dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
I am pretty excited about this bike.. By the way this bike is the real deal. Handling, power, engineering. Very well thought out.
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
450 Rally je zřejmě dobře postavená, ale kompletně z čínských komponentů, to by mohla být lehounce levnější, ne?
No a 800X je obdobný koncept jako některé jiné čínské stroje, tedy “známý motor” a rozumné komponenty ( verze Pro) ale oproti konkurentům ze stejné říše je za obdobnou, nebo vyšší cenu s minimální výbavou, takže nevychází nějak výhodně?????
to není nic nového, že i čína umí vyrobit kvalitní věc, ale už to nebude za půl darma ...prostě pokud to má něco vydržet a použít kvalitní materiál a komponenty tak to prostě stojí víc a blíží se jiným výrobcům
Asi by bylo zajimave porovnani Kove 450 rally vs Keeway TX450R, coz je presne takova ta cinska levnejsi kopie toho Kove. Jen se zatim nevi cena.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Ještě jsem prověřil ten keeway. Bude z továrny co v čr nabízela endura VV450 asiawing. Teď se značka přejmenovala na Lan Dun a zatim má na webu jen obrázek se svým "honda" motorem (v keeway na eicma byl opět zonsen sohc):
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Caballero nema stejny motor, tam je Zongshen SOHC. Kove si ten motor pro sebe upravuje a je DOHC s EURO5 31kW, ve standardu s molitan filtrem puvodnim a ECU 38kW, factory verze 40kW a na Dakar z toho vymackli jeste neco vice.
Kove ma suchou hmotnost 145kg, s plnymi nadrzemi tedy 176kg, v Kanade vazili a meli 171kg.
Keeway (a mnohe dalsi zde uz leta zname) ovsem neni na Dakaru. Nejaky duvod pro to bude a davam to spise jako perlicku ze cinan uz kopiruje od uspesnejsiho cinana.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Ostatne porad je moznost domluvit si byznys s indem a vozit to sem za kilopade… treba se u toho vyjednávání zjistit proc to tak je…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
https://www.facebook...Czech-61553670885636
a ktm už připravuje 399ccm do adventure (ale zdvihy vypadají furt malé):
Naposledy editováno 01.02.2024 20:10:12
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Naposledy editováno 01.02.2024 20:15:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Myslis ta poptavka urcujici cenu az tak, ze mnohem drazsich a luxusnich znacek se proda vice nez indickych, co ma byt levny stroj?
I CFMoto to vice jak dvojnasobne valcuje a maji v nabidce spoustu levnejsich stroju.
Nekde se stala chyba, kdyz i dily si lidi kupuji v Anglii, protoze i s dopravou vyjdou levneji nez u nas a u nas stoji vice nez znackove japonske, rakouske, nemecke.
Proc by sis kupoval Interceptor za 190, kdyz muzes mit SV650 za 170 nebo V7 Stone za 195 a budou odpovidat sve cene obecne celosvetove, kdyz vis, ze ten interceptor i provedenim odpovida te cene v Indii (a taky proto se uplne jinak prodava). Nebo si koupis Kawasaki Z650RS za 195, ta je sice v Asii levnejsi, ale neni to o polovicku a castecne se tam da argumentovat cenou za dopravu atd.
bledemon píše: puffybodie> no že je kove v čr zase dražší proti it. Hmotnost paliva musíš násobit 0.7 a pak budeš na té kanadské hodnotě. Dovozce už má fb, tak už chybí jen skupina cz/sk
https://www.facebook...Czech-61553670885636
a ktm už připravuje 399ccm do adventure (ale zdvihy vypadají furt malé):
O nejakych 550 EUR. To je houby a v tom pripade se da argumentovat rozdilnosti trhu a podobne. Ale neni to 4000 EUR jako u Royal Enfield Kove v roce 2019 se hlasilo k cene cca 6000 EUR. Od te doby Covid, cena dopravy, inflace, upravy a blabla a jsme kolem 9000 EUR, ale to i v te CIne
No jestli s tim KTM vubec pocita pro Evropu, kdyz ted tu jde CFMoto 450MT. Navic to ma byt az model 2025. Ale urcite by to prospelo, kdyby s tim prisli. Treba by se i japonci konecne probudili (ale pochybuji).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: Tahle kategorie jde trochu mi o me, ale co ze vam na to prijde tak super a co od toho ocekavate ? Jakoze zpusob pouziti…
Lehky dual-sport / adv hlavne rozbite okresky (i kdyz tady i dalnice je jak roleta v pousti ), polni cesty, mozna nejaky hooodne lehky teren ve skupine (preci jen jsme v CR a tady se nikde moc neda). Umyslne solo stroj, bez moznosti kufru. Ostre enduro ala KTM/GasGas/Husvarna/Sherco/Rieju/AJP/Kawasaki KX je overkill, k hounu na ceste, s malou nadrzi, blbym tezistem, zbytecne drahym servisem a vhodne jen do terenu. S tim, ze mne to netrapi, kdyz to bude padat.
Vetsi ala T700 (horsi teziste vyrazne), VStrom 800DE (ten je mimochodem pecka), Tuareg 660 (debilne tvarovana nadrz, nevlezu se), Desert X pecka, motor zni otresne....zbytecne drahe, velke tezke, kdyz to nechci pro dva a bez kufru a jen na cestu by takove provedeni bylo zbytecne.
Za mne osobne a zcela jiste se vymykam tomu na co nekdo neco takoveho hleda moderni nahrada KTM LC4 Adv / Suzuki DR350. Nechci 20 let stary stroj. Jeste mozna se da rict, ze to je motoricky tupejsi alternativa 690/701 s vecmi, ktere bych na ne musel kupovat a navic se mi hlavne vubec nelibi, ale GasGas 701 kupodivu jo.
Jak rikam, muze byt s tim neco tak spatne, ze to nedopadne. To se zjisti az nazivo proste, do te doby to jsou teorie. Byt tu neco takoveho od japonce v rozumne cenove relaci ala CRF450 Rally (ale jestli by tak odflakli podvozek, spojku a par dalsich veci jako u 300....) , tak je to jina debata. Ale realne zatim neni vyber a do duchodu taky cekat nebudu.
A kdybych byl zavodnik, coz nejsem a nikdy ani nebudu a na to verit pohadkam z reklam jak se jezdi trial s BMW GS a podobne uz jsem moc starej Na zavody bych asi bud sel do Factory verze pokud bych chtel neco zkusit alternativniho a neresil extra finance nebo sel do AJP pripadne Fantic. A pro profika jako Mason co jezdil 2 roky KTM Dakar a letos byl s Kove schopny jezdit 1. - 5. misto, tak tomu je asi burt na cem pojede, kdyz ma shury dano a KTM, Honda nebo nekdo mu to zaplati komplet nebo aspon motorku a asistenci jako Kove a zbytek si platit sam.
A nemam jediny stroj, tak nemusim resit dilema "univerzalu" na vse ani nad tim premyslet jako nad dopravnim prostredkem do divadla v obleku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
ad pouziti - dik za info. me treba by to prislo slabe a na to co pises bych si stejne radeji priplatil za tenere... kdyz s tim nechci do tezsiho terenu, je mi celkem fuk, ze to vazi o 40kg vic... ale to fakt varim z vody, ta kategorie me vubec nezajima, ja tu polnacku projedu klidne na supersportu...
Naposledy editováno 01.02.2024 20:57:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Ale ano, ani ja se na Kove nedivam z pohledu ceny (protoze tam ta vyhoda je minimalni treba vuci AJP PR7), jsou v tom i subjektivni duvody.
V jakem smyslu je Varg srovnatelny vuci KTM? Elektricke KTM jsem premyslel, pak zjistil co jak, mrkl na VMX12, zjistil co a jak, Drill One, zjistil co a jak a uznal, ze to nevyuziju a jezdit by se na tom nikde nedalo ani okolo komina, jen vylozene tady na enduro/MX tratich a to jeste bych to tam musel dovezt na voziku nebo v dodavce a to mne nezajima. Ale jizda je na tech strojich fajn, pro bezny provoz se ale musi objevit radikalne jine baterie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
podle me kdyz tu budou prodavat stejnyho rometa o 20-30procent levneji nez jawu, stejnej si vetsina lidi pujde koupit tu jawu.
ad varg, samo srovnavam se spalovaci SXF450 - freeride neni MX motorka...
na motokrosove trati jsou to stroje ve stejne kategorii a vzhoda elektriky v zasade neni, prostre jsem to chtel... SXF450 ikdyz postarsi si nadale nechavam...
Naposledy editováno 01.02.2024 21:06:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Romet je polska nostalgie, Jawa ceska
Tak sam vidis, proste jsi chtel Varg, i kdyz logicky by to nedavalo smysl Plus taky vidis, ze Varg proklamovali jak to vsechno smazne a nakonec rikas, ze az tak se to nelisi. Ja bych stejne nevyuzil ani tu elektriku, ani to SXF. Tam jsi uplne jinde. Mit Freeride (ale musel by byt i fyzicky vetsi) co da na baterku dejme tomu 150km a z obycejne zasuvky se dobije za 2 hodiny aniz by clovek s sebou tahal generator, tak uz to je stroj k premysleni. Ale kde nic, tu nic no.
Naposledy editováno 01.02.2024 21:19:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
pro me to neni revoluce, ani evoluce... myslim, ze ty motorky budou existovat soubezne. Varg uz na soutezich vyhrava, coz je za me necekanej uspech, firma jejiz prvni produkt je schopnej konkurovat strojum ktere se vylepsuji desitky let? ale vzdy je to neco za neco a i Varg ma sve chyby... ma celkem rozsahlou recenzi v profilu u motorky.
na enduro a cestovani elekrika neni a dokud nekdo nevymysli neco jineho nez baterky tak ani nebude...
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Jawa 42 v Indii cca 55.000 CZK
u nas 150.000 CZK
V tomhle pripade ale muze Tynecka Jawa hrat na strunu toho, ze nechali dovezt jen 210 kusu jako "limitku" a muze i doprava vice ovlivnit cenu. I kdyz pochybuji, ze se delala homologace jen kvuli CR, tech stroju se muselo dovezt mnohem vice.
Nejak to proste nedava smysl s tou Indii. Treba Kawasaki Ninja 400 je v Malajsii za 110.000 CZK, u nas je 160.000 CZK a teda RE rozhodne neni na urovni Kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: puffybodie> ad varg, ono je to slozitejsi a mimo tema, pro me byla motivace to, ze je na tom snazsi jezdit (nemusim umet radit a spojkovat a muzu se soustredit na zbyvajicich asi 900 pohybu co musi clovek na trati zvladnout) plus si z toho na par kliknuti udelam 250ccm (vykonove) - SXF450 je pro me nevyuzitelna, protoze jsem marnej, ale koupit si ojetou 250 je sebevrazda ... tak jsem se trapil se 450 ... ve vargovi mas vse najednou...
pro me to neni revoluce, ani evoluce... myslim, ze ty motorky budou existovat soubezne. Varg uz na soutezich vyhrava, coz je za me necekanej uspech, firma jejiz prvni produkt je schopnej konkurovat strojum ktere se vylepsuji desitky let? ale vzdy je to neco za neco a i Varg ma sve chyby... ma celkem rozsahlou recenzi v profilu u motorky.
na enduro a cestovani elekrika neni a dokud nekdo nevymysli neco jineho nez baterky tak ani nebude...
Tak to jsi rekl zcela presne i nekde tady v jinem vlakne, ze proc si nekdo kupuje moderni vykony sportak s manualem, kdyz s tim automatem je to o tolik lepsi a pouzitelnejsi. Naprosty souhlas.
No a nejaky takovy je zatim i ten pribeh Kove. Jak to dopadne se nevi ted a jaka bude dlouhodoba spolehlivost se taky nevi. Naznaky jsou slibne a nekdy se holt musi riskovat. Za mne osobne z Ciny Kove a Zontes jsou sympaticke. Ty ostatni ala QJ Motor a podobne jsou proste klasicky korporat co neco hrnou, at uz kopie nebo nejaky svuj odlisny design a je jim to vcelku fuk, hlavne ze se to proda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
a ad homologace, rekl bych, ze je to u nas homologovane jako mala serie, proto to projde... takze by jich vlastne ani vic prodat neslo... a globalni homo aby to slo prodavat vsude po tisicich - tim to neprojde...
nezkoumal jsem detaily, jawa jde mimo me, ale jelikoz jako malou serii homologujeme auto tak sem tam neco zaslechnu...
ThomasDRZ píše: puffybodie> Ten koláč znamená jako co? To jsi zapomněl dodat s tím, kde jsi k tomu došel.
Pochopitelne tady Statistiky registrací 2023 táhne Honda
U rozpoctove a levne znacky nebo dejme tomu treba prumerne bych ocekaval, ze jednak s klidem a prehledem i na nasem trhu zvalcuje Ducati a HD a kdyz uz nic, tak ze bude alespon drzet krok s Cinou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: puffybodie> a stejne ty jawy prodaji... taky bych je neprodaval za 50 kdyz na nich muzu vyvarit dalsi kilo...
a ad homologace, rekl bych, ze je to u nas homologovane jako mala serie, proto to projde... takze by jich vlastne ani vic prodat neslo... a globalni homo aby to slo prodavat vsude po tisicich - tim to neprojde...
nezkoumal jsem detaily, jawa jde mimo me, ale jelikoz jako malou serii homologujeme auto tak sem tam neco zaslechnu...
Ja myslim, ze Jawa z Tynce ma Evropu pro sebe a zbytek sveta obhospodaruji Indove pod znackou Jawa nebo minimalne Asijskou cast.
Treba 350 OHC stoji u nas 115 tis. a v Anglii 137 tis. a vozi to tam nase Jawa z Tynce. Tenhle cenovy rozdil treba dava smysl no.
Nebo priklad z prvni ruky - za me je vynalez stoleti 3D tisk, ziju tim a vzdy jsem podporoval Prusu, mel jsem nekolik generaci jejich tiskaren. Bohuzel, na posledni tiskarnu jsem cekal pres rok a pul a prestoze mela byt na spicce jako jejich predchozi produkty tak nejspis neni. predobjednavku jsem zrusil. Snazim se kupovat si za svoje prachy to nejlepsi na trhu a bohuzel, cinan je uz spicka... tzn se ani neda rict, ze neco zkopirovali.. oni jsou ten koho ted ostatni cinani kopiruji... (to same plati treba o dronech DJI, kterym nedokazalo konkurovat ani gopro ... ostatne lidi puvodne z DJI delaji tu bambulab tiskarnu...)
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: Lehky dual-sport / adv hlavne rozbite okresky (i kdyz tady i dalnice je jak roleta v pousti ), polni cesty, mozna nejaky hooodne lehky teren ve skupine (preci jen jsme v CR a tady se nikde moc neda). Umyslne solo stroj, bez moznosti kufru. Ostre enduro ala KTM/GasGas/Husvarna/Sherco/Rieju/AJP/Kawasaki KX je overkill, k hounu na ceste, s malou nadrzi, blbym tezistem, zbytecne drahym servisem a vhodne jen do terenu. S tim, ze mne to netrapi, kdyz to bude padat .....
Víc nebudu citovat, ale to je úzká zájmová skupina lidí, kteří s terénem nemají zkušenosti a proto si to tak malují.
Přesně tohle už tu před 40 lety bylo. Yamahy XT 500 / 600 a Hondy XL 500 / 600 se proslavily na prvních Dakarech, byla z toho nová móda, všichni to potřebovali i s tou třicetilitrovou nádrží. Skoro všechny tyhle motorky se pak do terénu vůbec nedostaly, zůstaly jezdit po silnicích a po městech a ty třicetilitrové nádrže byly k ničemu. Dalším vývojem ty relativně lehké první šestistovky zdegradovaly na těžší a civilnější silniční XT 660, Dominator, Freewind, atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|