Téma: Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nabidnout?
Nekolikrat tu bylo poukazovano, ze auto je motorce zcela nadrazeno...a me se dycky zdalo ze to je blbost... A tady je videt ze i stokonova stara vrana muze ujet i ferrari...

http://www.dailymotion.com/video/x563wqe

..jak mame tu zimu... Dycky mi vrta hlavou...co by se dalo vytvaret se starou vranou za 30 tisic, oservisovanou...a nazutou na dobry gumy...

Co byste poridili za motorku k tomuhle ucelu...?

Ramcove zadani je
Cena kolem 30 tisic, strop rekneme 50
Vykon MINIMALNE 100k (nebo aspon 98...proste cca 100 a vic)
Melo by to mit co nejschopnejsi podvozek, motor kterej jeste neco najede a necha se rad tocit...cili zadn gpz600 apod.se slabou klikou...
Taky trchu schopny brzdy....

No a hlavne taky 17" rafky, predek 120 a vzadu aby se vesla 180ka, jinak na to nejde nic rozumnyho nazout.

Diky za tipy

Naposledy editováno 21.10.2017 13:04:59
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:05 | Nahoru | #1
Yamaha FJ 1200 napr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:09 | Nahoru | #2
puffybodie> na tom jsem nikdy nejel... Ale bal bych se ze to bude v kazdy zatacce necim drit, jako treba blackbird ale hlavne se tim hrozne nadres v zatackach...je to cestak. Ma to 17" rafky?

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:12 | Nahoru | #3
Podle me je v tomhle poměru nejlepsi gsxr1000 k1/2

Pokud bych sel jeste do starších tak zx9r

Ono pred rokem 2000 podlitry jely az hodne ve vrchu a nadlitry byly tezky parníky.

Tenkrat za motorku co hodne jede platilo i TL1000 :)

Btw o dominanci auta nad motorkou se tu hovořilo v souvislosti s jízdou v provozu a s běžnými piloty. Okruh a navic profi řidici ty rozdíly smejvaj nebo obrací. Beznej clovek dostane na limit spis auto nez motorku, je to snazší

Naposledy editováno 21.10.2017 13:15:40

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:12 | Nahoru | #4
SPIJKER> V zadu je šestnáctka v pěkně kokotskym rozměru. A v zatáčce brousíš i kapoty. Teda, když před tím dost zhobluješ stupačky, aby tě tak hluboko pustili.
Je to mrdka. Kup si RSV a nevymýšlej pitchoviny. To kritéria taky splňuje.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:14 | Nahoru | #5
Jinak Monza není zrovna trať, kde by mělo auto na motorkou navrch - je moc rovná a rychlá.

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:20 | Nahoru | #6

Dablicek200Mph píše: Jinak Monza není zrovna trať, kde by mělo auto na motorkou navrch - je moc rovná a rychlá.



Tak rsv je jasnej favorit...ale spis jsem se chtel pobavit...pokecat vo starejch vranach.... RSV je tak dobry, ze je to az nesportovni...

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:22 | Nahoru | #7

Dablicek200Mph píše: Jinak Monza není zrovna trať, kde by mělo auto na motorkou navrch - je moc rovná a rychlá.



No...srovnavas tady 30 let starou hujdu se sto konma.. Topspeed to melo 240... Samozrejme testarossa melo do 400k a skoro dve tuny.. Ale kdyz vemes dneska litr 200k ..vyjde to srovnani podobne..s modernima silnejma autama..

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:26 | Nahoru | #8

assassin píše: Podle me je v tomhle poměru nejlepsi gsxr1000 k1/2

Pokud bych sel jeste do starších tak zx9r

Ono pred rokem 2000 podlitry jely az hodne ve vrchu a nadlitry byly tezky parníky.

Tenkrat za motorku co hodne jede platilo i TL1000 :)

Btw o dominanci auta nad motorkou se tu hovořilo v souvislosti s jízdou v provozu a s běžnými piloty. Okruh a navic profi řidici ty rozdíly smejvaj nebo obrací. Beznej clovek dostane na limit spis auto nez motorku, je to snazší



No litrofka uz je az moc... To uz je uplne nesportovni...dela vsechno samo...leti trikila... Ja bych si predstavoval neco stylovejsiho...a klidne slabsiho...o trochu... Proto jsem je tam nedal.. Zx900 ale jo..ackoliv opet... To uz je zase dost silny no...leti taky skoro trikila...

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:27 | Nahoru | #9
Však i moderní auto by na Monze zaplakalo versus našupanej litr a GP bajk. Ale na techničtější trati by to už nebylo tak jednoznačný.
Třena na Norschleife si z motorkou vytře kde co.

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:49 | Nahoru | #10
Dablicek200Mph> tak ono i v brne maji auta zajimavy casy

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 13:51 | Nahoru | #11
SPIJKER> Zadni jen 16" bohuzel, tak jako Suzuki GSX-1100F. Ale Honda CBR1000F ta mela 17" vpredu i vzadu.

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 15:28 | Nahoru | #12
ZX-9

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 16:19 | Nahoru | #13
Já bych byl stylovější, ZX7R, ZXR750R, GSX750R modely do 99 a nejlíp GSX1100R do r.v. 92, to je Old School jak sviňa. Prostě karburátory, ta ZX900R s dobrým pilotem seseká i dnes dost nových biků... A to i ty výš zmiňovaný

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 18:43 | Nahoru | #14
napsal bych gsxr 750 nebo k1, ale ty vypadaj podle mě poměrně schopně. Aby to vypadalo jako vrána a bylo to dobrý, tak as yzf1000 thunderace, ty budou za pár šlupek, motor je našlapanej, podvozek bude dobrej, a nadváhu nad uberlitrama zas tak moc nemá.

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 18:44 | Nahoru | #15
dewwil: tyhle kultovy sbk uz nejspis nesezene do 50tis... resp. pekna bude draha, levna bude nakej doje**nej street

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 18:58 | Nahoru | #16
Jinak tyhle bajky mají rozhodně co nabídnout. A že je toho víc, než nabízejí ty kalkulačky dneska.

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 19:08 | Nahoru | #17

Dablicek200Mph píše: Jinak tyhle bajky mají rozhodně co nabídnout. A že je toho víc, než nabízejí ty kalkulačky dneska.



nevim, kdysi jsem to rikal taky, dneska se lip svezu na kalkulacce, nez se vecne rvat s nefunujicim TL

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 19:14 | Nahoru | #18
Na těch kalkulačkách už je to moc easy. Všechno to dělá samo. Ale za pár kousků bych se nezlobil, i když by jich asi nebylo moc. Jsem spíš zpáteční kus.
Většina mých dream bajku už byla vyrobena.

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 19:26 | Nahoru | #19
motorku podle me dela motorkou: hmotnost, spolehlivost motoru, jeho vykon, a moznosti podvozku.. prvni + druhy je pak prakticky prvotni kriterium vyberu "polotovaru", a treti + ctvrty smer dalsich uprav

(ja vybiral jeste podle pátého kriteria HONDA, 90°V4, 360°klika.. cimz bylo docela jasno protoze na nic jinyho z moznyho vyberu nemam ani dostatecny jmneni, ani zkusenosti a odvahu... )

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

21.10.2017 v 22:03 | Nahoru | #20
Na té FZ750 seděl Pan Pilot, to je jasné. Jak si dobře pamatuju, tak ten 100k motor byl v tom podvozku na normálních silnicích absolutně nevyužitelný, stačilo se na pár vteřin odvázat a člověku zůstaly sevřené půlky až do večera.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 00:25 | Nahoru | #21
Beranidlo> tak to by slo rict i o gpz a ve skutecnosti na ni slonjet i docela svizne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 09:42 | Nahoru | #22
SPIJKER> Svižně ano, občas vytočit trojku ...
A proč ne Fireblade 96-98? Je vychytaná, hodná, podvozek už odpovídá motoru, karbec, je jich dost a tomu odpovídá cena. Většinu života jezdily tak 3000-5000rpm, málokdy a málokdo to točil výš. I když mají tachec stočený z 80k na 50k, pořád je motor asi v půlce životnosti. Ale taky je to zabiják přespříliš odvážných a rádo se na tom přichází o papíry, jak to jede rychle. Samá pozitiva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 10:15 | Nahoru | #23
SPIJKER> To je mi jasny, ze bys rad kultovni stylovku (young timera), s kterou se daji v horach sekat kolena.

Jenze s timhle limitem vonavej kousek neporidis a z tech zborenin uz nikdy zadny muzejni kousek nebude. Proto bych popremyslel nad pol. 90. let a tady se mi konkretne libi zx7r a 750srad. Jsou to pekny motorky a hlavne cistokrevny sporty, zadnej tezkotonazni cestak...

e: Treba neco takoveho:
GSX-R 750

Naposledy editováno 22.10.2017 10:17:03

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 10:35 | Nahoru | #24
Ze ja jsem tady lezl
Dobry vlakno. Ten sleeperuv kousek mit v garazi bych se vubec nezlobil.
Fuck it

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:01 | Nahoru | #25
SLEEPER> tyjo.. Gixxer bych si pral jeste vzduchac... Ale ty nejsou...anebo uz pak draho asi.. Kawa... Ta by mohla bejt stihlejsi...ale jezdi se na ni moc hezky.. Ale mi se libi zxr a zx7r je zase o dost lepsi motorka...ale uz ne tak hezka... Aneno kdyby gixxer mladsi nez vzduchac..tak se mi asi vic libi sradik... Anebo nevim..

...ale tuty stary vrany vokukuju pravidelne... To zase jo

...jinak kolena se daj pri trose vule sekat i na gpz... Ale preci jen je hod e tezka a podvozek uz neohrabanej...houpavej

Naposledy editováno 22.10.2017 11:07:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:06 | Nahoru | #26

Beranidlo píše: SPIJKER> Svižně ano, občas vytočit trojku ...
A proč ne Fireblade 96-98? Je vychytaná, hodná, podvozek už odpovídá motoru, karbec, je jich dost a tomu odpovídá cena. Většinu života jezdily tak 3000-5000rpm, málokdy a málokdo to točil výš. I když mají tachec stočený z 80k na 50k, pořád je motor asi v půlce životnosti. Ale taky je to zabiják přespříliš odvážných a rádo se na tom přichází o papíry, jak to jede rychle. Samá pozitiva.



Jj... Faryk je peknej.. Ale to zase kdyz uz..tak kulaty svetla.. Takze max 94.. Jo faryk devitka je prijemnej.. Trochu mi u nej chybi vazba od redniho kola...ale je to vice privetiva a vlastne vysoce funkcni motorka... A zase ty mladsi modely co rikas ty jsou za babku a kolikrat i v prijatelnym stavu...to je fakt.. No...v nejaky pekny barve by sel asi klidne i ten mladsi faryk.. Treba takova ta stribrno oranzova se mi libi...ale to byl taky 94/95

Uz vim... Ma 16"kolo... Nebo pak od urcityho roku nema?

Naposledy editováno 22.10.2017 11:08:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:26 | Nahoru | #27
SPIJKER> co se týče poměru cena výkon a sehnatelnost ve slušnym stavu, tak myslím že ta yamaha je fakt dobrá. Problém je že je obyčejná a nechytí za srdce, ale proto jsou taky tak levný :) GSXR do 50 bude pelech a pěkná taky nebude.

145 koní, 220 kg s náplněma, podvozek moderní. Tím bys mohl nahánět na okreskách i dnešní litry.

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:30 | Nahoru | #28

Stev píše: SPIJKER> co se týče poměru cena výkon a sehnatelnost ve slušnym stavu, tak myslím že ta yamaha je fakt dobrá. Problém je že je obyčejná a nechytí za srdce, ale proto jsou taky tak levný :) GSXR do 50 bude pelech a pěkná taky nebude.

145 koní, 220 kg s náplněma, podvozek moderní. Tím bys mohl nahánět na okreskách i dnešní litry.



Hele ja na ni taky kolikrat koukal...co me odrazuje....mozna pak jedina vec..tech 15-20 kilo navic oroti farykovi nebo 750...bych ji odpustil....ale 5ti kvalt... To je mi tak nejak proti srsti.. Ake ta motorka je docela hezka..jezdi krasne ciste...vetsinou to meli rozumny chlapi...jako ze stale se da sehnat kus co mel puvodni majitel 10 let.. Ani .oc nelital..a ma treba v prdeli jen spojku... o jedny vim... ..no ale ten 5ti kvalt... Ten me mrzi... A taky je docela mlada... Coz zase umoznuje jednodussi servis snad... Aby to zustala lowcostovka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:32 | Nahoru | #29
Stev> stepo hele a jak tvoje vetero? Stale ho mas?

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:34 | Nahoru | #30
SPIJKER> Tak to jsou asi všechny úvahy zbytečný a kup RSV dokud to jde, však na něj máš dobrý vzpomínky :)

Jinak já bych jako starou charakterní 4v motorku sháněl ZX9 roku 98-99, ty mě vždycky braly.

VTRmám, a možná to příští rok konečně doladím, ale jezdím spíš na kole
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dnešní zážitek Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 21 Včera v 20:22 GL1
Plná moc Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 22 Včera v 13:37 xxx6
Kryt sedla - Tuono 02-05 Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 Hayabusa 7 Včera v 03:33 _etnic_
Zadni tlumic [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade sooho 49 14.11.2017 v 23:26 Gahan37
Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení Suzuki GSX-R 750 upside 9 11.11.2017 v 20:11 naoh

TOPlist