Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
marekparek píše:
jinak za mě honda je Honda a má svou cestu ...kawa je zábavná ale pro někoho kdo už umí jezdit začátečník bude asi vyplašenej...
No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...
precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)
to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'
e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator
Naposledy editováno 27.11.2012 23:02:10
musel by ses svézt i na něčem jiným ...ono honda má taky svoje...
kawa byla a je vždy taková někdo říká nedodělaná někdo říká brutální...
pro hondaře se jedná vždy o nevyrovnanou motorku ale věř že na ní budu stejně rychlej a pobavím se...
honda je taktrochu moje celoživotní láska tak jako pro někoho kawa...projel sem ale dost motorek na to abych ji takhle odsoudil že je to zbastlené už od výroby...to je názor tak trochu na hlavu
jo a s tím n zorem v časopisech to ber u všech značek s odstupem ..,páč ten časopis je placen i hondou a tak ji špinit nebudou taky
ja sem ještě jezdil na staré GPZ 750 nebo ZXR7, gsxr 1100, ZZR 1100 , 900RR a řeknu ti to tak všechny měly svoji hlavu
mě honda třeba sedí právě tou vyvážeností ale koukám už po změně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Včera v 22:35 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 3 | Včera v 21:16 2stroke |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |