globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!


Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:14 | Nahoru | #181

pylot píše: Kluci, co je spatnyho na absenci antihopu, kdyz vam jde o zabavu a ne o rychlost na okruhu?



Nic. Ale tady jde o nejaky porovnavani co se chova jako motorka z 1990 coz je presne ten Faros

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:16 | Nahoru | #182

kawapepek píše: No teď jsi se projevil,jaké máš technické povědomí...

Jinak honda vyprděla slavnostně na 1000RR v roce 2008 první antihop u fireblada v historii...a co z toho bylo???Svolávací akce na výměnu spojky...nepovedlo...no..



Stydím se, že nevím nic o karburátorech ani o spojkách, ten kdo si po mě koupí motorku ji asi bude mít omrdanou, protože když nevíš jak to funguje, zákonitě jsi blbec a špatně řadíš.
Muj táta hrál celej život jen fotbal a tak jedinej kdo mi mohl naučit o motorkách byl děda. Jenže ten se uchlastal, ale byl to dobrej kluk . Příště než něco napíšu o motorce, tak raději zalistuji ve wikipedii a přiložím i obrázek, například motoru ZXR 1992, která má kořeny ve WSBK. Ano, jediný opravdový superbike, ach jo, kde jsou ty časy .

Bohužel cbr1000rr z roku 2008 se nepovedlo a tak zítra dávám inzerát na mojí cbr z roku 04, protože podle mé technické zdatnosti je starší a teda ještě horší. Navíc neměla antihoping a já ho potřebuju, protože chci klidnou jízdu. A kdo ho má neni pravej Ninja, zelenej.

Ťuky, ťuk. Kdo tam!? Českej pepík na hrubý Ninje

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:23 | Nahoru | #183


Naposledy editováno 10.04.2024 13:47:53

Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:29 | Nahoru | #184
No a v roce 2007 zas k7 zpět z trůnu... To radši piš o wsbk a karburátorech.

Jo ale když už jsme u toho srovnání. Kdo vám řekl nebo proč si myslíte, že je ta či ona motorka z roku 2004, 2007, 2010 horší než ta druhá? Protože kawa má víc koní a přitom se hondy prodá daelko víc? Protože gsx-r 05 byla rychlá ale zároveň pohodlná? Vždyť na pohodlí na okruhu nekoukam! Nebo teda nakonec ji fakt hlavně jezdec použije na běžné silnici a tam stejnak nevyužije ani polovic výkonu? Neni to nakonec bramboračka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:37 | Nahoru | #185

kawapepek píše: Já bych sem Kawu třeba vůbec neplet...Myslím,že bysme mohli porovnat něco jinýho...
Třeba v roce 2005 srovnávat 1000RR a GSX-R 1000K5 asi nemělo moc cenu...
Myslím,že asi není potřeba říkat,která motorka je řekněme považována za lepší...
Dokonce si myslím,že kdyby suzuki dala k porovnání 750ccm proti 1000RR 2005,že by jí podrtila i ta 750ka...A kdybych chtěl bejt fakt ošklivej,tak řeknu,že kdyby nešlo o sprint,že kdyby Suza poslala do porovnání jenom 600ccm....Nééé Honda je dobrá...



Časopis Bike jsou střelci jen o chlup horší než pepík z čr co má ninju: tady jsou výsledky jejich testování

rok 05 cbr druhá za gsx-r, zelená poslední.
rok 07 honda první, gsx-r spolu s r1 druhá, kawa..
rok 08 fároš první, gsxr, r1 a zelená zase v koutě - mimochodem zrušená na okruhu (hmm, fakt bestie )...Tak proč ji má každej matlák, prodá se jich mraky a přitom ji i okruhový mamrdi dávaj tak vysoko?

Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:39 | Nahoru | #186


Naposledy editováno 10.04.2024 13:47:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:49 | Nahoru | #187

ProTom píše: Časopis Bike jsou střelci jen o chlup horší než pepík z čr co má ninju: tady jsou výsledky jejich testování

rok 05 cbr druhá za gsx-r, zelená poslední.
rok 07 honda první, gsx-r spolu s r1 druhá, kawa..
rok 08 fároš první, gsxr, r1 a zelená zase v koutě - mimochodem zrušená na okruhu (hmm, fakt bestie )...Tak proč ji má každej matlák, prodá se jich mraky a přitom ji i okruhový mamrdi dávaj tak vysoko?



Jeste pred chvili si psal, ze ty casopisy to komentujou naprd.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 09:41 | Nahoru | #188

Bubrak-ZX10R píše: Jeste pred chvili si psal, ze ty casopisy to komentujou naprd.



No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..

Neumíš číst? Napsal, že zachraňujou Kawu že je cool, protože je divoká a reaktor na dvou kolech. To že ji daj na poslední místo je fakt :).

Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 12:09 | Nahoru | #189
ProTom: ne, naopak, zachranujou Hondu, ze ji daj na prvni misto

Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 12:58 | Nahoru | #190

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 13:11 | Nahoru | #191
kawapepek: cece to uz docela prestrelujes, dost kluku jezdi/jezdilo treba CEC na tehle farosich a dost uspesne, koukni treba jak to jede Koldovi tady z fora... me zrovna ten 04 faros moc nebavil na silnici, je az moc "dokonalej" a nema takovou ochotu delat blbosti, ale dost mozna ted uz bych to videl jinak....

pocitove gsxra a ZXka jedou vic, ale ve chvili kdy se to zacne merit nebo jedou dva podobne zkuseni piloti tak neverim ze jinej litr pokori tu RR rozdilem tridy jak je tu napsane, mozna na dalnici, ale to sem fakt ani nikdy nezkousel ...

ono treba TLS taky udajne jede o dost vic nez VTR a ono pritom to jede temer stejne, jen ma honda takove klidnejsi poddani a diky tomu se na ni da jet dokonce rychleji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 16:05 | Nahoru | #192

assassin píše: kawapepek: cece to uz docela prestrelujes, dost kluku jezdi/jezdilo treba CEC na tehle farosich a dost uspesne, koukni treba jak to jede Koldovi tady z fora... me zrovna ten 04 faros moc nebavil na silnici, je az moc "dokonalej" a nema takovou ochotu delat blbosti, ale dost mozna ted uz bych to videl jinak....

pocitove gsxra a ZXka jedou vic, ale ve chvili kdy se to zacne merit nebo jedou dva podobne zkuseni piloti tak neverim ze jinej litr pokori tu RR rozdilem tridy jak je tu napsane, mozna na dalnici, ale to sem fakt ani nikdy nezkousel ...

ono treba TLS taky udajne jede o dost vic nez VTR a ono pritom to jede temer stejne, jen ma honda takove klidnejsi poddani a diky tomu se na ni da jet dokonce rychleji...



Hele jezdil sem sprinty v tride 10,5, kde byl Faros 04, on mel mnohem lepsi start, takze ve vysledku sme meli casy podobny, protoze sem ho vzdy dojel, a dokonce sem ho parkrat predjel hodne drsnym stylem (to kdyz vypalil driv i casove, neslo o to vystartovat nastejno), bylo to tak kolem 300m od startu, kde jde skutecne jen o vykon motoru, kde se drzi uz jen plnej plyn a radi se bez spojky. On mel tu motku v lepsim stavu a desitka musela mit o dost vyssi vykon aby dohnala pocatecni velkou ztratu, coz znamena jednak srovnat aktualni rychlost, tj do te doby se porad CBR vzdalovalo, i kdyz uz akcelerace byla u ZX lepsi, a potom CBR dohnat a predehnat. Proletel sem kolem nej jak kdyby stal na miste. Po navratu nevericne kroutil hlavou a ze nic nepokazil, ale ze to proste nejede oproti ZX. To je realita. Casy jsme jezdili kolem 10.4-10.7 , pak se zacal zucastnovat typek se 'zanovni' 04 ZX a jezdil bez problemu 10.1-10.2 coz je dle internetu temer idealni cas pro 04 ZX (10.0). Faros skutecne ten vykon nahore nema, jede mozna jako K1 litr, ktery ma 160 koni, ale ZX ma 175 a ten rozdil tam oproti K1 nebo CBR skutecne je poznat zcela zretelne.

Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 16:09 | Nahoru | #193
ale nikdy sem nepopiral, ze je Faros vhodnejsi na okruh, je s nim jednodussi zajet lepsi cas (podvozek, brzdy), ale do provozu je to o necem jinym a tam ho ZX valcuje vykonem, zabavnosti, divokosti, ale nikoliv 'nedodelanim', to je fakt pak o tom, ze muzu vychvalovat cestaka, ze je na rozbity ceste stabilni. ale kazdej preferuje neco jinyho, nicmene napsat po kratkym svezeni ze je CBR lepsi nez ZX je kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 16:23 | Nahoru | #194

Bubrak-ZX10R píše: Hele jezdil sem sprinty v tride 10,5, kde byl Faros 04, on mel mnohem lepsi start, takze ve vysledku sme meli casy podobny, protoze sem ho vzdy dojel, a dokonce sem ho parkrat predjel hodne drsnym stylem (to kdyz vypalil driv i casove, neslo o to vystartovat nastejno), bylo to tak kolem 300m od startu, kde jde skutecne jen o vykon motoru, kde se drzi uz jen plnej plyn a radi se bez spojky. On mel tu motku v lepsim stavu a desitka musela mit o dost vyssi vykon aby dohnala pocatecni velkou ztratu, coz znamena jednak srovnat aktualni rychlost, tj do te doby se porad CBR vzdalovalo, i kdyz uz akcelerace byla u ZX lepsi, a potom CBR dohnat a predehnat. Proletel sem kolem nej jak kdyby stal na miste. Po navratu nevericne kroutil hlavou a ze nic nepokazil, ale ze to proste nejede oproti ZX. To je realita. Casy jsme jezdili kolem 10.4-10.7 , pak se zacal zucastnovat typek se 'zanovni' 04 ZX a jezdil bez problemu 10.1-10.2 coz je dle internetu temer idealni cas pro 04 ZX (10.0). Faros skutecne ten vykon nahore nema, jede mozna jako K1 litr, ktery ma 160 koni, ale ZX ma 175 a ten rozdil tam oproti K1 nebo CBR skutecne je poznat zcela zretelne.



no sprint je takova dost specialni zalezitost, par desetin na ctvrt mile... to se pri jezdeni na okreskach nepozna, respektive bych se skoro vsadil ze tenhle rozdil smazne to klidnejsi chovani. ja netvrdim ze ty ostatni litry nejsou vykonejsi, ale tvrdim ze beznej pilot ten rozdil pozna jen ve specialnich prilezitostech, sprint, max po dalnici nebo dlouhy rovince atd...

no jak rikas, rict ze je to nedodelany asi neni ok, ta zabavnost je taky ale dost subjektivni, nekomu spis sedi linearni prubeh a obe kola na zemi, nekoho bavi kdyz se to na 8mi splasi a je problem udrzet predni kolo na zemi...

Naposledy editováno 29.11.2012 16:24:57

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 17:07 | Nahoru | #195
jo sorry za to slovo nedodělaný... Asi jsem měl zvolit, lepší, ale bylo to to první co mě napadlo. Ale jak řikam, ta kawa měla dost za sebou a bylo to na ni vidět. CBR byla určitě taky padlá, ale rozhodně ne tolik . I když dneska ti poskládá vraždu kde kdo a víš kulový

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 17:23 | Nahoru | #196

assassin píše: no sprint je takova dost specialni zalezitost, par desetin na ctvrt mile... to se pri jezdeni na okreskach nepozna, respektive bych se skoro vsadil ze tenhle rozdil smazne to klidnejsi chovani. ja netvrdim ze ty ostatni litry nejsou vykonejsi, ale tvrdim ze beznej pilot ten rozdil pozna jen ve specialnich prilezitostech, sprint, max po dalnici nebo dlouhy rovince atd...

no jak rikas, rict ze je to nedodelany asi neni ok, ta zabavnost je taky ale dost subjektivni, nekomu spis sedi linearni prubeh a obe kola na zemi, nekoho bavi kdyz se to na 8mi splasi a je problem udrzet predni kolo na zemi...



no par desetin na ctvrt mile sem neresil, spis to jak sem kolem nej proletel, i kdyz mi na startu ujel. a desetina vteriny pri 9.5 je uz hodne znat, sam poznam zretelne jestli jedu 10.4 nebo 10.6 po dojeti, jeste nez se dozvim cas.

ten rozdil vykonu se pozna v tom otackovym pasmu, kde skutecne je, kdyz das plnej. jedna motka vyrazi jak splasena, druha jak pridusena ve srovnani s tou prvni. a samozrejme na rovince, kde jinde? kdyz tu budem resit brzdy, tak ty se zas poznaj jen pred zatackou, nikde jinde. na dromu nebo okresce se pak horsi brzdy (...vyssi vaha apod.) dozenou vykonem a naopak, o tom tu taky pisem. viz ta ZX9R vs 954RR a casy na okruhu co tu kdosi daval.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 17:27 | Nahoru | #197

ProTom píše: jo sorry za to slovo nedodělaný... Asi jsem měl zvolit, lepší, ale bylo to to první co mě napadlo. Ale jak řikam, ta kawa měla dost za sebou a bylo to na ni vidět. CBR byla určitě taky padlá, ale rozhodně ne tolik . I když dneska ti poskládá vraždu kde kdo a víš kulový



tak dobry, konecne sme te k tomu dokopali

podvozek a brzdy ma CBR supr, a i nejaky sladeni cely motorky, jen vykonove az do 08 proste lehce ztraci na konkurenci (a na dromu to dohani podvozkem a brzdama samo), to je cely, nic vic, nic min

04 desitka je divoka, nespoutana, coz je na dromu zas na skodu trochu, proto taky 06 vyznamne 'oklestili', coz zas spouste lidem vadi v provozu

tak asi shrnuto

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #198

micar píše: blbé je že ta 04 honda fakt nejede

a ty máš malé péro...psali v tisku...

hele nevím co ti na to mám říct ...jedině to že by se tě měly začít bát a měl bys začít jezdit road racing páč by to zřejmě přispělo k obohacení Českého okruhu těchto závodů..

pokud nejede 170 koní tak nevím no...

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 20:04 | Nahoru | #199
Hondich 170 koni nejede, ty se musej hodne pobizet ruznejma HRC anabolikama.

Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 20:06 | Nahoru | #200
hele ...nedostatečný výkon je potřeba nahradit nepřiměřeným hazardem

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 20:07 | Nahoru | #201

Bubrak-ZX10R píše: Hondich 170 koni nejede, ty se musej hodne pobizet ruznejma HRC anabolikama.

tebe už beru z rezervou ty jen čeříš vody aby řeč nestála asi jako Kawaprcek

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 20:51 | Nahoru | #202


Naposledy editováno 10.04.2024 13:48:12

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 21:00 | Nahoru | #203
Bubrak: mate pro to asi vetsi cit, nekteri podle toho co ctu nejspis jezdi i jinou ligu nez ja, treba pocit z r1 08 ze je zadrena me stacila bohate k1, sem z toho slezl a klepal sem se jako ratlik

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 21:08 | Nahoru | #204


Naposledy editováno 10.04.2024 13:48:59

3 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 23:14 | Nahoru | #205
Me stacilo kdyz sem testoval 08 ZX a ve 240 na 6ku pri pridani plnyho knedlu sem se regulerne posunul po sedacce dozadu. To moje ZX neumi, a asi to odpovida tydle tabulce.

btw dneska sem jel Firebirdem (5.7 V8) a sice na mokru, ale zimni gumy co v lete nejdou skoro utrhnout, drzej jako pribity, a v 80ti na 4ku pri pridani plynu do kopce (vyjezd ze Zlichovskyho tunelu smer Mrazovka) mi zacal pekne tancovat zadek, az sem si vzpomnel na moji bouracku pred 3mi lety.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.11.2012 v 11:06 | Nahoru | #206

kawapepek píše: No,jinak co se týká těch výkonů...Je dobře,že výkon dnešních motocyklů je těsně pod hranicí 200 koní...



no moc těsně nee - jediná kawa, panigale a MV se na brzdách pohybujou kol 190 koní na motoru... ale jedna těsná je, v sérii většinou těsně nad 200 koníky (201-202)

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.11.2012 v 11:11 | Nahoru | #207
Bubrak-ZX10R> tu duknu tam řídil nějakej mrdal .)

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.11.2012 v 12:07 | Nahoru | #208
Bubrak-ZX10R> to je nějakej antiDucati graf nebo co?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.11.2012 v 13:15 | Nahoru | #209

oxygen píše: no moc těsně nee - jediná kawa, panigale a MV se na brzdách pohybujou kol 190 koní na motoru... ale jedna těsná je, v sérii většinou těsně nad 200 koníky (201-202)



a to je ktera prosimte to by me zajimalo? a co to mas dedo za fotku v profilu? jeste ti tam chybi tak 2-3mm do kolena, to bych sem radsi nedaval

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

30.11.2012 v 13:17 | Nahoru | #210
Jindrej+Sefo+DucatiTeam: ta Duc do 150 mph (250km/h) celkem stiha, ale ten zbytek ukazuje jen vykon, kterej proste nema, stejne jako Honda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 59 Dnes v 11:27 1100Virago
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35293 Dnes v 08:46 Kubik19
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist