paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 21:18 | Nahoru | #1
assassin> Souhlasim. Mne prijde proste jen divne, ze japonske, nemecke, rakouske, americke znacky se nejak tak pohybuji ve svych relacich, cinani taky a najednou buch Royal Enfield je uplne mimo z toho. A kdyby to bylo neco jako Praga, Bimota, Norton a podobne, tak budiz, ale to to fakt neni no.

Romet je polska nostalgie, Jawa ceska

Tak sam vidis, proste jsi chtel Varg, i kdyz logicky by to nedavalo smysl Plus taky vidis, ze Varg proklamovali jak to vsechno smazne a nakonec rikas, ze az tak se to nelisi. Ja bych stejne nevyuzil ani tu elektriku, ani to SXF. Tam jsi uplne jinde. Mit Freeride (ale musel by byt i fyzicky vetsi) co da na baterku dejme tomu 150km a z obycejne zasuvky se dobije za 2 hodiny aniz by clovek s sebou tahal generator, tak uz to je stroj k premysleni. Ale kde nic, tu nic no.

Naposledy editováno 01.02.2024 21:19:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 21:26 | Nahoru | #2
puffybodie> ad varg, ono je to slozitejsi a mimo tema, pro me byla motivace to, ze je na tom snazsi jezdit (nemusim umet radit a spojkovat a muzu se soustredit na zbyvajicich asi 900 pohybu co musi clovek na trati zvladnout) plus si z toho na par kliknuti udelam 250ccm (vykonove) - SXF450 je pro me nevyuzitelna, protoze jsem marnej, ale koupit si ojetou 250 je sebevrazda ... tak jsem se trapil se 450 ... ve vargovi mas vse najednou...

pro me to neni revoluce, ani evoluce... myslim, ze ty motorky budou existovat soubezne. Varg uz na soutezich vyhrava, coz je za me necekanej uspech, firma jejiz prvni produkt je schopnej konkurovat strojum ktere se vylepsuji desitky let? ale vzdy je to neco za neco a i Varg ma sve chyby... ma celkem rozsahlou recenzi v profilu u motorky.

na enduro a cestovani elekrika neni a dokud nekdo nevymysli neco jineho nez baterky tak ani nebude...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist