globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plameny z výfuku (video)
Ahoj,

tak mě trošku lítají plameny z výfuku, je to normální? Mám s tím něco dělat nebo je to ok?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 07:23 | Nahoru | #1

Dřík píše: je to divný, to uznávám. Ale jak to píšeš tak se to i potvrzuje, bohatější chudá (to zní hrozně ) je náchylnější, něž extrémně chudá (do sání to nestřílelo?)
Já si to vysvětluju tím, že jak to vytáčíš, tak tam nasereš mrak benzinu, rpotože karb není tka přesnej a vždycky dává při přechodovým jevu nahoru víc benzinu než musí a jakmile zavřeš klapku, ochudíš to (s tím ale nic neuděláš), prdne to do laufu a zapálí se tam nahromaděná směs z předchozího bohatýho režimu.
Tady mi to na chudou nesedí, právě kvůli tomu, že ty plameny jdou až za koncovku...něco tam hořet musí a zapalování nevypínal (aspoň doufám) Měl jsem tam teď VT750 a chudá střílela do sání i laufů. Ale to byly takový ostrý ranky/prskání, ne takovýto lišky...
To stejný VS800 minulej týden.

ten šroub by se dal zkusit, ale myslím, že toto nikdy nedoladíš na ideál.

P.S. Svýho času v Ostorvačicích si pamatuju, že kamoš na DR600 cca ve dvanáct sháněl šroubovák a obohacoval, aby mohl střílet z laufů...bohužel jsem to zažil i do stanu.



no zas u toho VTR treba ve vrsku kde to jede nejvic - cca na 7tis kde je znatelna spicka.. tak tam podle lambdy sleze pri akceleraci na plnej smes az ke 13ti cca, kdyz tocis vejs tak dotoceny pred omezovacem se to ustali nekde u 12ti... kdyz zavru tak zadny strileni.. brzdi to motorem, padaj otacky a vystreli az na cca 4tis, celou dobu je to v chude smesi samo.. na tech 4 tis je to ta "bohatsi chuda" jak pises... jasny ze pod nakou mez uz ji to nezapali a tady se dostanu na tu hranici.. kdyz uz ji zapalim, ale hori dlouho...

kazdopadne to teorii s tim ze je v laufu benzin s te akceleracni faze protoze je to tam hodne bohaty moc nepotvrzuje....

co vim kdyz u nas delaly kluci bordel s kroskama taky - vytocit-zavrit a vystrelilo to.. tam to asi mohlo byt obojim, jak pumpovali plynem tak tam lila fest benzin akceleracni pumpa tech primejch karbcu a pak pri vytocenym + zavrenym motoru= chuda smes ktera zapalila to co bylo ve vyfuku = lisak z vyfuku jako prase....
tohle mozny je, ale to firecrackerovo akceleracku mit nebude a hlavne by to tohle delalo jen na miste kdy to muze byt bohatsi, pri jizde ze akcelerujes + zavres tak to podle me "vyzere" i dost bohatou smes v te akceleraci a kdyz to streli pri zavrenym karbci tak to je jasne chudy...

tzn to co se deje pri nakym nesmyslnym turovani na miste bych uplne nesrovnaval s tim co se deje pri jizde...

holt tohle je u spalovacich motoru slusna alchymie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)

28.7.2011 v 12:30 | Nahoru | #2

assassin píše: no zas u toho VTR treba ve vrsku kde to jede nejvic - cca na 7tis kde je znatelna spicka.. tak tam podle lambdy sleze pri akceleraci na plnej smes az ke 13ti cca, kdyz tocis vejs tak dotoceny pred omezovacem se to ustali nekde u 12ti... kdyz zavru tak zadny strileni.. brzdi to motorem, padaj otacky a vystreli az na cca 4tis, celou dobu je to v chude smesi samo.. na tech 4 tis je to ta "bohatsi chuda" jak pises... jasny ze pod nakou mez uz ji to nezapali a tady se dostanu na tu hranici.. kdyz uz ji zapalim, ale hori dlouho...

kazdopadne to teorii s tim ze je v laufu benzin s te akceleracni faze protoze je to tam hodne bohaty moc nepotvrzuje....

co vim kdyz u nas delaly kluci bordel s kroskama taky - vytocit-zavrit a vystrelilo to.. tam to asi mohlo byt obojim, jak pumpovali plynem tak tam lila fest benzin akceleracni pumpa tech primejch karbcu a pak pri vytocenym + zavrenym motoru= chuda smes ktera zapalila to co bylo ve vyfuku = lisak z vyfuku jako prase....
tohle mozny je, ale to firecrackerovo akceleracku mit nebude a hlavne by to tohle delalo jen na miste kdy to muze byt bohatsi, pri jizde ze akcelerujes + zavres tak to podle me "vyzere" i dost bohatou smes v te akceleraci a kdyz to streli pri zavrenym karbci tak to je jasne chudy...

tzn to co se deje pri nakym nesmyslnym turovani na miste bych uplne nesrovnaval s tim co se deje pri jizde...

holt tohle je u spalovacich motoru slusna alchymie



někde se tam ten benzin vzít musí a vem to tak, že i při zavřené klapce tam něco jde a to přes volnoběžnej systém. Je to v těch točkách asi nezapalitelnýa tak to jde do laufu, no a pak se tato směs v laufu zapálí... No a ještě k tomu s tím má co dělat i předstih a jeho regulace...což už je o téma navíc a na dlouuuhý hodiny
Se dívám, že si dost hraješ s tím WB. Budu se muset k Tobě vypravit, než se do toho pustím sám...zatím je na řadě ale rozšíření dílny

P.S. souhlas, ty závoďáky bych k tomuto taky nepřirovnával (mají jinej systém plnění)...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 13 28.5.2024 v 22:23 Firecracker
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:58 Firecracker
na smazání Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:42 Firecracker
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1


TOPlist