Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36
http://www.scpmoto.c...submit_search=Hledat
neni ceho se bat, cislovani tech univerzalnich trysek je narozdil od nekterejch predrazenejch vyrobcu normalne setinach (nektera z tech firem s tryskama za 10USD, ted nevim ktera, tam ma tusim 2,5 posun dolu.. coz by ti ale pri ladeni polkus omyl bylo beztak jedno) zavit je nejcastejsi M5 (trysky MZ ho maji urcite a i co do rozmeru jsou s tryskama na moji NC30 uplne shodny) a cena odpovidajici
spis bude problem ze jich na takovy ladeni potrebujes hodne(ruznych prurezu), mozna spis zkus najit tady na motorkarich nejakyho znamyho ladice a domluvit se s nim, a pak koupis rovnou to co potrebujes.. o coz se uz vlastne snazis zalozenim tohohle vlakna, chapu..
jo jen pro zajimavost, co tam ted je, a prip. co je(ma byt) na origo RC30 ?
u NC30 je to totiz docela vtipny, prvni japonsky pry meli vse 110 (ovsem podle me to bylo jen na motorkach uskrcenejch restriktorem na mensi vykon) dalsi jap 115f+118r, dovazeny do evropy naopak 122f+120r, a obecne na forech doporucovano bud 118f+120r nebo nejlip 120 vsechno (to posledni jsem tam dal pri GO karburatoru ja, ale motor od te doby jeste nebezel, tak nemuzu referovat)..
...tu mensi predni trysku vetsinou zduvodnuji blabolenim o vyssi teplote prednich valcu, naopak zastanci 120 vse to vyvraci (podle me celkem rozumne) ze je zbytecny tyrat predni valce chudsi smesi.. taky v tom muze hrat roly mirnej sklon karburatoru 25° a jsou tam jiny emulzni trubice.. proto me zajima jak je to u tech 750 ?