paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 21:04 | Nahoru | #1
puffybodie> ja si prave myslim, ze se ten trh chova jinak nez pises... ale to je cista dojmologie, takze rozhodne netvrdim, ze ja mam pravdu a ty jsi mimo.. jen to kazdy vidime jinak a tezko rozsoudit.

podle me kdyz tu budou prodavat stejnyho rometa o 20-30procent levneji nez jawu, stejnej si vetsina lidi pujde koupit tu jawu.

ad varg, samo srovnavam se spalovaci SXF450 - freeride neni MX motorka...
na motokrosove trati jsou to stroje ve stejne kategorii a vzhoda elektriky v zasade neni, prostre jsem to chtel... SXF450 ikdyz postarsi si nadale nechavam...

Naposledy editováno 01.02.2024 21:06:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 21:18 | Nahoru | #2
assassin> Souhlasim. Mne prijde proste jen divne, ze japonske, nemecke, rakouske, americke znacky se nejak tak pohybuji ve svych relacich, cinani taky a najednou buch Royal Enfield je uplne mimo z toho. A kdyby to bylo neco jako Praga, Bimota, Norton a podobne, tak budiz, ale to to fakt neni no.

Romet je polska nostalgie, Jawa ceska

Tak sam vidis, proste jsi chtel Varg, i kdyz logicky by to nedavalo smysl Plus taky vidis, ze Varg proklamovali jak to vsechno smazne a nakonec rikas, ze az tak se to nelisi. Ja bych stejne nevyuzil ani tu elektriku, ani to SXF. Tam jsi uplne jinde. Mit Freeride (ale musel by byt i fyzicky vetsi) co da na baterku dejme tomu 150km a z obycejne zasuvky se dobije za 2 hodiny aniz by clovek s sebou tahal generator, tak uz to je stroj k premysleni. Ale kde nic, tu nic no.

Naposledy editováno 01.02.2024 21:19:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist