paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 20:15 | Nahoru | #1
Tahle kategorie jde trochu mi o me, ale co ze vam na to prijde tak super a co od toho ocekavate ? Jakoze zpusob pouziti…

Naposledy editováno 01.02.2024 20:15:35

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 20:20 | Nahoru | #2
assassin> na to už jsem dostal odpověď na první stránce (ale při cestovním použití to vidim na rychlý nákup gelového sedla)

Naposledy editováno 01.02.2024 20:23:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 20:50 | Nahoru | #3

assassin píše: Tahle kategorie jde trochu mi o me, ale co ze vam na to prijde tak super a co od toho ocekavate ? Jakoze zpusob pouziti…



Lehky dual-sport / adv hlavne rozbite okresky (i kdyz tady i dalnice je jak roleta v pousti ), polni cesty, mozna nejaky hooodne lehky teren ve skupine (preci jen jsme v CR a tady se nikde moc neda). Umyslne solo stroj, bez moznosti kufru. Ostre enduro ala KTM/GasGas/Husvarna/Sherco/Rieju/AJP/Kawasaki KX je overkill, k hounu na ceste, s malou nadrzi, blbym tezistem, zbytecne drahym servisem a vhodne jen do terenu. S tim, ze mne to netrapi, kdyz to bude padat.

Vetsi ala T700 (horsi teziste vyrazne), VStrom 800DE (ten je mimochodem pecka), Tuareg 660 (debilne tvarovana nadrz, nevlezu se), Desert X pecka, motor zni otresne....zbytecne drahe, velke tezke, kdyz to nechci pro dva a bez kufru a jen na cestu by takove provedeni bylo zbytecne.

Za mne osobne a zcela jiste se vymykam tomu na co nekdo neco takoveho hleda moderni nahrada KTM LC4 Adv / Suzuki DR350. Nechci 20 let stary stroj. Jeste mozna se da rict, ze to je motoricky tupejsi alternativa 690/701 s vecmi, ktere bych na ne musel kupovat a navic se mi hlavne vubec nelibi, ale GasGas 701 kupodivu jo.

Jak rikam, muze byt s tim neco tak spatne, ze to nedopadne. To se zjisti az nazivo proste, do te doby to jsou teorie. Byt tu neco takoveho od japonce v rozumne cenove relaci ala CRF450 Rally (ale jestli by tak odflakli podvozek, spojku a par dalsich veci jako u 300....) , tak je to jina debata. Ale realne zatim neni vyber a do duchodu taky cekat nebudu.

A kdybych byl zavodnik, coz nejsem a nikdy ani nebudu a na to verit pohadkam z reklam jak se jezdi trial s BMW GS a podobne uz jsem moc starej Na zavody bych asi bud sel do Factory verze pokud bych chtel neco zkusit alternativniho a neresil extra finance nebo sel do AJP pripadne Fantic. A pro profika jako Mason co jezdil 2 roky KTM Dakar a letos byl s Kove schopny jezdit 1. - 5. misto, tak tomu je asi burt na cem pojede, kdyz ma shury dano a KTM, Honda nebo nekdo mu to zaplati komplet nebo aspon motorku a asistenci jako Kove a zbytek si platit sam.

A nemam jediny stroj, tak nemusim resit dilema "univerzalu" na vse ani nad tim premyslet jako nad dopravnim prostredkem do divadla v obleku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist