Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995
Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?
Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?
Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.
And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
mno a na moto jezdim od mala prez pincky, CZ 175, pak jsem jezdil cross YZ 125,CRF 450R, pak presel na silnci mno a ted jezdim na jawe 350/634
Snazim se jezdit hlavou a docela se mi to dari. Prave z te zzr 1100 jsem mel uz moc velkej respekt
(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jinak pokud by ti pětikilo nestačilo, tak ze šestek bych bral CBR600F klidně i starší 96-97. To je taky super motorka, posez je příjemný ne jak u opravdových sportů kde máš mnohem víc váhy na rukou. Podvozek je přívětivý, není tak tvrdý jak u nových supersportů, bez problémů pobere i naše silnice. A hlavně mě přišlo třeba v porovnání s CBR600RR 04´že to staré eFko je daleko lépe odspoda a není potřeba ho tak šíleně točit. Je to pohodlná motorka na které není problém jet na dovolenou k moři, ale stále má sportovní ambice a když je chuť tak se s ní dá skvěle zablbnout. Maximálka kolem 250ti je až až a pokud ji nebudeš honit, tak spotřeba budem kolem 5ti litrů. Největší zbraní této motorky je univerzálnost. Dá se použít jako motorka na každodenní ježdění kolem komína či do práce(školy), ale klidně sní můžeš jet na dovolenou nebo ji prohnat i na okruhu.
Na něco s větším objemem bych se asi být tebou vykašlal, ani né kvůli výkonu samotnému, ten se dá zvládnout, ale spíš kvůli váze a vzájemné kombinaci váhy s velkým výkonem. Prostě ty jedenáctky kawy to jsou parníky už, a z toho výčtu cos napsal je 634ka nejtěžší motorka na které si jezdil a ta je proti těm kawám doslova jak pěříčko. Jako se na to zvyknout, ale chce to praxi a cvik, a to nejlíp získaš postupně třeba na 500 nebo 600ccm. Ono fakt není ideální kombinace dejme tomu těch 140koní a nějakých 250kg, budeš mít plné ruce ukočírovat tu váhu a pak je ten výkon opravdu nebezpečný.
Tak přeju šťastnou ruku při výběru
Jeden z posledních ročníků. A s sebou bych vzal jednoho z mnoha majitelů, co tu jsou. Nebo bych si vygoogloval servis s nejlepší pověstí z okolí a tam bych požádal o sehnání ojetiny co je u nich servisovaná.
Naposledy editováno 01.08.2012 13:01:57