![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: Tahle kategorie jde trochu mi o me, ale co ze vam na to prijde tak super a co od toho ocekavate ? Jakoze zpusob pouziti…
Lehky dual-sport / adv hlavne rozbite okresky (i kdyz tady i dalnice je jak roleta v pousti
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Vetsi ala T700 (horsi teziste vyrazne), VStrom 800DE (ten je mimochodem pecka), Tuareg 660 (debilne tvarovana nadrz, nevlezu se), Desert X pecka, motor zni otresne....zbytecne drahe, velke tezke, kdyz to nechci pro dva a bez kufru a jen na cestu by takove provedeni bylo zbytecne.
Za mne osobne a zcela jiste se vymykam tomu na co nekdo neco takoveho hleda moderni nahrada KTM LC4 Adv / Suzuki DR350. Nechci 20 let stary stroj. Jeste mozna se da rict, ze to je motoricky tupejsi alternativa 690/701 s vecmi, ktere bych na ne musel kupovat a navic se mi hlavne vubec nelibi, ale GasGas 701 kupodivu jo.
Jak rikam, muze byt s tim neco tak spatne, ze to nedopadne. To se zjisti az nazivo proste, do te doby to jsou teorie. Byt tu neco takoveho od japonce v rozumne cenove relaci ala CRF450 Rally (ale jestli by tak odflakli podvozek, spojku a par dalsich veci jako u 300....) , tak je to jina debata. Ale realne zatim neni vyber a do duchodu taky cekat nebudu.
A kdybych byl zavodnik, coz nejsem a nikdy ani nebudu a na to verit pohadkam z reklam jak se jezdi trial s BMW GS a podobne uz jsem moc starej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
A nemam jediny stroj, tak nemusim resit dilema "univerzalu" na vse ani nad tim premyslet jako nad dopravnim prostredkem do divadla v obleku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: Lehky dual-sport / adv hlavne rozbite okresky (i kdyz tady i dalnice je jak roleta v pousti ), polni cesty, mozna nejaky hooodne lehky teren ve skupine (preci jen jsme v CR a tady se nikde moc neda). Umyslne solo stroj, bez moznosti kufru. Ostre enduro ala KTM/GasGas/Husvarna/Sherco/Rieju/AJP/Kawasaki KX je overkill, k hounu na ceste, s malou nadrzi, blbym tezistem, zbytecne drahym servisem a vhodne jen do terenu. S tim, ze mne to netrapi, kdyz to bude padat .....
Víc nebudu citovat, ale to je úzká zájmová skupina lidí, kteří s terénem nemají zkušenosti a proto si to tak malují.
Přesně tohle už tu před 40 lety bylo. Yamahy XT 500 / 600 a Hondy XL 500 / 600 se proslavily na prvních Dakarech, byla z toho nová móda, všichni to potřebovali i s tou třicetilitrovou nádrží. Skoro všechny tyhle motorky se pak do terénu vůbec nedostaly, zůstaly jezdit po silnicích a po městech a ty třicetilitrové nádrže byly k ničemu. Dalším vývojem ty relativně lehké první šestistovky zdegradovaly na těžší a civilnější silniční XT 660, Dominator, Freewind, atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|