Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995
Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?
Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?
Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.
And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jinak to co tu popisuješ se dá brát taky z druhé strany...já bych za bike 80000,-kč nedal.Proč?Protože je to pro mě zbytečný. Priorita je pro mě dostat se do práce a bohužel na tohle potřebuju auto a motorka je cosi "navíc". A druhá věc je ta, že lidi jsou svině a je rozdíl když ti někdo zmasí bike za 40 a bike za 80tk. Kdybych mohl jezdit na biku každej den a ne 2x do týdne, tak si klidně dražší bike s radostí koupím...
Jinak k tématu: Taky mě lidi odrazovali, že si nemám brát dvouválec, že se na tom zabiju, jak to žere, že to nejede, že je to starý, že se to bude srát atd...
Být tebou, vyberu si konkrétní model či dva,seženu si info ohledně častých závad, na co se zaměřit, projedu tady bazar m.cz, tipmoto, bazos atd. vyberu pár kousků a jdu se podívat. Klidně toho objezdi víc a pak vem ten nejhezčí
(reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jinak pokud by ti pětikilo nestačilo, tak ze šestek bych bral CBR600F klidně i starší 96-97. To je taky super motorka, posez je příjemný ne jak u opravdových sportů kde máš mnohem víc váhy na rukou. Podvozek je přívětivý, není tak tvrdý jak u nových supersportů, bez problémů pobere i naše silnice. A hlavně mě přišlo třeba v porovnání s CBR600RR 04´že to staré eFko je daleko lépe odspoda a není potřeba ho tak šíleně točit. Je to pohodlná motorka na které není problém jet na dovolenou k moři, ale stále má sportovní ambice a když je chuť tak se s ní dá skvěle zablbnout. Maximálka kolem 250ti je až až a pokud ji nebudeš honit, tak spotřeba budem kolem 5ti litrů. Největší zbraní této motorky je univerzálnost. Dá se použít jako motorka na každodenní ježdění kolem komína či do práce(školy), ale klidně sní můžeš jet na dovolenou nebo ji prohnat i na okruhu.
Na něco s větším objemem bych se asi být tebou vykašlal, ani né kvůli výkonu samotnému, ten se dá zvládnout, ale spíš kvůli váze a vzájemné kombinaci váhy s velkým výkonem. Prostě ty jedenáctky kawy to jsou parníky už, a z toho výčtu cos napsal je 634ka nejtěžší motorka na které si jezdil a ta je proti těm kawám doslova jak pěříčko. Jako se na to zvyknout, ale chce to praxi a cvik, a to nejlíp získaš postupně třeba na 500 nebo 600ccm. Ono fakt není ideální kombinace dejme tomu těch 140koní a nějakých 250kg, budeš mít plné ruce ukočírovat tu váhu a pak je ten výkon opravdu nebezpečný.
Tak přeju šťastnou ruku při výběru
Od staré mašiny bych tě neodrazoval, ale vážně se zamysli, zda ti nebude lepší něco ověřeného a mladšího.... Ony i ty mladší mašiny prostě lépe vypadaj... I ten lak s věkem upadá a prostě já se na 650ky a podobné vyšší šarže vykašlal a teď toho rozhodně nelituju.
pokud chceš mít mašinu pro účely a né pro radost na občasný výlet, vykašli se nutně na power a objem jako kritérium č.1.... Ta údržba těch strojů taky cosi stojí a ty 5tikila sou vážně srandy...
v tomto případě bych tě taky raději odrazoval k něčemu novějšímu.