ, ale je lepší mít ke každému veteránu i doklady. Já mám třeba Tatru 57 kabrio a mám k ní veškeré i když neplatné doklady, mám k ní kupní smlouvu, když ji původní majitel kupoval novou, mám k ní veškeré faktury z oprav co se na ní kdysi dělali, atd. A mám s toho radost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 06:51 | Nahoru | #35

assassin píše: vy musite mit v tech TP zaznamenany minimalne recept na kamen mudrcu, kdyz si to tak cenite

osobne se mi teda prici spis to, ze bych mel neco kontrolovat a nasledne si brat volno a nekde saskovat na urade aby urednici opravili svoji chybu - nechapu, ze bych ja mel byt odpovedny za spravnost prevodu dat mezi nejakymi databazemi co spravuje stat...

vzhledem k tomu, ze jsou mi technicaky ukradeny, tak jsem nad tim jeste moc nebadal... ale rozhodne se mi nechce se zadnym urednikem travit ani minutu casu...



Jenže až tě zastaví policajti a zjistí, že máš namontované závěsné zařízení, ale v databázi ho nenajdou, tak už to řešit budeš muset. Což netrvrdím, že je dobře, ale jiná cesta asi není.

Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 08:13 | Nahoru | #36
Ono nejde jen o běžnou kontrolu ale i STK pokud nejsou zapsány rozměry ráfku , pneumatik , koule , tak problém a jedeš na úřad bez TK, paradox je že jedeš na STK s velkým TP ale po mě ho už nechtěli , já prošel ale pasák přede mnou jel opravovat na úřad , tedy pokud není pátek

Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 12:42 | Nahoru | #37
Problém na TK by mohli mít pouze majitelé se starým, ručně vypisovaným TP.
Nový TP je jenom papír potištěný údaji z databáze. Pokud jim ta databáze nefunguje, měl by to být v první řadě problém řešitelný technikem na STK. Klidně ať zavolá na ministerstvo se slovy "Nesedí mi údaje u RZ XYZ, sprav to, lemro líná, máš na to tři minuty!"

Naposledy editováno 11.02.2024 12:42:50

(reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 12:56 | Nahoru | #38

FJRPEPA píše: Jenže až tě zastaví policajti a zjistí, že máš namontované závěsné zařízení, ale v databázi ho nenajdou, tak už to řešit budeš muset. Což netrvrdím, že je dobře, ale jiná cesta asi není.



no to je otazka, ci je to odpovednost... jestli za spravnost udaju v databazi zodpovidam ja nebo ne... ja mam k taznemu veskerou dokumentaci kdyz se dodelavalo a zapisovalo. takze pokud policajt neco nenajde reknu at to hodi do spravniho...

ale jak pise kohlstein vyse, u technicaku co jsou vypsane na PC - tiskarne uz je to jen prepis z registru, tzn tam pokud vypadnou nejaky rozmery pneu apod tak jen diky chybe v systemu, protoze uz tyhle udaje v registru maji.

Naposledy editováno 11.02.2024 13:21:59

1 reakcí na tento příspěvek Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 13:09 | Nahoru | #39
na TK už veky nechtějí i když ho máš
chtějí jen malý tp
e: veky=velký

Naposledy editováno 11.02.2024 17:52:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 13:38 | Nahoru | #40

Pet1970 píše: na TK už veky nechtějí i když ho máš
chtějí jen malý tp



Co to povídáš, že již dávno nechtějí na STK velký TP. To není pravda.

1 reakcí na tento příspěvek Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 14:07 | Nahoru | #41
A kam teď píšou platnost TK? Jenom "vylepením" známky?

Mmch. o "majiteli" vozidla /obecně jakékoli movité či nemovité věci/ de iure vůbec nerozhoduje nějaká státem spravovaná db ale jen a pouze kupní smlouva... Je na to i judikát, kdo chce jistě si jej najde.

Naposledy editováno 11.02.2024 14:09:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 14:18 | Nahoru | #42
pps2> … ktera ale muze byt i ustni… ja k vetsine motorek smlouvu nemam, proste jsem predal prachy a nalozil motorku na vozejk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 14:22 | Nahoru | #43

assassin píše: pps2> … ktera ale muze byt i ustni… ja k vetsine motorek smlouvu nemam, proste jsem predal prachy a nalozil motorku na vozejk



Ale těžko se prokazuje, pokud druhá strana nespolupracuje a tvrdí opak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 15:03 | Nahoru | #44
FJRPEPA> na to je dobry nekupovat motorky od kokotu a nasledne je kokotum neprodavat

(reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 15:46 | Nahoru | #45
assassin> Hm, tak pokud vezmes v uvahu zdejsi prispevatele jakozto reprezentativni vzorek majitelu motorek, to by se moc motorek kupovat/prodavat nedalo.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 16:05 | Nahoru | #46

FJRPEPA píše: Co to povídáš, že již dávno nechtějí na STK velký TP. To není pravda.



dávno jsem snad nepsal ale v lednu dvakrát na tk a ani jednou nechtěli velký TP jen malý a pojištění nic víc

Důležité informace pro rok 2024
02.12.2023 16:57
Od 1.1.2024 se bude předkládat k provedení STK nebo Evidenční kontroly jen Osvědčení o registraci vozidel (ORV).

Pokud bude ORV s datem vydání do 31.12.2023, může se při nesouladu údajů na vozidle s údaji z Registru silničních vozidel (RSV) nebo Informačního systému technických prohlídek (ISTP) na STK předložit velký TP - doporučujeme ho mít s sebou,

U ORV vydané od 1.1.2024 možnost předložit TP při nesouladu údajů vozidla s RVS/ISTP nebude

Vozidla vyrobená do 31.12.2017 mají údaje, které si natahuje STK, čistě jen v RSV, vozidla od r. 2018 tyto údaje mají už v systému ISTP dle COC listu.

Pro ověření správných údajů - shody na vozidle a v RSV se lze přihlásit do webové aplikace portaldopravy.cz (např. přes bankovní identitu nebo portál občana apod.). Po přihlášení může majitel vozidla nahlížet na všechny svoje vozidla a také údaje, která má v RSV zapsané - údaje ze zadní strany TP.

e: bylo to tu dvakrát ,

Naposledy editováno 11.02.2024 17:50:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 17:31 | Nahoru | #47

Pet1970 píše: dávno jsem snad nepsal ale v lednu dvakrát na tk a ani jednou nechtěli velký TP jen malý a pojištění nic víc

Důležité informace pro rok 2024
02.12.2023 16:57
Od 1.1.2024 se bude předkládat k provedení STK nebo Evidenční kontroly jen Osvědčení o registraci vozidel (ORV).

Pokud bude ORV s datem vydání do 31.12.2023, může se při nesouladu údajů na vozidle s údaji z Registru silničních vozidel (RSV) nebo Informačního systému technických prohlídek (ISTP) na STK předložit velký TP - doporučujeme ho mít s sebou,

U ORV vydané od 1.1.2024 možnost předložit TP při nesouladu údajů vozidla s RVS/ISTP nebude

Vozidla vyrobená do 31.12.2017 mají údaje, které si natahuje STK, čistě jen v RSV, vozidla od r. 2018 tyto údaje mají už v systému ISTP dle COC listu.

Pro ověření správných údajů - shody na vozidle a v RSV se lze přihlásit do webové aplikace portaldopravy.cz (např. přes bankovní identitu nebo portál občana apod.). Po přihlášení může majitel vozidla nahlížet na všechny svoje vozidla a také údaje, která má v RSV zapsané - údaje ze zadní strany TP.

Tak si to po sobě přečti, já jsem to četl jako věky a ne velký.

Důležité informace pro rok 2024
Od 1.1.2024 se bude předkládat k provedení STK nebo Evidenční kontroly jen Osvědčení o registraci vozidel (ORV).

Pokud bude ORV s datem vydání do 31.12.2023, může se při nesouladu údajů na vozidle s údaji z Registru silničních vozidel (RSV) nebo Informačního systému technických prohlídek (ISTP) na STK předložit velký TP - doporučujeme ho mít s sebou,

U ORV vydané od 1.1.2024 možnost předložit TP při nesouladu údajů vozidla s RVS/ISTP nebude

Vozidla vyrobená do 31.12.2017 mají údaje, které si natahuje STK, čistě jen v RSV, vozidla od r. 2018 tyto údaje mají už v systému ISTP dle COC listu.

Pro ověření správných údajů - shody na vozidle a v RSV se lze přihlásit do webové aplikace portaldopravy.cz (např. přes bankovní identitu nebo portál občana apod.). Po přihlášení může majitel vozidla nahlížet na všechny svoje vozidla a také údaje, která má v RSV zapsané - údaje ze zadní strany TP.

(reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 17:53 | Nahoru | #48
FJRPEPA> vidíš moje chyba vůbec jsem si toho nevšiml , dik

(reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 18:11 | Nahoru | #49
assassin>
No tak každý svého štěstí strojvůdcem ...

Osobně mi kupní smlouva ušetřila nemalý peníz (i s úroky cca 120 tis.) kdy po mně vyrukovala Kancelář pojistitelů domáhajíce se nezaplaceného povinného ručení za 12 let prodaný auto.
Nechal jsem udělat ověřenou kopii KS a průvodním dopisem s kulatým razítkem spřáteleného advokáta jim jí poslal.
Zmlkli.
e: dtto za covidu prodaný další auto kdy se moc nedalo na RV auta převádět. Celkem mi během měsíce dorazily snad 4 pokuty za to samý výběrčí místo kdesi v Neratovicích. Na MÚ jsem vždy poslal už ani ne ověřovanou kopii KS a též finito a ticho po pěšince ...

Naposledy editováno 11.02.2024 18:16:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

11.2.2024 v 19:47 | Nahoru | #50
Pet1970> Na kontrolu údajů ze zadní strany se ani nemusíš přihlašovat. Zadáš win, nebo číslo TP a vše vidíš. Já si např kontroloval Mustanga (samozřejmě Jawu) který je psaný na tchána a tam jsem zjistil, že v původním TP je výkon 2,6kw, ale v databázi jsou 2kw. Asi započítali opotřebení A naopak v databázi je uvedena max hmotnost připojeného vozidla 60kg, ale na papíře není uvedeno nic. A to je TP vytištěný...

(reakce na) Konec velkých techničáku

12.2.2024 v 09:32 | Nahoru | #51
kasssy> záznamy pořízené před rokem 2012 poškodil nový systém CRV

Konec velkých techničáku

12.2.2024 v 09:40 | Nahoru | #52
Celkem mám v registru 9 vozidel, tak jsem si to pro jistotu zkontroloval a vše je v pořádku.

(reakce na) Konec velkých techničáku

12.2.2024 v 09:44 | Nahoru | #53
Pet1970> jedno auto jsem přihlašoval loni na základě COC listu a na úřadu jsem zjistil že český VÝROBCE si nesplnil zákonnou povinnost a do systému nevložil příslušné údaje k danému VIN pro tisk TP. Na přepážce mi bylo řečeno že se to oznámí MDCR a přitom se to bude registrovat ručním přepisem z COC do systému. Nebude to na počkání.
Nechal jsem to tam a cestou domů jsem po telefonu zjebal dealera, v řádech hodin pak někdo poslal do systému příslušný soubor dat, který bohužel neobsahoval DALŠÍ ZÁZNAMY: Úřednice to nakonec vepisovala ručně. prý je to běžné, že tam výrobci nevkládají data, pokud je vkládají často chybí další záznamy nebo jsou tam, chyby.

To je česká realita. Navíc do dvou let prý budou pouze E-COC listy, kdo si koupí auto dostane snad jen nějaký kód, podobný e-občance, ten se na úřadu načte čtečkou a bude zaregistrováno....Protože nebude žádný papír, nebude podle čeho zapisovat, kontrolovat nebo opravovat, když výrobce něco posere , bude to v systému posrané

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec velkých techničáku

12.2.2024 v 09:59 | Nahoru | #54

assassin píše: vy musite mit v tech TP zaznamenany minimalne recept na kamen mudrcu, kdyz si to tak cenite



Ja mam treba ve velkem, puvodnim technicaku k Jawe jeste krasopisne rukou psane zapisky od meho dececka o servisu. O to nechci prijit.

(reakce na) Konec velkých techničáku

12.2.2024 v 13:19 | Nahoru | #55
DrDNA01> Doufám, že tam děda psal jenom generální a střední opravy, ne, že lepil duše!

(reakce na) Konec velkých techničáku

21.2.2024 v 18:46 | Nahoru | #56
DrDNA01> já mám v techničáku ke staré jawě uvedeno povolání původního majitele...Jaroslav Votýpka, řezník, Praha

Konec velkých techničáku

23.2.2024 v 22:37 | Nahoru | #57
Zeptám se tady, ať nezakládám nové vlákno.
Už někdo z Vás, prováděl změnu vlastníka vozidla on-line na Portálu dopravy??
Zajímá mě, jestli to funguje, nebo to má problémy jako všechno co s pouštěl stát.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116071 Dnes v 00:55 Bimbam
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 Včera v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ Jirk_K 3 15.4.2024 v 08:56 Dolin
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin


TOPlist