globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plameny z výfuku (video)
Ahoj,

tak mě trošku lítají plameny z výfuku, je to normální? Mám s tím něco dělat nebo je to ok?

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)

27.7.2011 v 19:52 | Nahoru | #31
takový prd to bych vůbec neřešil navíc jen při absolutním výplachu..To dělá 80 procent mašin...

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

27.7.2011 v 22:42 | Nahoru | #32

Bači píše: takový prd to bych vůbec neřešil navíc jen při absolutním výplachu..To dělá 80 procent mašin...


To, že to dělá 80% mašin ještě neznamená, že je to normální.
Jak je tu už napsáno, nějak s tím nešpekukuluj, povol třeba o 1/2 ot. šroubek bohatosti, což je otázka pár minutek a hned budeš vědět, jestli se to zlepšilo. Potom to jeď projet a zkontroluj barvu svíčky. Já si ještě pod jehlu (nemá zářezy) dal podložku a žádný střílení se nekoná.
Pokud to máš chudý v režimu používaných otáček, ventily můžou vzít rychle za svý, takže bych to určitě nenechával jen tak i když to spousta jiných motorek dělá taky.

2 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)

27.7.2011 v 23:03 | Nahoru | #33
Jansku zkus někdy kuknout na mašiny s otevřeným sáním, či lepším air filtrem a racovejma svodama tam je to naprosto normální.. Nevím jak je to řešený u KLR ale takový malý povystřelení při naprost brutálním vypláchnutí který nikdy za jízdy neuděláš je věc kerou bych neřešil..A když si do toho začneš vrtat šroubováčkem a nejses mechoš tak si to krásně rozhodíš.. a pak teprve uvidís ty lyše My co sedláme taj ty stroje co sedláme nějaký poblafávání z výfuku berem hodně z rezervou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 00:28 | Nahoru | #34

Bači píše: Jansku zkus někdy kuknout na mašiny s otevřeným sáním, či lepším air filtrem a racovejma svodama tam je to naprosto normální.. Nevím jak je to řešený u KLR ale takový malý povystřelení při naprost brutálním vypláchnutí který nikdy za jízdy neuděláš je věc kerou bych neřešil..A když si do toho začneš vrtat šroubováčkem a nejses mechoš tak si to krásně rozhodíš.. a pak teprve uvidís ty lyše My co sedláme taj ty stroje co sedláme nějaký poblafávání z výfuku berem hodně z rezervou..



tiež neviem čo tu rieši... na závodoch to robí skoro každému =)keby to bola chyba, dávno by bola odstránená...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 07:23 | Nahoru | #35

Dřík píše: je to divný, to uznávám. Ale jak to píšeš tak se to i potvrzuje, bohatější chudá (to zní hrozně ) je náchylnější, něž extrémně chudá (do sání to nestřílelo?)
Já si to vysvětluju tím, že jak to vytáčíš, tak tam nasereš mrak benzinu, rpotože karb není tka přesnej a vždycky dává při přechodovým jevu nahoru víc benzinu než musí a jakmile zavřeš klapku, ochudíš to (s tím ale nic neuděláš), prdne to do laufu a zapálí se tam nahromaděná směs z předchozího bohatýho režimu.
Tady mi to na chudou nesedí, právě kvůli tomu, že ty plameny jdou až za koncovku...něco tam hořet musí a zapalování nevypínal (aspoň doufám) Měl jsem tam teď VT750 a chudá střílela do sání i laufů. Ale to byly takový ostrý ranky/prskání, ne takovýto lišky...
To stejný VS800 minulej týden.

ten šroub by se dal zkusit, ale myslím, že toto nikdy nedoladíš na ideál.

P.S. Svýho času v Ostorvačicích si pamatuju, že kamoš na DR600 cca ve dvanáct sháněl šroubovák a obohacoval, aby mohl střílet z laufů...bohužel jsem to zažil i do stanu.



no zas u toho VTR treba ve vrsku kde to jede nejvic - cca na 7tis kde je znatelna spicka.. tak tam podle lambdy sleze pri akceleraci na plnej smes az ke 13ti cca, kdyz tocis vejs tak dotoceny pred omezovacem se to ustali nekde u 12ti... kdyz zavru tak zadny strileni.. brzdi to motorem, padaj otacky a vystreli az na cca 4tis, celou dobu je to v chude smesi samo.. na tech 4 tis je to ta "bohatsi chuda" jak pises... jasny ze pod nakou mez uz ji to nezapali a tady se dostanu na tu hranici.. kdyz uz ji zapalim, ale hori dlouho...

kazdopadne to teorii s tim ze je v laufu benzin s te akceleracni faze protoze je to tam hodne bohaty moc nepotvrzuje....

co vim kdyz u nas delaly kluci bordel s kroskama taky - vytocit-zavrit a vystrelilo to.. tam to asi mohlo byt obojim, jak pumpovali plynem tak tam lila fest benzin akceleracni pumpa tech primejch karbcu a pak pri vytocenym + zavrenym motoru= chuda smes ktera zapalila to co bylo ve vyfuku = lisak z vyfuku jako prase....
tohle mozny je, ale to firecrackerovo akceleracku mit nebude a hlavne by to tohle delalo jen na miste kdy to muze byt bohatsi, pri jizde ze akcelerujes + zavres tak to podle me "vyzere" i dost bohatou smes v te akceleraci a kdyz to streli pri zavrenym karbci tak to je jasne chudy...

tzn to co se deje pri nakym nesmyslnym turovani na miste bych uplne nesrovnaval s tim co se deje pri jizde...

holt tohle je u spalovacich motoru slusna alchymie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 07:26 | Nahoru | #36

Ericos píše: tiež neviem čo tu rieši... na závodoch to robí skoro každému =)keby to bola chyba, dávno by bola odstránená...



na zavodech jezdi ostry MX stroje s primym (ne podtlakem rizenym) karburatorem s akceleracni pumpou .... navic s vejfukama ve kterejch toho moc neni... takze trosku zvlastni srovnani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 10:44 | Nahoru | #37

Bači píše: Jansku zkus někdy kuknout na mašiny s otevřeným sáním, či lepším air filtrem a racovejma svodama tam je to naprosto normální.. Nevím jak je to řešený u KLR ale takový malý povystřelení při naprost brutálním vypláchnutí který nikdy za jízdy neuděláš je věc kerou bych neřešil..A když si do toho začneš vrtat šroubováčkem a nejses mechoš tak si to krásně rozhodíš.. a pak teprve uvidís ty lyše My co sedláme taj ty stroje co sedláme nějaký poblafávání z výfuku berem hodně z rezervou..


Jen mi to připadá, že Firecracker má moto v seriovým stavu s origo sáním, výfukem a svodama. A jak píše, střílí mu to i při jízdě po ubrání plynu, takže ne jen při "brutálním vypláchnutí".
Myslím, že to není úplný lemplík, tak určitě zvládne pootočit šroubkem bohatosti. Ono to opravdu většinou pomůže a je to otázka pár minut. Nějaký ladění s lambdou, když nemáš motor na brzdě, je takový nějaký a u toho domácího ježdění ti opravdu hodně řekne barva svíčky. Myslím, že za jedno dvě odpoledne se to nechá vyladit opravdu dobře i se základní zručností a povědomím o tom, kde která součástka je. A manuál na KLR 600 tu snad taky bude. Ten pomůže taky dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 10:45 | Nahoru | #38

assassin píše: na zavodech jezdi ostry MX stroje s primym (ne podtlakem rizenym) karburatorem s akceleracni pumpou .... navic s vejfukama ve kterejch toho moc neni... takze trosku zvlastni srovnani...


A dnes už taky hodně se vstřikováním.

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 10:48 | Nahoru | #39

Janek píše: A dnes už taky hodně se vstřikováním.



tak tam by zase to strileni nemelo bejt skoro zadny, pri brzdeni motorem muze palivo zavrit uplne, ikdyz i tohle zalezi na konstrukci toho systemu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 11:11 | Nahoru | #40

Janek píše: Jen mi to připadá, že Firecracker má moto v seriovým stavu s origo sáním, výfukem a svodama. A jak píše, střílí mu to i při jízdě po ubrání plynu, takže ne jen při "brutálním vypláchnutí".
Myslím, že to není úplný lemplík, tak určitě zvládne pootočit šroubkem bohatosti. Ono to opravdu většinou pomůže a je to otázka pár minut. Nějaký ladění s lambdou, když nemáš motor na brzdě, je takový nějaký a u toho domácího ježdění ti opravdu hodně řekne barva svíčky. Myslím, že za jedno dvě odpoledne se to nechá vyladit opravdu dobře i se základní zručností a povědomím o tom, kde která součástka je. A manuál na KLR 600 tu snad taky bude. Ten pomůže taky dost.



přesně tak vše je v originále, prostě když jedu na hodně plynu a pak uplně pustím plyn, jenže to nenatočím protože na té moroce sedím a jedu ... nejdřív jsem jen točil to jaký to má zvuk, to jak to vystřelilo mě docela překvapilo, myslím, že na tom vydeu je poznat ze me to prekvapilo no a pak už jsem cíleně vyrobil pár zášlehu ... aby bylo vidět jak to vypadá Pokud ten plyn nepustim uplne a nebo pokud jsem predtim nejel na hodne plynu tak to nedělá. Když jsem měnil svíčku tak měla takovou cihlovou barvu, spíš takovou trošičku světlejší cihlovou ale ne bílou.

Naposledy editováno 28.07.2011 11:12:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 12:30 | Nahoru | #41

assassin píše: no zas u toho VTR treba ve vrsku kde to jede nejvic - cca na 7tis kde je znatelna spicka.. tak tam podle lambdy sleze pri akceleraci na plnej smes az ke 13ti cca, kdyz tocis vejs tak dotoceny pred omezovacem se to ustali nekde u 12ti... kdyz zavru tak zadny strileni.. brzdi to motorem, padaj otacky a vystreli az na cca 4tis, celou dobu je to v chude smesi samo.. na tech 4 tis je to ta "bohatsi chuda" jak pises... jasny ze pod nakou mez uz ji to nezapali a tady se dostanu na tu hranici.. kdyz uz ji zapalim, ale hori dlouho...

kazdopadne to teorii s tim ze je v laufu benzin s te akceleracni faze protoze je to tam hodne bohaty moc nepotvrzuje....

co vim kdyz u nas delaly kluci bordel s kroskama taky - vytocit-zavrit a vystrelilo to.. tam to asi mohlo byt obojim, jak pumpovali plynem tak tam lila fest benzin akceleracni pumpa tech primejch karbcu a pak pri vytocenym + zavrenym motoru= chuda smes ktera zapalila to co bylo ve vyfuku = lisak z vyfuku jako prase....
tohle mozny je, ale to firecrackerovo akceleracku mit nebude a hlavne by to tohle delalo jen na miste kdy to muze byt bohatsi, pri jizde ze akcelerujes + zavres tak to podle me "vyzere" i dost bohatou smes v te akceleraci a kdyz to streli pri zavrenym karbci tak to je jasne chudy...

tzn to co se deje pri nakym nesmyslnym turovani na miste bych uplne nesrovnaval s tim co se deje pri jizde...

holt tohle je u spalovacich motoru slusna alchymie



někde se tam ten benzin vzít musí a vem to tak, že i při zavřené klapce tam něco jde a to přes volnoběžnej systém. Je to v těch točkách asi nezapalitelnýa tak to jde do laufu, no a pak se tato směs v laufu zapálí... No a ještě k tomu s tím má co dělat i předstih a jeho regulace...což už je o téma navíc a na dlouuuhý hodiny
Se dívám, že si dost hraješ s tím WB. Budu se muset k Tobě vypravit, než se do toho pustím sám...zatím je na řadě ale rozšíření dílny

P.S. souhlas, ty závoďáky bych k tomuto taky nepřirovnával (mají jinej systém plnění)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 12:54 | Nahoru | #42

Dřík píše: někde se tam ten benzin vzít musí a vem to tak, že i při zavřené klapce tam něco jde a to přes volnoběžnej systém. Je to v těch točkách asi nezapalitelnýa tak to jde do laufu, no a pak se tato směs v laufu zapálí... No a ještě k tomu s tím má co dělat i předstih a jeho regulace...což už je o téma navíc a na dlouuuhý hodiny
Se dívám, že si dost hraješ s tím WB. Budu se muset k Tobě vypravit, než se do toho pustím sám...zatím je na řadě ale rozšíření dílny

P.S. souhlas, ty závoďáky bych k tomuto taky nepřirovnával (mají jinej systém plnění)...



no prave ze sem se zatim k pokusum moc nedostal.. zatim jen u toho VTR... lambda ve vyfuku a budik prilepenej na nadrzi.. no cece pri akceleraci na plnej plyn se blbe cumi na ten budik.. a loggovani sem zatim nerozbehl... neni cas...

ale ceka me asi dalsi TeLe ted o vikendu s budikem na nadrzi:) tak sem zvedav na vysledek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 13:05 | Nahoru | #43
assassin> musíš dělat 4-válce, ty se tak neklepou Nebo to zavěs... sám mám doma takovou "kapačku", stojan, kde mám nádržku, podtlaky, strobolampu atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 13:10 | Nahoru | #44
firecracker>
Tenhle graf je tu notoricky známý. Z něj nahrubo vyčteš, co má na co vliv.

U grafů, který jsou u Dynojetů, je to podobný.

Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 19:23 | Nahoru | #45
loni sem koupil Creptuse a KN atd... dal Horneta do servisu na karbce... prej dali směsi co to šlo na bohatý a střílelo to do laufu a plameny lítaly mrtě a spotřeba hrozná... letos přišli karbce znova, už v autorizovaný Hondě a směsi ubrali, do laufu střelí občas, plameny sem nezaznamenal, ale střelila jednou do sání, spotřeba šla nádherně dolu... a přece když je směs bohatá, tak neshoří úplně a něco dohoří až v laufu, nebo lžu?????

2 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 19:29 | Nahoru | #46
Proč to stříli po zaklapnutí plynu jsem popsal v tomto vlákně:

http://www.motorkari...ft=112647&fid=18

Citace: setrvačností motoru vyvolaný podtlak v sání je relativně vysoký, avšak dodávka paliva po zavření plynu tomuto toku vzduchu neodpovídá (palivo je totiž v tomto režimu dodáváno tzv. pilotní tryskou). Prudce ochuzená směs nestačí vyhořet (často ji nelze ani zapálit) a opouští nevyhořená spalovací prostor. Zde se po několika cyklech (2-4 otáčky) nahromadí takové množství benzínu, které se samovolně vznítí (například horkým výfukovým svodem) za charakteristického zvuku pop, pop.

Směs je po zaklapnutí plynu velmi chudá a nespálená jde do výfuku, kde to chytne = plamen. Ale je to víceméně normální stav. Situaci zlepší: těsné svody, bohatší směs při volnoběhu (volnoběh, pilotní tryska, šroub bohatosti směsi) a "zavřený" výfuk, ve kterém smes vyhoří pomaleji...

Edit: situaci brutálně zhoršuje netěsnost svodů. Takže pečlivě zkontrolovat těsnost!

Edit 2: pozor na SEŘÍZENÍ BOHATOSTI SMĚSI!. U střílení se řeší pouze bohatost v nízkých otáčkách!! Debil, který laboruje s jehlou a hlavní tryskou kvůli střílení do výfuku si nezaslouží říkat "mechanik".

Takže co dělat? 1. těsnost svodů, 2. přisávání vzduchu do výfuku - systém PAIR, KLEEN (volitelně vyřadit), 3. kontrola čistoty a funkčnosti karbutátoru (trysky, úroveň paliva) 4. případně sáhnout na bohatost v nízkých otáčkách.
Anebo se na to vys...kašlat.

Naposledy editováno 28.07.2011 19:44:27

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 19:58 | Nahoru | #47
joro> paráda a v případě vys...kašlání dochází k totální destukci motoru... že?

1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 20:07 | Nahoru | #48
tak a ted uz jen video dewwila s tlr a je vlakno kompletní

jo me to delala i millunka a je to tuze hezký

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 22:13 | Nahoru | #49

Milosek.m píše: tak a ted uz jen video dewwila s tlr a je vlakno kompletní

jo me to delala i millunka a je to tuze hezký



tady je [stream]http://www.stream.cz/uservideo/218008-tl1000r-viper-exhaust[/stream]

Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 22:43 | Nahoru | #50
Nevím, jestli je to ok,ale vypadá to dobře.

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 07:09 | Nahoru | #51

joro píše: Proč to stříli po zaklapnutí plynu jsem popsal v tomto vlákně:

http://www.motorkari...ft=112647&fid=18

Citace: setrvačností motoru vyvolaný podtlak v sání je relativně vysoký, avšak dodávka paliva po zavření plynu tomuto toku vzduchu neodpovídá (palivo je totiž v tomto režimu dodáváno tzv. pilotní tryskou). Prudce ochuzená směs nestačí vyhořet (často ji nelze ani zapálit) a opouští nevyhořená spalovací prostor. Zde se po několika cyklech (2-4 otáčky) nahromadí takové množství benzínu, které se samovolně vznítí (například horkým výfukovým svodem) za charakteristického zvuku pop, pop.

Směs je po zaklapnutí plynu velmi chudá a nespálená jde do výfuku, kde to chytne = plamen. Ale je to víceméně normální stav. Situaci zlepší: těsné svody, bohatší směs při volnoběhu (volnoběh, pilotní tryska, šroub bohatosti směsi) a "zavřený" výfuk, ve kterém smes vyhoří pomaleji...

Edit: situaci brutálně zhoršuje netěsnost svodů. Takže pečlivě zkontrolovat těsnost!

Edit 2: pozor na SEŘÍZENÍ BOHATOSTI SMĚSI!. U střílení se řeší pouze bohatost v nízkých otáčkách!! Debil, který laboruje s jehlou a hlavní tryskou kvůli střílení do výfuku si nezaslouží říkat "mechanik".

Takže co dělat? 1. těsnost svodů, 2. přisávání vzduchu do výfuku - systém PAIR, KLEEN (volitelně vyřadit), 3. kontrola čistoty a funkčnosti karbutátoru (trysky, úroveň paliva) 4. případně sáhnout na bohatost v nízkých otáčkách.
Anebo se na to vys...kašlat.



No, tak jsme se dostali k tomu co jsem říkal, akorát s tím, že je to chudý
Hlavní je to, že tam hoří směs, která se tam dostala nespálená...
To co tu popsal Joro dává smysl Jen mi to odporuje tomu co dělal na té stjené mašině ten kamoš...obohacoval voln. směs.aby mu to "střílelo". Ledaže by se to chovalo tak, že pokud to obohatil, tak tam dostal sice víc benzinu, ale stejně to bylo pořád chudý a tím to "řachalo" víc.
Myslím, že jsem konečně doma

P.S. Ještě s tím má co dělat předpoklad, že člověk ví co dělá šroub volnoběžné směsi u toho, kterýho karbecu. Někde totiž škrtí směs (většina), kde obohacuješ povolováním a někde vzduch, takže obohacuješ utahováním.

Naposledy editováno 29.07.2011 07:45:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 07:32 | Nahoru | #52

Dřík píše: assassin> musíš dělat 4-válce, ty se tak neklepou Nebo to zavěs... sám mám doma takovou "kapačku", stojan, kde mám nádržku, podtlaky, strobolampu atd.



ee, vibrace mi nevadi... na miste nastavim co potrebuju v tom neni problem.. ale v zatezi na miste nic nezjistim kdyz nemam brzdu... tzn misto brzdy zajedu k nam do vojenskyho prostoru.. delsi tahlej kopecek, plnej a necham to dojet do omezovace... tzn stejny jak udelat run na jizde.. jenze koukat zaroven na cestu a zaroven na budiky je tak trosku orisek:)

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 07:35 | Nahoru | #53

Janek píše: firecracker>
Tenhle graf je tu notoricky známý. Z něj nahrubo vyčteš, co má na co vliv.

U grafů, který jsou u Dynojetů, je to podobný.



bohuzel to moc neplati... podle toho co zkoumal jurawood lambdou na GSXR.... a navic tam neni ta "dynamika" tehle jevu.. tzn pri ustaleni na v danejch otackach/poloze plynu mozna.. ale reakce na pridani- tam se jeste projevi pruziny nad soupatkem a diry(damping holes) v soupatku.. a je vse jinak.. na obrazku to vypada pekne.. v realu naladit karbec idealne je sakra orisek...

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 07:41 | Nahoru | #54
assassin> jo takhle...už jsi o tom kopci psal. rozumím

Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 10:41 | Nahoru | #55
me to taky strili z vyfuku a po vymene vzduchace je to jeste horsi - takze chuda smes. Jedu treba 5000 otacek zavru plyn a praska to do vyfuku docela slusne. Ted mam doma pipercross filtr (prijde mi lepsi vuci kn i bmc - neni to zadna 3vrstva bavlna ale molitan (jasny ze to neni normalni molitan :D) a jeste k tomu ma daleko vetsi plochu - viz. foto) ale davat ho tam nebudu nez mi prijde dynojet - nebyl skladem tak musim cekat 20dni nez mi prijde. To bych se pak i bal o motor co by udelala ta chuda smes

origo:


ten co jsem koupil:


a jen pro porovnani tohle je bmc:

Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 14:43 | Nahoru | #56


tu už by se dalo možna i něco opect
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 12 18.5.2024 v 19:02 K_F
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:58 Firecracker
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:42 Firecracker
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1


TOPlist