Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: No, to si právě nemyslim. To je všeobecný názor, že kawa je pro střelce. První kdo s timhle přišel byl časopis Bike v překladu v Motohousu. Že kawa je pro ostřílený hochy. To je právě to špatný na testech. Někdo napíše (třeba carlos z MH) něco, aby to bylo cool a aby nehanili kawu, tak se test zachrání hláškou: Kawa zx10r - reaktor na dvou kolech ( v překladu, podvozek na piču, krátkej rozvor a motorka se nesmyslně zvedá při přejetí nerovnosti)..
Co by asi řekli jezdci na Hondách a nemyslím jen závodníky typu Johna Mcguinese, který je ten nejostřílenější, že jedině kawa je pro střelce . To samí se řikalo i o 600ccm, že kawa je bestie. Jo, ročník 2003 byl uplně stejně na piču jako desítka 04-05, když sem přelez na suzuki gsx-r600 bylo to o uplně o něčem jinym, prostě lepší. ninja poskakovala po silnici a nikdy jsem nevěděl co přesně ta motorka udělá, nebo spíš chce udělat...
Proto Honda a zatáčka v šílený rychlosti a mnoho informací od podvozku, ale jen takovejch který jsou potřeba. Ne ta mrdačka, která otravuje. Jo, klidně tomu řikejte, že nováčka kawa vyplaší, ale to bude tim, že ten nemá s čim porovnat. Pak až kluk něco pojezdí už bude vědět, že kawa neni bestie, ale nedodělávka... Nevim, třeba ty poslední jsou lepší, ale na ty nejsou money...
precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)
to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'
e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator
Naposledy editováno 27.11.2012 23:02:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše:
precti si srovnavak 04 a 06 ZX10R, co tu nekdo daval, a pochopis. 04 je proste zabava od podlahy az na pudu a bavi me ta motorka 5,5 let a 68tis km porad, mel sem R1 05 a na ty sem nechtel jezdit, proste nuda, sed, a s plnym vedomim, ze bych na okruhu byl minimalne 2x rychlejsi. a neni to o tom, ze je ZX10 nedodelana, proste je divoka, asi jako sednout na bejka (ZX) nebo na velblouda (CBR). podvozek 04 ZX je perfektni, jen se vic zveda a neni tak stabilni, ale o to lip zataci (to je jako bys vychvaloval 1100XX jak je stabilni a ze 1000RR je nedodelavka kdyz je divocejsi podvozek); ja tomu nerozumim, ale treba Grassel ti to tu popise pomerne detailne, samozrejme musis mit slusny gumy a v cajku vsechny dily (me se treba nevracej nahoru vidle jak maj, a mam vyosenej predni rafek, poskozene po bourackach)
to ze sis zkusil na chvili 04 ZX vubec nic nevypovida o tom jaka ta motorka je (navic asi v domrsenym stavu, protoze to cos napsal nejde rict ani o moji a ta ma uz hodne za sebou), ja byl rozmrzelej 14 dni a dneska bych nevymenil za nic jinyho, jen novejsi ZX, ale treba ne 06, ktera je vic 'hondi'
e: nemluve o tom, ze ti Honda v sileny rychlosti v zatacce chcipne na odpalenej alternator
jo, každej chce jinou motorku a každej vnímá motorku jinak, a hlavně tu svojí . Já se ale nebojim přiznat, že třeba superduke byl zábavnej ale pro ostatní ježdění (cestování, volnější tempo, jízda ve dvou) k hovnu, atd... cbr1000rr je rychlá, perfektní a zábavná tim jak prostě dobře funguje... Jo, ale nejede 299, ale jen asi 289 . K tý ninje, když budu chtít jezdit po prdeli i když nebudu chtít, nebdu si kupovat kapotovanou motorku... Jinak třeba r1 2002 mi taky nesedla, ale byla po bouračce, asi vážnější... to hrozně moc znamená. Jinak co se týká samotných tlumičů - zhruba tak polovina motorek co jsem kdy měl byla rozštelovaná a gumy nafouknutý napiču (málo nebo moc) a nebo přešponovanej řetěz...to pak těžko může podvozek ukázat co v něm je na první předprodejní projížďce,..navíc v takovimhle počasí. To ale kolikrát zjistíš až doma,... Věřim ale že to spousta lidí neřeší.
Projel jsem Hondu a kupodivu měla sliky, na nich ploška od jízdy jen rovně, protože jezdec byl břídil. Gumy rozměrů, který jsem ani nevěděl že existujou :). 190/65 a předek něco podobnýho. Plus samozřejmě podvozek rozhašenej, kde i zadní centrál (na C-klíč) byl uplně jinak.... Ale i tak fungovala a poslouchala
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35804 | Dnes v 07:08 Kubik19 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | Včera v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |