Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
Naposledy editováno 29.09.2016 19:48:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
Keša píše: Stev> originální airbox mam, ale bohužel se pod závodní nádrž od moriwaki nevleze.
Jestli se nechces patlat s airboxem, mas jeste jednu moznost kde bys to snad mohl naladit i s kosikama, keihin fcr ...
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
myslim ze je to i tady nekde ke stazeni, jmenuje se to nejak jako "VFR400 HRC TT formula" nebo tak, psano je to vesmes sypanym cajem ale dulezity hodnoty jsou normalne cislama...neco jsem videl i na webu, tam je to psany civilizovane anglicky,mmnt google... tady: http://akhara.com/n...30hrccarb/index.html
....urcite by z toho slo ramcove vychazet i pro 750 motor, V4 jsou oboji a konstrukcne dost podobny
ten napor do plovakovejch komor je podle me trosku blbost ? od vysky hladiny jsou tam plovaky a ventily na nich, kolik se nasaje paliva zavisi na podtlaku v kanale a prurezu trysky (+samozrejme jehla atd..) tlakem do plovakovy komory maximalne zhorsis a ztizis jeji "doplnovani"
BTW nevim jak na RC36, na NC30 jsou ty hadice (drain pipes) vyvedeny asi 5cm za karburator primo nad motorem, kdyby z nich neco melo tect asi by to neyblo moc fain
BTW hele a vubec, nema ta RC36 jinou kliku a vacky nez RC30 (obdobne jako rozdily mezi NC21 a NC30) ? nebo jsi sehnal motor z RC30 ? kazdopadne Ti fandim at to jezdi !!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
ty kominy a prepazky budou kazdopadne dobra alchymie, vetsina zkusenejsich od sundavani airboxu dusledne odrazuje... jako nacetl jsem o tom hodne, a prakticky nezkousel radsi nic (kdyz ctu a vidam ty "vysledky")
jinak me zaujalo u ty 400 jak jsi psal ze jsi odrizl tu placku pred airboxem, ze se to zakuckavalo, to je docela zajimavy.. jen odstranenim te prepazky by se nic moc stat nemelo ALE ! dost mozna, protoze pod tou plackou je totiz jeste jedna(ta co lezi primo na chladici, takovej ten "nacuc" ze predu) a nejsou k tomu natrubku airboxu krome kousku plandajici gumy nijak jakoby "uzavreny" ..tak ze jak to proudilo skrz nekam dal kolem karburatoru pod nadrz (podobnym efektem viz vise) snizovalo to pak pri vetsim rozjeti tlak v hrdle airboxu, hele ale to jen hadam,... BTW to ze "jakoby sani" NC30 mezi ramem a chladicem ma (??pry ??) hlavne chladit karburatory udajne ohrivany stoupajicim teplem z motoru, a ze proto je to (??pry??) reseny takhle divne tema dvema destickama, jsem sedocetl taky na www.400greybike.com - jako forum je to zajimavy, ale nazory se obcas anglanum dost hodne rozchazej.. :-/
jo jinac to me to asi nezbude nez teda konecne prihlasit, to vis, dovoz z UK, brexit za dvermi...hmm.. a vse v laminatu, svetla uplne jiny, ale zas r.v. 91 na ecka jim sere pes... no proste jsem na to zvedavej, asi na jare to prijde, jste je je na tom stale nejaka prace...(jsem ve fazi znovu priprav, tak jak jsem to pred par lety nechal stat, to trosku zaslo, navic jsem si rrekl ze kdyz uz tak uz a zacal to dukladne cistit a generalkovat do podoby skoronovy masiny )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
http://www.scpmoto.c...submit_search=Hledat
neni ceho se bat, cislovani tech univerzalnich trysek je narozdil od nekterejch predrazenejch vyrobcu normalne setinach (nektera z tech firem s tryskama za 10USD, ted nevim ktera, tam ma tusim 2,5 posun dolu.. coz by ti ale pri ladeni polkus omyl bylo beztak jedno) zavit je nejcastejsi M5 (trysky MZ ho maji urcite a i co do rozmeru jsou s tryskama na moji NC30 uplne shodny) a cena odpovidajici
spis bude problem ze jich na takovy ladeni potrebujes hodne(ruznych prurezu), mozna spis zkus najit tady na motorkarich nejakyho znamyho ladice a domluvit se s nim, a pak koupis rovnou to co potrebujes.. o coz se uz vlastne snazis zalozenim tohohle vlakna, chapu..
jo jen pro zajimavost, co tam ted je, a prip. co je(ma byt) na origo RC30 ?
u NC30 je to totiz docela vtipny, prvni japonsky pry meli vse 110 (ovsem podle me to bylo jen na motorkach uskrcenejch restriktorem na mensi vykon) dalsi jap 115f+118r, dovazeny do evropy naopak 122f+120r, a obecne na forech doporucovano bud 118f+120r nebo nejlip 120 vsechno (to posledni jsem tam dal pri GO karburatoru ja, ale motor od te doby jeste nebezel, tak nemuzu referovat)..
...tu mensi predni trysku vetsinou zduvodnuji blabolenim o vyssi teplote prednich valcu, naopak zastanci 120 vse to vyvraci (podle me celkem rozumne) ze je zbytecny tyrat predni valce chudsi smesi.. taky v tom muze hrat roly mirnej sklon karburatoru 25° a jsou tam jiny emulzni trubice.. proto me zajima jak je to u tech 750 ?
no a co ma ta tvoje RC36 za seriovy trysky ? a je tam taky rozdil mezi front a rear jako u 400 ? ..ja bych proste ramcove vychazel z toho HRC manualu pro 400 + pripadne z nejakych for, neverim tomu ze predelat RC36 na otevreny (naporovy )sani jeste nikoho nikde na svete nenapadlo
Edit k tryskam - no u hondy VFR400 jsem to meril a je tam standart M5, standartne pasuje i do bezny matice,.. u RC36 nebo dalsich motorek netusim ale rekl bych ze u stroju z tehle doby to bude stejny ..s tim 5x0,75 to je hezky.. nj vyrobce si musi hlidat aby si uzivatel ten kousek moszi se zavitem nekoupil jinde, vid.. ono v dnesni dobe by uz taky nikdo nedelal motor kterej vydrzi prej i hodne pres 100000
Naposledy editováno 06.10.2016 17:42:06
neco podobnyho na VFR800 (ale to je bohuzel strikacka..) http://www.bikersor...wthread.php?t=127410
neco o tryskach 750, ale fotku karburatoru toho autora jsem nenasel http://www.vfrdiscu.../62250-jetting-rc36/
tady taky nejaky blaboleni, + dole je otevreny sani RC30 primo vyfoceny http://vfrworld.com.../40371-VFR750FV-Dyno
a na zaver celkem hezka stranka o RC30 http://www.rc30.info/index.html
snad to k necemu bude !
Keša píše: Stev> tak jsem tam nahlednul a nic moc jsem nenašel a to co jsem našel tak za 10$ tryska.
Moje tam jsou za 4.5 usd kus, coz docela jde. Ale je to zajimavy spis s nakupem oem dilu ...
keihin main jet
http://www.400greybi....php?f=23&t=1788