globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!

Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 16:05 | Nahoru | #1

assassin píše: kawapepek: cece to uz docela prestrelujes, dost kluku jezdi/jezdilo treba CEC na tehle farosich a dost uspesne, koukni treba jak to jede Koldovi tady z fora... me zrovna ten 04 faros moc nebavil na silnici, je az moc "dokonalej" a nema takovou ochotu delat blbosti, ale dost mozna ted uz bych to videl jinak....

pocitove gsxra a ZXka jedou vic, ale ve chvili kdy se to zacne merit nebo jedou dva podobne zkuseni piloti tak neverim ze jinej litr pokori tu RR rozdilem tridy jak je tu napsane, mozna na dalnici, ale to sem fakt ani nikdy nezkousel ...

ono treba TLS taky udajne jede o dost vic nez VTR a ono pritom to jede temer stejne, jen ma honda takove klidnejsi poddani a diky tomu se na ni da jet dokonce rychleji...



Hele jezdil sem sprinty v tride 10,5, kde byl Faros 04, on mel mnohem lepsi start, takze ve vysledku sme meli casy podobny, protoze sem ho vzdy dojel, a dokonce sem ho parkrat predjel hodne drsnym stylem (to kdyz vypalil driv i casove, neslo o to vystartovat nastejno), bylo to tak kolem 300m od startu, kde jde skutecne jen o vykon motoru, kde se drzi uz jen plnej plyn a radi se bez spojky. On mel tu motku v lepsim stavu a desitka musela mit o dost vyssi vykon aby dohnala pocatecni velkou ztratu, coz znamena jednak srovnat aktualni rychlost, tj do te doby se porad CBR vzdalovalo, i kdyz uz akcelerace byla u ZX lepsi, a potom CBR dohnat a predehnat. Proletel sem kolem nej jak kdyby stal na miste. Po navratu nevericne kroutil hlavou a ze nic nepokazil, ale ze to proste nejede oproti ZX. To je realita. Casy jsme jezdili kolem 10.4-10.7 , pak se zacal zucastnovat typek se 'zanovni' 04 ZX a jezdil bez problemu 10.1-10.2 coz je dle internetu temer idealni cas pro 04 ZX (10.0). Faros skutecne ten vykon nahore nema, jede mozna jako K1 litr, ktery ma 160 koni, ale ZX ma 175 a ten rozdil tam oproti K1 nebo CBR skutecne je poznat zcela zretelne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

29.11.2012 v 16:23 | Nahoru | #2

Bubrak-ZX10R píše: Hele jezdil sem sprinty v tride 10,5, kde byl Faros 04, on mel mnohem lepsi start, takze ve vysledku sme meli casy podobny, protoze sem ho vzdy dojel, a dokonce sem ho parkrat predjel hodne drsnym stylem (to kdyz vypalil driv i casove, neslo o to vystartovat nastejno), bylo to tak kolem 300m od startu, kde jde skutecne jen o vykon motoru, kde se drzi uz jen plnej plyn a radi se bez spojky. On mel tu motku v lepsim stavu a desitka musela mit o dost vyssi vykon aby dohnala pocatecni velkou ztratu, coz znamena jednak srovnat aktualni rychlost, tj do te doby se porad CBR vzdalovalo, i kdyz uz akcelerace byla u ZX lepsi, a potom CBR dohnat a predehnat. Proletel sem kolem nej jak kdyby stal na miste. Po navratu nevericne kroutil hlavou a ze nic nepokazil, ale ze to proste nejede oproti ZX. To je realita. Casy jsme jezdili kolem 10.4-10.7 , pak se zacal zucastnovat typek se 'zanovni' 04 ZX a jezdil bez problemu 10.1-10.2 coz je dle internetu temer idealni cas pro 04 ZX (10.0). Faros skutecne ten vykon nahore nema, jede mozna jako K1 litr, ktery ma 160 koni, ale ZX ma 175 a ten rozdil tam oproti K1 nebo CBR skutecne je poznat zcela zretelne.



no sprint je takova dost specialni zalezitost, par desetin na ctvrt mile... to se pri jezdeni na okreskach nepozna, respektive bych se skoro vsadil ze tenhle rozdil smazne to klidnejsi chovani. ja netvrdim ze ty ostatni litry nejsou vykonejsi, ale tvrdim ze beznej pilot ten rozdil pozna jen ve specialnich prilezitostech, sprint, max po dalnici nebo dlouhy rovince atd...

no jak rikas, rict ze je to nedodelany asi neni ok, ta zabavnost je taky ale dost subjektivni, nekomu spis sedi linearni prubeh a obe kola na zemi, nekoho bavi kdyz se to na 8mi splasi a je problem udrzet predni kolo na zemi...

Naposledy editováno 29.11.2012 16:24:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Dnes v 16:56 oxygen
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 Včera v 07:38 SPIJKER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist