globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!


Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.11.2012 v 14:39 | Nahoru | #151

italšrot píše: Čtu a zjistil jsem čtyři věci:

1. pylot furt mele howna.
2. bubrak stále kope na ZX-10R jak o život.
3. t freedom zůstal v bránění Ducati osamocen.
4. Sefo (dle pylota ) vlastně neví na čem jezdí.

..... a to máme listopad.



ju a já nakonec koupil Fároše04, protože byl za super prachy .

2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

26.11.2012 v 14:56 | Nahoru | #152
hehehehe ten vám vypálil rybník

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.11.2012 v 15:04 | Nahoru | #153

t_freedom píše: Sefo> S4ka je jestě 916ka...to nejde srovnávat s 1098.A jestli to točíš do 8trpm, jsi už skoro na plným výkonu. Ta "díra" je mezi 5-7trpm. Píšu "díra" protože to je hladina krouťáku, kdy se tě budu s namapovanou 999tkou(v Mosnteru)držet jen tak tak.
A jestli to máš otevřený, tak to už tam asi ani není, protože je to prej hlavně díky ECO nastavení s katíkem.



Jsem pro to někdy zkusit, popravdě jsem na monsteru nikdy nejel, ale můj poznatek je, že po tom, co jsem vykuchal vejfuky, tak to dole jede 2x víc a na záda to jde pomalu ve 3 tis. no kecám ve 4 :) ale zase kdo jezdí ve 3 tis taky že? Mě baví řadit a moc dolu to padat nenechávám.

Možná jí obhajuju, jen že jí mám, pravdou asi je, že ta 1198 bude asi ve všem lepší, kromě podvozku, vzhledu, budíků, řídítek, gum, kol, sedátka, atd.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.11.2012 v 17:39 | Nahoru | #154


Naposledy editováno 10.04.2024 13:47:10

2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 14:03 | Nahoru | #155
Jo, vypálil jsem si rybník, protože jsem zkusil Kawu i Hondu a jak tady někdo mluví o tý hravosti zx10r, tak mě to přijde jako rozmrdaná motorka. Mluvim o roku 04-05. Jako když partička týpků co dělali motor nekomunikujou s oddělením co dělalo podvozek. Poskakuje to po silnici, přední kolo utopený pod sebou, brzdy gumový a zkrátka nic moc.. a to ještě před tim než jsem jel na tý nudný Hondě...

Každej dudlík chválí co má doma, jen opravdovej fajnšmekr ví na co je sportovní motorka a dokáže uznat kvalitu.

Proč kupovat kawu a podřizovat se její náladě, když tu samou trasu projedu na Hondě rychleji a s větší jistotou.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 14:03 | Nahoru | #156

marekparek píše: hehehehe ten vám vypálil rybník



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 14:09 | Nahoru | #157

ProTom píše: Proč kupovat kawu a podřizovat se její náladě, když tu samou trasu projedu na Hondě rychleji a s větší jistotou.



A s větší zábavou?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 14:29 | Nahoru | #158

Sefo píše: A s větší zábavou?

Zabavnost je strasne subektivni vec. Nekoho bavi se s motorkou prat, nekdo ma rad kdyz tu motorku cejti a nekdo muze mit rad kdyz je ta motorka neutralni a funguje precizne, coz mu umozni cstou a efektivni jizdu... Kazdej to ma jinak.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 14:37 | Nahoru | #159

ProTom píše: Jo, vypálil jsem si rybník, protože jsem zkusil Kawu i Hondu a jak tady někdo mluví o tý hravosti zx10r, tak mě to přijde jako rozmrdaná motorka. Mluvim o roku 04-05. Jako když partička týpků co dělali motor nekomunikujou s oddělením co dělalo podvozek. Poskakuje to po silnici, přední kolo utopený pod sebou, brzdy gumový a zkrátka nic moc.. a to ještě před tim než jsem jel na tý nudný Hondě...

Každej dudlík chválí co má doma, jen opravdovej fajnšmekr ví na co je sportovní motorka a dokáže uznat kvalitu.

Proč kupovat kawu a podřizovat se její náladě, když tu samou trasu projedu na Hondě rychleji a s větší jistotou.



Covece to ta ZX10 musela bejt tesne pred odvozem na srotak ne? Tj neco jako ta moje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 14:39 | Nahoru | #160

Sefo píše: A s větší zábavou?



zábava je pro mě ducati monster, triumph speed triple, ktm superduke, atd. Sportovní motorka je zábavná když funguje jak píše Pylot . Mě kawa nepřišla zábavná ani náhodou. Třeba mohli bejt rozštelovaný tlumiče, studený gumy a křivej rám, přesně takhle se totiž chovala..., každopádně mi lezla na nervy. Zábava vypadá jinak. To i ta Ducati je aspoň červená a prská do vejfuku , ninja se chovala jak motorka z roku 1990

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 18:54 | Nahoru | #161
pro mě je zába si zajezdit odpoledne hodit maso na gril a do sebe pár urychlovačů pak se třeba vyslíct v alkoholovém opojení do polonaha a druhej den si nic nepamatovat

jinak za mě honda je Honda a má svou cestu ...kawa je zábavná ale pro někoho kdo už umí jezdit začátečník bude asi vyplašenej...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 22:28 | Nahoru | #162

marekparek píše:
jinak za mě honda je Honda a má svou cestu ...kawa je zábavná ale pro někoho kdo už umí jezdit začátečník bude asi vyplašenej...



No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.11.2012 v 22:58 | Nahoru | #163

ProTom píše: No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...




precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)

to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'

e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator

Naposledy editováno 27.11.2012 23:02:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 01:00 | Nahoru | #164

Bubrak-ZX10R píše:
precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)

to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'

e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator



jo, každej chce jinou motorku a každej vnímá motorku jinak, a hlavně tu svojí . Já se ale nebojim přiznat, že třeba superduke byl zábavnej ale pro ostatní ježdění (cestování, volnější tempo, jízda ve dvou) k hovnu, atd... cbr1000rr je rychlá, perfektní a zábavná tim jak prostě dobře funguje... Jo, ale nejede 299, ale jen asi 289 . K tý ninje, když budu chtít jezdit po prdeli i když nebudu chtít, nebdu si kupovat kapotovanou motorku... Jinak třeba r1 2002 mi taky nesedla, ale byla po bouračce, asi vážnější... to hrozně moc znamená. Jinak co se týká samotných tlumičů - zhruba tak polovina motorek co jsem kdy měl byla rozštelovaná a gumy nafouknutý napiču (málo nebo moc) a nebo přešponovanej řetěz...to pak těžko může podvozek ukázat co v něm je na první předprodejní projížďce,..navíc v takovimhle počasí. To ale kolikrát zjistíš až doma,... Věřim ale že to spousta lidí neřeší.
Projel jsem Hondu a kupodivu měla sliky, na nich ploška od jízdy jen rovně, protože jezdec byl břídil. Gumy rozměrů, který jsem ani nevěděl že existujou :). 190/65 a předek něco podobnýho. Plus samozřejmě podvozek rozhašenej, kde i zadní centrál (na C-klíč) byl uplně jinak.... Ale i tak fungovala a poslouchala

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 01:01 | Nahoru | #165

Bubrak-ZX10R píše:

e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator



to mam zmáklý, měl jsem ducati, ta chcípala při podřazení pomalu pravidelně

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 01:17 | Nahoru | #166

ProTom píše: jo, každej chce jinou motorku a každej vnímá motorku jinak, a hlavně tu svojí . Já se ale nebojim přiznat, že třeba superduke byl zábavnej ale pro ostatní ježdění (cestování, volnější tempo, jízda ve dvou) k hovnu, atd... cbr1000rr je rychlá, perfektní a zábavná tim jak prostě dobře funguje... Jo, ale nejede 299, ale jen asi 289 . K tý ninje, když budu chtít jezdit po prdeli i když nebudu chtít, nebdu si kupovat kapotovanou motorku... Jinak třeba r1 2002 mi taky nesedla, ale byla po bouračce, asi vážnější... to hrozně moc znamená. Jinak co se týká samotných tlumičů - zhruba tak polovina motorek co jsem kdy měl byla rozštelovaná a gumy nafouknutý napiču (málo nebo moc) a nebo přešponovanej řetěz...to pak těžko může podvozek ukázat co v něm je na první předprodejní projížďce,..navíc v takovimhle počasí. To ale kolikrát zjistíš až doma,... Věřim ale že to spousta lidí neřeší.
Projel jsem Hondu a kupodivu měla sliky, na nich ploška od jízdy jen rovně, protože jezdec byl břídil. Gumy rozměrů, který jsem ani nevěděl že existujou :). 190/65 a předek něco podobnýho. Plus samozřejmě podvozek rozhašenej, kde i zadní centrál (na C-klíč) byl uplně jinak.... Ale i tak fungovala a poslouchala



Jasny, ze kazdej chce motorku pro neco jinyho a pro kazdyho je 'zabava' neco jinyho. Pro me je ZX kompromis vseho. Muzu jezdit po zadnim kdyz nechci, bez tlumice rizeni mi pekne naklepe kdyz to necekam (a mam dalsi zazitek na kterej se nezapomina), sprinty, na okruhu, maximalni zrychleni a maximalka, a i cestovani (ve dvou 1000km za den v klidu). Navic to vydrzi hruby zachazeni, coz porad jeste zkousavam.

Kdybych mel cestaka, tak nebudu litat po zadech. Kdybych mel nahace (na zada), tak nedam maximalku 299. Se ZX jde tak nejak vsechno na 95% tech specialu, co ty svy discipliny delaj na 100, ale ostatni na 20. A ZX9R 98 jsem prodal jen proto, ze nejela vic nez 289. Zcela vazne.

btw se 195/65 jetym slickem jsem najel 8100km, vetsinu samozrejme rovne (dovolena apod), takze ploska tam byla uplne brutalni a masa porad hrozne moc, asi nic zvlastniho

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 05:19 | Nahoru | #167
ProTom> nevím tohle sem nečet ...a navíc máš to pár dni i s cestou a tvrdíš že to je to nejlepšííí...

musel by ses svézt i na něčem jiným ...ono honda má taky svoje...

kawa byla a je vždy taková někdo říká nedodělaná někdo říká brutální...
pro hondaře se jedná vždy o nevyrovnanou motorku ale věř že na ní budu stejně rychlej a pobavím se...

honda je taktrochu moje celoživotní láska tak jako pro někoho kawa...projel sem ale dost motorek na to abych ji takhle odsoudil že je to zbastlené už od výroby...to je názor tak trochu na hlavu

jo a s tím n zorem v časopisech to ber u všech značek s odstupem ..,páč ten časopis je placen i hondou a tak ji špinit nebudou taky

ja sem ještě jezdil na staré GPZ 750 nebo ZXR7, gsxr 1100, ZZR 1100 , 900RR a řeknu ti to tak všechny měly svoji hlavu

mě honda třeba sedí právě tou vyvážeností ale koukám už po změně

Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 10:32 | Nahoru | #168
Netvrdim, že Honda je nejlepší.. Je v tuhle chvíli pro mě to nejlepší, protože to tak chci. Zrovna teď. Tohle je ale normální. Proč někdo má cbr1000rr a uvažuje o změně? Proč někdo má ninju a chce gsx-r? Proč jsem měl Monstera a koupil Triumpha? Ne, že ty motorky jsou špatný, chceš prostě zkusit něco jinýho. A ty jsi napsal, že uvažuješ o změně a to zas podvědomě sposta lidí vezme tak, že .. Hmm, má fároše a chce prodat.. Tak ho to asi nebaví, a na tý nudnosti Hondy něco bude... A tak je to pořád dokola. Já začal psát o kawasaki až potom co se tady objevil příspěvek, že jsem si vypálil rybník, tim že jsem si koupil Hondu... A samozřejmě od týpka co má kawu .

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 11:43 | Nahoru | #169
ProTom: vis, me rek pred lety, jeste nez sem koupil ZX9R (a mel sem do ty doby GSXR750 a byl sem zaprisahlej suzukar ), kamos co je vyhranenej Hondar, pamatnou vetu "nic netahne lip, nez vyladena Kawa". to bylo nekdy v 2003-4.

ze je Honda proti Kawe uhlazena (prubeh vykonu, celkovy dojem) a hodna, je urcita vseobecne znama vec uz spoustu let a ses asi prvni kdo to zpochybnuje

ostatne 954RR jsem mel a dost na ni nalital, prisla mi ve vsem stejna jako R1 98, jen se 4 letym zpozdenim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 13:28 | Nahoru | #170

Bubrak-ZX10R píše:
ze je Honda proti Kawe uhlazena (prubeh vykonu, celkovy dojem) a hodna, je urcita vseobecne znama vec uz spoustu let a ses asi prvni kdo to zpochybnuje



Kde zpochybňuju, že je Honda uhlazená? . Právě proto že tahne pěkně všude, nejebe se z mrtvejma místama a hlavně podvozkově funguje a je hodná ji teď mám. Až příští rok koupím RSV4, tak ti přesto řeknu, že jsem byl rád za Hondu, ale změna je život. Kawasaki 04-05 ale oproti Hondě pro mě momentálně neni změna k lepšímu.

Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 15:53 | Nahoru | #171
ja mám hondu rád ale nuda v tom není je to jen o změně k další značce spíš mě to bere tak že bych koupil třeba faroše 09 nebo ZX10 04-05 páč prostě chci ne protože sem ten či onen ...měl sem přes R1 až po S1000rr ale honda zustala doma vždy i přes jiné značky

2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 16:30 | Nahoru | #172
blbé je že ta 04 honda fakt nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 16:49 | Nahoru | #173

ProTom píše: Kde zpochybňuju, že je Honda uhlazená? . Právě proto že tahne pěkně všude, nejebe se z mrtvejma místama a hlavně podvozkově funguje a je hodná ji teď mám. Až příští rok koupím RSV4, tak ti přesto řeknu, že jsem byl rád za Hondu, ale změna je život. Kawasaki 04-05 ale oproti Hondě pro mě momentálně neni změna k lepšímu.



mozna ta rozbita, kterou si zkousel

zpochybnujes, ze je Kawa proti Honde bestie, ale jen nedodelavka, coz je totalni kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 18:11 | Nahoru | #174

micar píše: blbé je že ta 04 honda fakt nejede



jo, tady je taky každej Valentino, sakra to já jsem asi nejhorší jezdec široko daleko. Kdo z vás umí drtit šestku na hranici? a v provozu? Na okreskách je lepší litr se svým krouťákem a vstřícným motorem, a to jak víme má Honda dobrý. Až budu chtít jezdit na okruhu, a na čas, budu se pídit zda nejede kawa na rovince o 15 Km/h víc... Ale takhle? Je to až k smíchu, kolik je tady střelců. Jakmile litrovky přelezli se svym výkonem 130 koní tak koukam, že se v čr narodilo spousta závodníků, který ví jak se oblíkaj nahříváky pneu a raní kávu pijou z hrníčku s logem Moto GP...

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 18:20 | Nahoru | #175

Bubrak-ZX10R píše: mozna ta rozbita, kterou si zkousel

zpochybnujes, ze je Kawa proti Honde bestie, ale jen nedodelavka, coz je totalni kravina



Jo, teď si na to kápnul. Jenže já o voze, ty o koze. Já řeknu a podepíšu se i pod to, že kawa je oproti hondě bestie. Ale já bestii nechci, já chci sportovní motorku, která bude fungovat.. bestie, je nezvladatelná, dle slovníku cizích slov šelma nebo surový člověk...

To co ty považuješ, za klad u kawy já odmítaám jako super věc. Pro mě je navíc kawa lacinější motorka už od pohledu. Měl jsem ninju6 2000, 2003 - pěkný na pohled z dálky agrsivní, od pohledu motherfucker. A ta 2000 super svezení , ale ta 636 zase nic moc, spíš nic... Takže by to asi chtělo porovnat jednotlivý modely. V klobálu ale Honda bude lepší. Můžete řikat hodná..jo, je hodná k jezdci, protože pak můžeš jet kudlu a nstarat se o chroptění z airboxu, o kopanec ve vrchu... Já už končim, páč přešlapujeme na místě. Jako další stroj bych to viděl na ti Aprilii RSV4

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 18:26 | Nahoru | #176

ProTom píše: jo, tady je taky každej Valentino, sakra to já jsem asi nejhorší jezdec široko daleko. Kdo z vás umí drtit šestku na hranici? a v provozu? Na okreskách je lepší litr se svým krouťákem a vstřícným motorem, a to jak víme má Honda dobrý. Až budu chtít jezdit na okruhu, a na čas, budu se pídit zda nejede kawa na rovince o 15 Km/h víc... Ale takhle? Je to až k smíchu, kolik je tady střelců. Jakmile litrovky přelezli se svym výkonem 130 koní tak koukam, že se v čr narodilo spousta závodníků, který ví jak se oblíkaj nahříváky pneu a raní kávu pijou z hrníčku s logem Moto GP...



jako já proti ní nic nemám,ale prostě nejede každý jiný litr co znám ji ve zrychlení převálcuje,a to brutálně.jinak se mi i líbí

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 20:19 | Nahoru | #177


Naposledy editováno 10.04.2024 13:47:23

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 21:54 | Nahoru | #178
No ty krávo Kawa, kterou sotva natočíš z roku 1992 versus Fároš04 . A že Honda nevydrží hrubé zacházení? Já newim, ale asi jsem momentálně 15 let strávil na jiné planetě. Může mi někdo říct, když ne Honda, tak kdo umí dobré motorky? Jo, já zapoměl, Kawasaki . Já blbec, už tě chápu. Alu nádrž, antihopper rychlej poper, jo a ještě ty šoupátka nebo hejblátka a hlavně magické WSBK. Tohle přesně já potřebuju na motorce, ale až teď mi to došlo, děkuji. Já zapoměl jak daleko ta Kawasaki je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 21:58 | Nahoru | #179


Naposledy editováno 10.04.2024 13:47:29

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

28.11.2012 v 22:01 | Nahoru | #180
Kluci, co je spatnyho na absenci antihopu, kdyz vam jde o zabavu a ne o rychlost na okruhu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35591 Včera v 21:24 Veverčák
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 Včera v 07:38 SPIJKER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist