globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plameny z výfuku (video)
Ahoj,

tak mě trošku lítají plameny z výfuku, je to normální? Mám s tím něco dělat nebo je to ok?


2 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 19:29 | Nahoru | #1
Proč to stříli po zaklapnutí plynu jsem popsal v tomto vlákně:

http://www.motorkari...ft=112647&fid=18

Citace: setrvačností motoru vyvolaný podtlak v sání je relativně vysoký, avšak dodávka paliva po zavření plynu tomuto toku vzduchu neodpovídá (palivo je totiž v tomto režimu dodáváno tzv. pilotní tryskou). Prudce ochuzená směs nestačí vyhořet (často ji nelze ani zapálit) a opouští nevyhořená spalovací prostor. Zde se po několika cyklech (2-4 otáčky) nahromadí takové množství benzínu, které se samovolně vznítí (například horkým výfukovým svodem) za charakteristického zvuku pop, pop.

Směs je po zaklapnutí plynu velmi chudá a nespálená jde do výfuku, kde to chytne = plamen. Ale je to víceméně normální stav. Situaci zlepší: těsné svody, bohatší směs při volnoběhu (volnoběh, pilotní tryska, šroub bohatosti směsi) a "zavřený" výfuk, ve kterém smes vyhoří pomaleji...

Edit: situaci brutálně zhoršuje netěsnost svodů. Takže pečlivě zkontrolovat těsnost!

Edit 2: pozor na SEŘÍZENÍ BOHATOSTI SMĚSI!. U střílení se řeší pouze bohatost v nízkých otáčkách!! Debil, který laboruje s jehlou a hlavní tryskou kvůli střílení do výfuku si nezaslouží říkat "mechanik".

Takže co dělat? 1. těsnost svodů, 2. přisávání vzduchu do výfuku - systém PAIR, KLEEN (volitelně vyřadit), 3. kontrola čistoty a funkčnosti karbutátoru (trysky, úroveň paliva) 4. případně sáhnout na bohatost v nízkých otáčkách.
Anebo se na to vys...kašlat.

Naposledy editováno 28.07.2011 19:44:27

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 19:58 | Nahoru | #2
joro> paráda a v případě vys...kašlání dochází k totální destukci motoru... že?

(reakce na) Plameny z výfuku (video)

29.7.2011 v 07:09 | Nahoru | #3

joro píše: Proč to stříli po zaklapnutí plynu jsem popsal v tomto vlákně:

http://www.motorkari...ft=112647&fid=18

Citace: setrvačností motoru vyvolaný podtlak v sání je relativně vysoký, avšak dodávka paliva po zavření plynu tomuto toku vzduchu neodpovídá (palivo je totiž v tomto režimu dodáváno tzv. pilotní tryskou). Prudce ochuzená směs nestačí vyhořet (často ji nelze ani zapálit) a opouští nevyhořená spalovací prostor. Zde se po několika cyklech (2-4 otáčky) nahromadí takové množství benzínu, které se samovolně vznítí (například horkým výfukovým svodem) za charakteristického zvuku pop, pop.

Směs je po zaklapnutí plynu velmi chudá a nespálená jde do výfuku, kde to chytne = plamen. Ale je to víceméně normální stav. Situaci zlepší: těsné svody, bohatší směs při volnoběhu (volnoběh, pilotní tryska, šroub bohatosti směsi) a "zavřený" výfuk, ve kterém smes vyhoří pomaleji...

Edit: situaci brutálně zhoršuje netěsnost svodů. Takže pečlivě zkontrolovat těsnost!

Edit 2: pozor na SEŘÍZENÍ BOHATOSTI SMĚSI!. U střílení se řeší pouze bohatost v nízkých otáčkách!! Debil, který laboruje s jehlou a hlavní tryskou kvůli střílení do výfuku si nezaslouží říkat "mechanik".

Takže co dělat? 1. těsnost svodů, 2. přisávání vzduchu do výfuku - systém PAIR, KLEEN (volitelně vyřadit), 3. kontrola čistoty a funkčnosti karbutátoru (trysky, úroveň paliva) 4. případně sáhnout na bohatost v nízkých otáčkách.
Anebo se na to vys...kašlat.



No, tak jsme se dostali k tomu co jsem říkal, akorát s tím, že je to chudý
Hlavní je to, že tam hoří směs, která se tam dostala nespálená...
To co tu popsal Joro dává smysl Jen mi to odporuje tomu co dělal na té stjené mašině ten kamoš...obohacoval voln. směs.aby mu to "střílelo". Ledaže by se to chovalo tak, že pokud to obohatil, tak tam dostal sice víc benzinu, ale stejně to bylo pořád chudý a tím to "řachalo" víc.
Myslím, že jsem konečně doma

P.S. Ještě s tím má co dělat předpoklad, že člověk ví co dělá šroub volnoběžné směsi u toho, kterýho karbecu. Někde totiž škrtí směs (většina), kde obohacuješ povolováním a někde vzduch, takže obohacuješ utahováním.

Naposledy editováno 29.07.2011 07:45:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 13 28.5.2024 v 22:23 Firecracker
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:58 Firecracker
na smazání Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:42 Firecracker
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1


TOPlist