Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
italšrot píše: Čtu a zjistil jsem čtyři věci:
1. pylot furt mele howna.
2. bubrak stále kope na ZX-10R jak o život.
3. t freedom zůstal v bránění Ducati osamocen.
4. Sefo (dle pylota ) vlastně neví na čem jezdí.
..... a to máme listopad.
ju a já nakonec koupil Fároše04, protože byl za super prachy .
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: Sefo> S4ka je jestě 916ka...to nejde srovnávat s 1098.A jestli to točíš do 8trpm, jsi už skoro na plným výkonu. Ta "díra" je mezi 5-7trpm. Píšu "díra" protože to je hladina krouťáku, kdy se tě budu s namapovanou 999tkou(v Mosnteru)držet jen tak tak.
A jestli to máš otevřený, tak to už tam asi ani není, protože je to prej hlavně díky ECO nastavení s katíkem.
Jsem pro to někdy zkusit, popravdě jsem na monsteru nikdy nejel, ale můj poznatek je, že po tom, co jsem vykuchal vejfuky, tak to dole jede 2x víc a na záda to jde pomalu ve 3 tis. no kecám ve 4 :) ale zase kdo jezdí ve 3 tis taky že? Mě baví řadit a moc dolu to padat nenechávám.
Možná jí obhajuju, jen že jí mám, pravdou asi je, že ta 1198 bude asi ve všem lepší, kromě podvozku, vzhledu, budíků, řídítek, gum, kol, sedátka, atd.
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
Každej dudlík chválí co má doma, jen opravdovej fajnšmekr ví na co je sportovní motorka a dokáže uznat kvalitu.
Proč kupovat kawu a podřizovat se její náladě, když tu samou trasu projedu na Hondě rychleji a s větší jistotou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: Proč kupovat kawu a podřizovat se její náladě, když tu samou trasu projedu na Hondě rychleji a s větší jistotou.
A s větší zábavou?
Sefo píše: A s větší zábavou?
Zabavnost je strasne subektivni vec. Nekoho bavi se s motorkou prat, nekdo ma rad kdyz tu motorku cejti a nekdo muze mit rad kdyz je ta motorka neutralni a funguje precizne, coz mu umozni cstou a efektivni jizdu... Kazdej to ma jinak.ProTom píše: Jo, vypálil jsem si rybník, protože jsem zkusil Kawu i Hondu a jak tady někdo mluví o tý hravosti zx10r, tak mě to přijde jako rozmrdaná motorka. Mluvim o roku 04-05. Jako když partička týpků co dělali motor nekomunikujou s oddělením co dělalo podvozek. Poskakuje to po silnici, přední kolo utopený pod sebou, brzdy gumový a zkrátka nic moc.. a to ještě před tim než jsem jel na tý nudný Hondě...
Každej dudlík chválí co má doma, jen opravdovej fajnšmekr ví na co je sportovní motorka a dokáže uznat kvalitu.
Proč kupovat kawu a podřizovat se její náladě, když tu samou trasu projedu na Hondě rychleji a s větší jistotou.
Covece to ta ZX10 musela bejt tesne pred odvozem na srotak ne? Tj neco jako ta moje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Sefo píše: A s větší zábavou?
zábava je pro mě ducati monster, triumph speed triple, ktm superduke, atd. Sportovní motorka je zábavná když funguje jak píše Pylot . Mě kawa nepřišla zábavná ani náhodou. Třeba mohli bejt rozštelovaný tlumiče, studený gumy a křivej rám, přesně takhle se totiž chovala..., každopádně mi lezla na nervy. Zábava vypadá jinak. To i ta Ducati je aspoň červená a prská do vejfuku , ninja se chovala jak motorka z roku 1990
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
jinak za mě honda je Honda a má svou cestu ...kawa je zábavná ale pro někoho kdo už umí jezdit začátečník bude asi vyplašenej...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
marekparek píše:
jinak za mě honda je Honda a má svou cestu ...kawa je zábavná ale pro někoho kdo už umí jezdit začátečník bude asi vyplašenej...
No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...
precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)
to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'
e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator
Naposledy editováno 27.11.2012 23:02:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše:
precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)
to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'
e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator
jo, každej chce jinou motorku a každej vnímá motorku jinak, a hlavně tu svojí . Já se ale nebojim přiznat, že třeba superduke byl zábavnej ale pro ostatní ježdění (cestování, volnější tempo, jízda ve dvou) k hovnu, atd... cbr1000rr je rychlá, perfektní a zábavná tim jak prostě dobře funguje... Jo, ale nejede 299, ale jen asi 289 . K tý ninje, když budu chtít jezdit po prdeli i když nebudu chtít, nebdu si kupovat kapotovanou motorku... Jinak třeba r1 2002 mi taky nesedla, ale byla po bouračce, asi vážnější... to hrozně moc znamená. Jinak co se týká samotných tlumičů - zhruba tak polovina motorek co jsem kdy měl byla rozštelovaná a gumy nafouknutý napiču (málo nebo moc) a nebo přešponovanej řetěz...to pak těžko může podvozek ukázat co v něm je na první předprodejní projížďce,..navíc v takovimhle počasí. To ale kolikrát zjistíš až doma,... Věřim ale že to spousta lidí neřeší.
Projel jsem Hondu a kupodivu měla sliky, na nich ploška od jízdy jen rovně, protože jezdec byl břídil. Gumy rozměrů, který jsem ani nevěděl že existujou :). 190/65 a předek něco podobnýho. Plus samozřejmě podvozek rozhašenej, kde i zadní centrál (na C-klíč) byl uplně jinak.... Ale i tak fungovala a poslouchala
ProTom píše: jo, každej chce jinou motorku a každej vnímá motorku jinak, a hlavně tu svojí . Já se ale nebojim přiznat, že třeba superduke byl zábavnej ale pro ostatní ježdění (cestování, volnější tempo, jízda ve dvou) k hovnu, atd... cbr1000rr je rychlá, perfektní a zábavná tim jak prostě dobře funguje... Jo, ale nejede 299, ale jen asi 289 . K tý ninje, když budu chtít jezdit po prdeli i když nebudu chtít, nebdu si kupovat kapotovanou motorku... Jinak třeba r1 2002 mi taky nesedla, ale byla po bouračce, asi vážnější... to hrozně moc znamená. Jinak co se týká samotných tlumičů - zhruba tak polovina motorek co jsem kdy měl byla rozštelovaná a gumy nafouknutý napiču (málo nebo moc) a nebo přešponovanej řetěz...to pak těžko může podvozek ukázat co v něm je na první předprodejní projížďce,..navíc v takovimhle počasí. To ale kolikrát zjistíš až doma,... Věřim ale že to spousta lidí neřeší.
Projel jsem Hondu a kupodivu měla sliky, na nich ploška od jízdy jen rovně, protože jezdec byl břídil. Gumy rozměrů, který jsem ani nevěděl že existujou :). 190/65 a předek něco podobnýho. Plus samozřejmě podvozek rozhašenej, kde i zadní centrál (na C-klíč) byl uplně jinak.... Ale i tak fungovala a poslouchala
Jasny, ze kazdej chce motorku pro neco jinyho a pro kazdyho je 'zabava' neco jinyho. Pro me je ZX kompromis vseho. Muzu jezdit po zadnim kdyz nechci, bez tlumice rizeni mi pekne naklepe kdyz to necekam (a mam dalsi zazitek na kterej se nezapomina), sprinty, na okruhu, maximalni zrychleni a maximalka, a i cestovani (ve dvou 1000km za den v klidu). Navic to vydrzi hruby zachazeni, coz porad jeste zkousavam.
Kdybych mel cestaka, tak nebudu litat po zadech. Kdybych mel nahace (na zada), tak nedam maximalku 299. Se ZX jde tak nejak vsechno na 95% tech specialu, co ty svy discipliny delaj na 100, ale ostatni na 20. A ZX9R 98 jsem prodal jen proto, ze nejela vic nez 289. Zcela vazne.
btw se 195/65 jetym slickem jsem najel 8100km, vetsinu samozrejme rovne (dovolena apod), takze ploska tam byla uplne brutalni a masa porad hrozne moc, asi nic zvlastniho
musel by ses svézt i na něčem jiným ...ono honda má taky svoje...
kawa byla a je vždy taková někdo říká nedodělaná někdo říká brutální...
pro hondaře se jedná vždy o nevyrovnanou motorku ale věř že na ní budu stejně rychlej a pobavím se...
honda je taktrochu moje celoživotní láska tak jako pro někoho kawa...projel sem ale dost motorek na to abych ji takhle odsoudil že je to zbastlené už od výroby...to je názor tak trochu na hlavu
jo a s tím n zorem v časopisech to ber u všech značek s odstupem ..,páč ten časopis je placen i hondou a tak ji špinit nebudou taky
ja sem ještě jezdil na staré GPZ 750 nebo ZXR7, gsxr 1100, ZZR 1100 , 900RR a řeknu ti to tak všechny měly svoji hlavu
mě honda třeba sedí právě tou vyvážeností ale koukám už po změně
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
ze je Honda proti Kawe uhlazena (prubeh vykonu, celkovy dojem) a hodna, je urcita vseobecne znama vec uz spoustu let a ses asi prvni kdo to zpochybnuje
ostatne 954RR jsem mel a dost na ni nalital, prisla mi ve vsem stejna jako R1 98, jen se 4 letym zpozdenim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše:
ze je Honda proti Kawe uhlazena (prubeh vykonu, celkovy dojem) a hodna, je urcita vseobecne znama vec uz spoustu let a ses asi prvni kdo to zpochybnuje
Kde zpochybňuju, že je Honda uhlazená? . Právě proto že tahne pěkně všude, nejebe se z mrtvejma místama a hlavně podvozkově funguje a je hodná ji teď mám. Až příští rok koupím RSV4, tak ti přesto řeknu, že jsem byl rád za Hondu, ale změna je život. Kawasaki 04-05 ale oproti Hondě pro mě momentálně neni změna k lepšímu.
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: Kde zpochybňuju, že je Honda uhlazená? . Právě proto že tahne pěkně všude, nejebe se z mrtvejma místama a hlavně podvozkově funguje a je hodná ji teď mám. Až příští rok koupím RSV4, tak ti přesto řeknu, že jsem byl rád za Hondu, ale změna je život. Kawasaki 04-05 ale oproti Hondě pro mě momentálně neni změna k lepšímu.
mozna ta rozbita, kterou si zkousel
zpochybnujes, ze je Kawa proti Honde bestie, ale jen nedodelavka, coz je totalni kravina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
micar píše: blbé je že ta 04 honda fakt nejede
jo, tady je taky každej Valentino, sakra to já jsem asi nejhorší jezdec široko daleko. Kdo z vás umí drtit šestku na hranici? a v provozu? Na okreskách je lepší litr se svým krouťákem a vstřícným motorem, a to jak víme má Honda dobrý. Až budu chtít jezdit na okruhu, a na čas, budu se pídit zda nejede kawa na rovince o 15 Km/h víc... Ale takhle? Je to až k smíchu, kolik je tady střelců. Jakmile litrovky přelezli se svym výkonem 130 koní tak koukam, že se v čr narodilo spousta závodníků, který ví jak se oblíkaj nahříváky pneu a raní kávu pijou z hrníčku s logem Moto GP...
Bubrak-ZX10R píše: mozna ta rozbita, kterou si zkousel
zpochybnujes, ze je Kawa proti Honde bestie, ale jen nedodelavka, coz je totalni kravina
Jo, teď si na to kápnul. Jenže já o voze, ty o koze. Já řeknu a podepíšu se i pod to, že kawa je oproti hondě bestie. Ale já bestii nechci, já chci sportovní motorku, která bude fungovat.. bestie, je nezvladatelná, dle slovníku cizích slov šelma nebo surový člověk...
To co ty považuješ, za klad u kawy já odmítaám jako super věc. Pro mě je navíc kawa lacinější motorka už od pohledu. Měl jsem ninju6 2000, 2003 - pěkný na pohled z dálky agrsivní, od pohledu motherfucker. A ta 2000 super svezení , ale ta 636 zase nic moc, spíš nic... Takže by to asi chtělo porovnat jednotlivý modely. V klobálu ale Honda bude lepší. Můžete řikat hodná..jo, je hodná k jezdci, protože pak můžeš jet kudlu a nstarat se o chroptění z airboxu, o kopanec ve vrchu... Já už končim, páč přešlapujeme na místě. Jako další stroj bych to viděl na ti Aprilii RSV4
ProTom píše: jo, tady je taky každej Valentino, sakra to já jsem asi nejhorší jezdec široko daleko. Kdo z vás umí drtit šestku na hranici? a v provozu? Na okreskách je lepší litr se svým krouťákem a vstřícným motorem, a to jak víme má Honda dobrý. Až budu chtít jezdit na okruhu, a na čas, budu se pídit zda nejede kawa na rovince o 15 Km/h víc... Ale takhle? Je to až k smíchu, kolik je tady střelců. Jakmile litrovky přelezli se svym výkonem 130 koní tak koukam, že se v čr narodilo spousta závodníků, který ví jak se oblíkaj nahříváky pneu a raní kávu pijou z hrníčku s logem Moto GP...
jako já proti ní nic nemám,ale prostě nejede každý jiný litr co znám ji ve zrychlení převálcuje,a to brutálně.jinak se mi i líbí
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Naposledy editováno 10.04.2024 13:47:29
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16330 | Včera v 07:38 SPIJKER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |