paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 22:39 | Nahoru | #1

puffybodie píše: Lehky dual-sport / adv hlavne rozbite okresky (i kdyz tady i dalnice je jak roleta v pousti ), polni cesty, mozna nejaky hooodne lehky teren ve skupine (preci jen jsme v CR a tady se nikde moc neda). Umyslne solo stroj, bez moznosti kufru. Ostre enduro ala KTM/GasGas/Husvarna/Sherco/Rieju/AJP/Kawasaki KX je overkill, k hounu na ceste, s malou nadrzi, blbym tezistem, zbytecne drahym servisem a vhodne jen do terenu. S tim, ze mne to netrapi, kdyz to bude padat .....


Víc nebudu citovat, ale to je úzká zájmová skupina lidí, kteří s terénem nemají zkušenosti a proto si to tak malují.
Přesně tohle už tu před 40 lety bylo. Yamahy XT 500 / 600 a Hondy XL 500 / 600 se proslavily na prvních Dakarech, byla z toho nová móda, všichni to potřebovali i s tou třicetilitrovou nádrží. Skoro všechny tyhle motorky se pak do terénu vůbec nedostaly, zůstaly jezdit po silnicích a po městech a ty třicetilitrové nádrže byly k ničemu. Dalším vývojem ty relativně lehké první šestistovky zdegradovaly na těžší a civilnější silniční XT 660, Dominator, Freewind, atd.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 06:04 | Nahoru | #2

Kohlstein píše: Víc nebudu citovat, ale to je úzká zájmová skupina lidí, kteří s terénem nemají zkušenosti a proto si to tak malují.
Přesně tohle už tu před 40 lety bylo. Yamahy XT 500 / 600 a Hondy XL 500 / 600 se proslavily na prvních Dakarech, byla z toho nová móda, všichni to potřebovali i s tou třicetilitrovou nádrží. Skoro všechny tyhle motorky se pak do terénu vůbec nedostaly, zůstaly jezdit po silnicích a po městech a ty třicetilitrové nádrže byly k ničemu. Dalším vývojem ty relativně lehké první šestistovky zdegradovaly na těžší a civilnější silniční XT 660, Dominator, Freewind, atd.



Naprosto presne
Je v tom velke riziko, ale i pres to je fajn, ze aspon nekdo tu kategorii zkousi ozivit. Je naprosto jasne, ze do Utahu, Arizony a podobne to bude pasovat mnohem vice. Nove BMW 1300GS taky ukazuje jaka se i z kategorie vznikla pres ty puvodni Domintatory stava moda. Je z toho takove NT1100 obzvlaste kdyz to clovek vidi vedle 1200/1250. Jsou lidi co tim projedou nesmysl, ale uz tomu chybi ta lehkost a jednoduchost puvodnich XL 500
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist