globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klub příznivců motocyklů Intruder
18.1.2012 v 22:28
Zdravím vás pánové a dámy, bude tomu na jaře rok kdy jsem si pořídil svou druhou motorku Intruder VS 800. Tenhle vetřelec mne nadchnul a věřím, že nejsem jediný. Napadlo mne - co shromáždit všechny příznivce této mašiny? Znám například nadšence Hondy Shadow a vím že existují i nadšenci Kawasaki Vulcan riders. Zajímalo by mě, zda sdílíte se mnou někdo to samé nadšení, spojit všechny jezdce Intrudra, ať už se bude jedna o VL 125 nebo VS 1400.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.2.2014 v 09:55 | Nahoru | #301
Tirrilca> V manuálu VS 700-800 r.v.85-97viz.foto jsou dvě normy paliva každá se jinak počítá u nás platí to U.K. Výrobce dává vždy motoru tzv.oktanovou rezervu(třeba změna nadmořské výšky,teplot,zanesení atd.) tyto ,,mantinely´´mají pokrýt všechny teoretický provozní podmínky.Na druhou stranu co mě dost překvapilo jsou hodnoty komprese-udává min tlak 11bar a standard 13až16 novější až17bar!!Při komp. tlaku 13bar a více má dle mě asi smysl použít klidně 98oktan(i viz.tvoje zkušenost) ale ne dle výrobce?








(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.2.2014 v 16:56 | Nahoru | #302
kutil1> Ahoj, ten sytič se prý má takhle sám zavírat. Nevím už kdo mi to říkal, ale když jsem byl u Generála na nastavení synchronizace karburátorů, tak taky říkal, že je to v pořádku. Problém s tím nemám žádný. Vytáhnu sytič, nastartuji, chviličku přidržím plyn, během cca jedné minuty vyjíždím a sytič se zavírá sám. První cca dva km jedu lehce a domáčknu sytič, protože vždycky trochu vykukuje, asi to bude jen nějaká vůle na lanku. Během dne už sytič nepoužívám, ani při přestávce několika hodin. Motor mi musí naskočit na první cvrnknutí, protože mi dochází baterka, bude jí chuděře za pár dní 12 let, dva starty by už neustála.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.2.2014 v 17:24 | Nahoru | #303
kutil1> je vidět, že tvou přezdívku nosíš oprávněně klobouk dolu

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

13.2.2014 v 21:35 | Nahoru | #304
coffman> to je právě ten oříšek, já našla manuály už odlišné..jak na vs 700, tak na vs 800 jsou jiné zápisy.. držím se těch na 800 samozřejmě, každopádně po vyjetí poprvé, jsem nedala jen na to, že mám doma kompa a raději jsem s Jiříkem probrala co to pije a žere a žvejká..než abych se spletla no je fakt, že změnu nepoznám jen tak, ale poznala jsem jí z té zatracené Benziny, ač 95, bylo to takový polochcíplý, líný, hrůza.. stále si myslím, že to bylo benzínem, musel být nějaký tento ** po natankování na té žluté -kdovíjaksejmenovala- to zas lítalo jak ďáblík.

Kutil teda to je vychytávka každopádně mám stejné zkušenosti jako Jezdec68, když jsem vyjížděla dost brzy ráno a byla kosa jak v márnici, rozjížděla jsem se po 2-3 minutách šnečím tempem ještě trochu na sytič, když jsem ho zamačkávala, kousek ještě zalezl.. ale zalezl mi sám.. zamačkávám pro jistotu pořád, i když zamáčknu před jízdou, pro jistotu tam sáhnu a zatlačím. Jinak pak během dne už naskočil jak nic.. málo kdy jsem třeba v práci (byla jsem přece jen 8-12h bez jízdy) vytahovala sytič.. Jinak je fakt, že s tím vytáhnutím jsem problém neměla, ale Jiříkovi to zalezlo, mě jen jednou na motosrazu po ránu..

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

14.2.2014 v 07:17 | Nahoru | #305
Nerozumím té poslední větě

Klub příznivců motocyklů Intruder

14.2.2014 v 12:32 | Nahoru | #306
Tak ten sitič idem hned skontrolovať,práte mám dole nádrž a vlastne všetky plechy,dával som si ju do nového laku tak idem skládať.Len tá spotreba ma trochu štve,ako 150-160km po rezervu je asi dosť málo

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

15.2.2014 v 06:56 | Nahoru | #307
vp54> čoveka chytne za větu je to blbě napsaný no

ksichtík : taky jsem plnila po 150, ale jednou jsem si dala výlet s kámošem na Nechranice a benzín mi došel při 185 km, přepla jsem na rezervu a jeli jsme tankovat, ale to jsme opravdu jeli tak nějak plynule, 90km/h ,pohodička.. každopádně je tam malá nádrž, na 12 litrů a rezerva jen 3, tak to dojede 200km a je sucho. I když já bych to asi říkat neměla, mě to jezdí asi i na výpary

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

15.2.2014 v 15:09 | Nahoru | #308
Škoda že jsem v tejdnu nestihnul to přihlášení, dneska se dalo vyject . Tak jsem jí alespoň proklapal u nás v ulici, ze začátku chuděra zas všelijak škytala, a pak se rozchodila



Klub příznivců motocyklů Intruder

15.2.2014 v 18:43 | Nahoru | #309
ja som dnes svoju krásku zložil a pripravoval sa na zdlhavé štartovanie ,a ona že na prvú šupu,tak zajtra ak úplne nezmrznem,tak skúsim aspoň po meste povoziť,som zvedavý čo mi s nej odpadne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

15.2.2014 v 19:04 | Nahoru | #310
Pilňas> ty ses teda brzda ze si ji nestihnul přihlásit ja věřím ze ty problémy jsou tím ze to dlouho nejelo poradně to protáhni nalej tam poradny benzin at to pročistiš a pojede jak zamlada jinak pěkná motorecka

Naposledy editováno 15.02.2014 19:05:26

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

15.2.2014 v 19:55 | Nahoru | #311
kajman78> Přihlášení ztroskotalo v tejdnu na zelenej kartě, pač mi ji pán měl připravit, a já jsem měl pak hned štrádovat na evidenci mot.voz., ale bohužel pan pojišťovák byl šikula, a měl nějaký problémy se systémem a neklaplo to, ale neboj už drobet frčela

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

17.2.2014 v 16:48 | Nahoru | #312
takto vyzeralo moje zlatko




a takto vyzerá dnes po lakovaní



(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

17.2.2014 v 18:00 | Nahoru | #313
ksichtik> Super krasavice

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

18.2.2014 v 09:25 | Nahoru | #314
Zdravím příznivce VS 800 , píšu za kamaráda který vlastní tento stroj a není moc kamarád s internetem.Snad správně popíšu jeho problém ,který se týká červené kontrolky vody.Po nastartování a chvilce se kontrolka rozsvítí , dal motorku do servisu s podezřením na čidla , čidla vyměněny za nové, (jsou tam dvě) a kontrolka svítí stále , nová čidla proměřená jsou v pořádku,kontrolka se rozsvítí pří teplotě motoru 40 stupnů ,servis má podezření na krabičku umístěnou v přístrojovce (na výkresu označená 3),má někdo zkušenost? dá se krabička opravit ?, je to celé zalité nějakou gumou! , našel by se někdo kdo by krabičku půjčil na odzkoušení zda je stoprocentní problém v ní?,děkuji za rady



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

18.2.2014 v 22:09 | Nahoru | #315
MROUS.Asi moc nepomůžu,rozebraný jsem to ještě neměl a problem může být tam ale může být i jinde,třeba vadný čerpadlo (špatná,nebo,žádná cirkulace vody),když jsou čidla nová a odzkoušená.A opravdu jsou???? To jedno je k tý kontrolce a to druhý je spínač ventilátoru. Ani servisu se někdy nedá věřit,dokážou tam zbastlit i jiný věci.Čidlo vyndat a odzkoušet mimo motor, (voda,kamna,teploměr,baterka,žárovka a sledovat při jaký teplotě spíná).To se ale dá asi jen s tím spínačem pro ventilátor,jak je to s tím druhým (pro kontrolku) který je zapojený právě do tý jednotky (krabička č 3),nevím. Držím palce.

PS:Mrknul jsem do manualu - sory,tvůj dotaz se zřejmě týká tý jednotky pro kontrolu teploty chladící kapaliny a ta je opravdu umístěná tam jak píšeš, původně jsem myslel že ti jde o tu krabičku s kontrolkama.

Naposledy editováno 18.02.2014 22:57:51

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

19.2.2014 v 07:18 | Nahoru | #316
kutil1> Děkuji za reakci , vím nedůvěra k servisům je asi všude ,ale motorku má v servisu kam dáváme motorky skoro všichni s okolí Trutnova a problém zatím nebyl , čidlo zkoušel jak píšeš mimo motor a proto shání někoho kdo by krabičku třeba jen zapůjčil na zkoušku aby se ujistil že další investice (asi 4500 Kč)nebude zbytečná, jako když koupil nové čidla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

19.2.2014 v 13:45 | Nahoru | #317
kutil1> Pokud by to nebylo dobře odvzdušněný, tak to může tohle dělat taky. Na ten šroubek v rámu občas někdo zapomene a bez něj se to neodvzdušní.

(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

19.2.2014 v 17:00 | Nahoru | #318
jezdec68> Pravdu díš Petře,to mě vlastně ani "netrklo".A tak další rada pro MROUSE a jeho kamaráda.

1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

19.2.2014 v 18:56 | Nahoru | #319
Mam blby dotaz,nevím jestli se to uz tu na fóru řešilo ale zajímalo by mě jestli mužů dat do vetřelce plnou syntetiku namísto polo.????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 18:26 | Nahoru | #320

kajman78 píše: Mam blby dotaz,nevím jestli se to uz tu na fóru řešilo ale zajímalo by mě jestli mužů dat do vetřelce plnou syntetiku namísto polo.????


Nejvíce používaný je Motul 5100 10W 40 a je to syntetika.

Když už jsem tady, tak se pochlubím co jsem letos použil na odstranění připálenin na výfuku a čím jsem vyčistil přední kolo, kde jsou hlavně dráty od zbytků při brzdění. Vzal jsem to přípravkem, který je na čištění hliníkových disků u aut. Na drátech jsem tomu trochu pomohl zubním kartáčkem a na výfuku za stojánkem jsem to nastříkl, položil kousek hadříku, aby to nestékalo a ještě přestříknul. Výsledky se dostavily během půl hodiny

Naposledy editováno 20.02.2014 18:28:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 18:41 | Nahoru | #321
jezdec68> to ja vím ze je to nejpoužívanější olej a taky ho tam dávám ale loni mi kamos koupil jinej a omylem plnou syntetiku a bylo to znat o 50% tižši tak nevím jestli to vadí nebo ne ?




(reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 19:27 | Nahoru | #322
kajman78>zda to vadí, sama nevím, ale pro popis oleje: ten tvůj je do sportovních a závodních motorek..respektive byl vyvinutý speciálně pro motor do Yamahy pro sporty.. je to pro čtyřtakt, to je v pohodě, vydrží vysoký stupně při zahřátí motoru, chrání písty a kde co.. prej i čistí mášu a zvedá výkon já vím, vím o tom prd, ale vím určitě, že je to do motorky
teda..taky by mě zajímalo, zda to Inťovi vadí, u nás je toto v rukách Jiříka, se vším co neznám, apeluju na Jirku, já ho nemít, tak klečím před motorkou s každou blbinou a pročítám manuál a knížky a net..a ..a..a byla bych z toho uplně blond

Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 21:49 | Nahoru | #323





ja dávam tento

Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 21:54 | Nahoru | #324
já se přiznám, že jak jsem to kupoval tak jsem se s těma klukama dohodl ať mi olej ještě vyměněj a vzducháč, a vůbec nevím co tam nakonec dali, ale prej to mám pod sedačkou nalepený

Naposledy editováno 20.02.2014 21:55:30

Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 22:22 | Nahoru | #325
Pilňas-jedna vec je dohoda,ale čo tam skutočne dali a či vôbec menili olej a ten vzduchač je druhá vec,ja ked som ju kúpil prvé čo som spravil tak som menil všetky náplne,olej,aj v kardane,vzducháče,chladiacu zmes a brzdovu kvapalinu,len pre pocit istoty a viem čo a kolko tam toho je

Klub příznivců motocyklů Intruder

20.2.2014 v 22:43 | Nahoru | #326
Ja taky po koupi hned vše vyměnil a udělal sem dobře akorát sem tak dlouho odkládal olej v Kardanu az bylo po sezóně

Klub příznivců motocyklů Intruder

21.2.2014 v 15:20 | Nahoru | #327
já jsem vyměnila..kapaliny.. no..pila jsem turka a co jezdím na Intovi, piju mlíkokafe rozpustný

Klub příznivců motocyklů Intruder

21.2.2014 v 16:15 | Nahoru | #328
Kapaliny se musí měnit denně. Úbytek kapalin během recyklace bývá rozdílný, ale určitě více doplním, než vypustím, záleží na mnoha faktorech, okolní teplota, podávaný výkon a pod. Druh kapalin volím podle počasí, když je krásně, tak je oktanové číslo 0., když je zima a deštivo, tak kapaliny mají 11° až 38%

2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

22.2.2014 v 11:58 | Nahoru | #329
no..to u mě je to to kafe..jinak jsem prý kříženec velblouda a nikdo nechápe, kde se ve mě furt bere ještě voda.. do těla tankuju tak 2 sklenky limo za měsíc, pak někdy období, kdy se porouchám nebo co a žere mi to 2 litry na 2 km chůze..hlavně po opici a k té mi stačí natankovat tři 10 oktanové a pár pincků slivovičky
už i můj brácha na mě jednou ukázal prstem a zařval : je to rozbitý!
asi jsem samovýrobna na odpadovou vodu, za den vychlemtám tak 15-20 kafí, to odvodňuje, ale těch malých hrníčků obsahuje mnohem méně obsahu, než já dokážu vyprodukovat.. názor mé maminky byl kdysi takový: je jaká je, tekutiny jí dá jídlo, ovoce, to její mlíko v kafi a to že courá sem tam, to už chči*e ty starosti z těla ven, proto je furt v pohodě tohle mimochodem moje máti vmetla lékaři, který se strašně zajímal, čím vůbec doplňuju tekutiny, když mám vedle lůžka hrnek čaje tři dny a limča žádná ale těch kelímků od kafe se teda pravda lekl každý... snažím se s tím něco udělat, ale jak nemám svý kafe, jsem na zabití. Takže u mě je chyba už od výrobce, v kapalinách mělo být uvedeno už při uvedení do chodu, že jsem prototyp, co jede na obrácený postup.. či-li jedu na kafe a mažu vodou..
teda limonádou..vodou ne, koupou se v tom ryby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder

22.2.2014 v 14:42 | Nahoru | #330
Tirrilca> Než se zeptám, nechybí ti tam za jedním slovem čárka ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist