globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie
28.12.2012 v 13:39
Zdravim chcem naladit motocykel GSXR 1100 olej-vzduch r.v. 1992. Menil som karburatory a momentalne tam mam mikuni 40mm. Mam priame filtre KN a ladeny vyfuk aj zvody (a udajne aj ina vacka, to ale neviem potvrdit). V tomto stave motocykel nejde cez 3000 ot. Pocitam, ze bude chuda zmes, hlavna tryska je momentalne 130, co bude asi dost malo. Vedel by mi niekto poradit, ci kupit dynojet sadu stage 3 alebo sa vydat cestou kupovania trysiek, pripadne ihiel? Ide mi o to, ci ten dynojet bude stacit, aby to neboli len vyhodene peniaze. Diky

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 13:59 | Nahoru | #1
Tak ten kit je samozřejmost pokud to máš napřímo
Osobně bych s tím běžel na brzdu, tam ti to i přetryskujou, nevím jestli je v tomto případě pokus omyl to nejlepší řešení

Naposledy editováno 28.12.2012 13:59:36

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 15:26 | Nahoru | #2
O tomhle vím z praktické stránky kulové, ale určitě si pamatuji, že ve spoustě článků k ladění motorů uváděli, jako největší alchymii naladit přímé filtry sání na karburátor.
Držím ti palce-GSXR 1100 je pro mně legendární motor s velkýma možnostma, ale bez odbrždění na motorové brzdě to asi bude práce k ničemu.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 16:14 | Nahoru | #3
Viem, ze brzda je idealna, ale v okoli ziadnu nemam a preto potrebujem aspon pojazdne moto aby som sa tam vobec dostal (lebo nemam ani vozik). Ide mi aspon o nejake hrube nastavenie, alebo napr. co presne ten dynojet obsahuje, ake velkosti trysiek apod. Alebo kde kupit trysky, ihly do mikuni. Ja by som isiel aj cestou pokus-omyl, ale mat aspon nejaku zakladnu predstavu kde zacat.
Jasne, ze brzda a sikovny chlapik, co sa vyzna by bolo najlepsie riesenie.

(reakce na) Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 16:47 | Nahoru | #4
caferacer175> Zdarec mrkni sem taky jsem řešil přetryskováníhttp://motomike.cz

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 17:00 | Nahoru | #5
Zdarec taky jsem ladil gsxr 1100 sice rok 94 olej voda ale princip bude asi stejnej , mě to nechtělo jít přez 5000 ot. koupil jsem přímí filtry (košíčky) a poté jsem musel zvednout jehly na doraz + ještě 2mm podložky pod jehly aby to nebylo chudý , to už celkem jelo akorát to mělo menší propad ve středních otáčkách tak od 4 do 6 tisíc , ještě jsem vyvrtal druhou dírku v šoupátku aby se rychlejc zvedali membrány , zkoušel jsem i větší i menší trysky vždy po 0,05 mm ale origo jsou ideální teda alespoň v mém případě , hodně trpělivosti s laděním já se s tím trápil celý léto ta dynojet sada by ti asi pomohla protože má hlavně jinak tvarovanou jehlu , taky sem o ní přemejšlel ale je to moc peněz a pořád nejistej výsledek

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 17:21 | Nahoru | #6
mikeskiller diky za radu. Nieco podobne napadlo aj mna. A akej velkosti mas teraz hlavnu trysku? A farbu sviecky? A spotreba je na tom ako? A nevies nahodou kde by som mohol kupit tie trysky? diky

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 17:40 | Nahoru | #7
trysky mám origo 125 a myslím že na jednom krajním válci mám 127,5 , tady je odkaz na manuál http://uloz.to/xTS3...2-service-manual-rar , měl jsem origo filtrbox a nešlo to právě přez těch 5000 ot. , svíčka byla černá a žralo to jako kráva , dal jsem přímáky a bylo to naopak moc chudý , po zvednutí jehel a vyvrtání dírky se to zdá být optimální ale brzda je brzda , ale vždy udělej jenom jednu věc abys věděl co zafungovalo (metoda pokus omyl) , začal bych s těma jehlama , protože hlavní tryska má vliv na chod motoru až od 90 procent výkonu do 100 procent , trysky jsem si udělal sám , koupil jsem mosaznej šroubek a vrtáčky na požadovaný průměr a na hodinářským soustruhu udělal , jinak jedna tryska stojí zhruba 100 kč což je dost (ten šroubek stojí 1 Kč a vrtáček zhruba 5 Kč) + hodinka práce a máš je hotový

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

28.12.2012 v 17:55 | Nahoru | #8
to mikeskiller, super diky, dobry napad s tymi tryskami

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

29.12.2012 v 09:42 | Nahoru | #9
Kup ten dynojet, ušetříš si spoustu nervů a práce, osobně s dynojetem mám dobrý zkušenosti a po měření na brzdě s tím nebylo potřeba nic dělat (dělal jsem na motorové brzdě 3 roky).

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

29.12.2012 v 10:03 | Nahoru | #10
Já měl na svým GSF1200 Dynojet Stage 3, měl jsem tam košíky K&N, svody origo, koncovka Leo Vince a vačky z GSX1100R (92), čísla trysek už si nepamatuju, ale měl jsem na prostředních válcích o něco větší, prý kvůli dochlazování válců bohatší směsí, alespoň tak mi to bylo řečeno, když jsem to dotáhl do DK Racing na doladění, sice jsem to už takhle přetryskovaný koupil, ale měnil jsem koncovku noname vejfuku za ten Leo Vince a chtěl jsem to mít v cajku a jelo to sakra dobře...jj to byly časy kdy se dělaly poctivý předimenzovaný a nesmrtelný motory

Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

29.12.2012 v 12:20 | Nahoru | #11
jestli ještě budeš něco potřebovat klidně piš protože mě to taky zajímá i když mám celkem malý zkušenosti oproti ostatním borcům tady rád poradím

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

29.12.2012 v 18:34 | Nahoru | #12
diky, ja by som bral aj ten dynojet, ale pride mi to riadne predrazena cena, za 4 ihly, 4 pruzinky a 16 trysiek...a 2 nalepky +plus to treba este cele doladit na brzde+cesta hore dole a vysledok je podla mna stale otazny. To bude drahsie ako cela motorka, naviac mame este jednu rovnaku gsxr 1100 ak sa uprava osvedci, bude uz clovek lepsie vediet, co a ako.
Udajne by mali pasovat trisky M5 z favorita, potom prevrtat alebo pouzit sadu na upravu trysiek http://www.skutry-m...ky-5790.html#content
Ihly by som vyrobil z hlinikovej gulatiny a pruzinky pripadne upravil alebo pouzil ine.
Potom uz len pockat na jar, volnu cestu, malu nadrz (aby isli lahko zhadzovat karburatory) a clovek moze ladit a ladit. Je to ale metoda pokus omyl, najlepsie by bolo ak by som si mohol pomerat ten dynojet, alebo vychadzal z nastavenia podobnej moto. http://www.gixxer.c...ex.php/t-329277.html

(reakce na) Dynojet a KN filter na gsxr 1100 nastavenie

29.12.2012 v 20:43 | Nahoru | #13
caferacer175> tedy budes ladit cele leto jak pred recnik zde a vysledek bude dynojet kit kterej jde hned a smitec.
A to se vyplati
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist