globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náporové sání VFR750 RC36
 
27.9.2016 v 20:51
Zdarec borci, mám dotaz na někoho zkušeného s laděním,nebo na toho kdo už to řešil. Udělal jsem na svoji stavbu repliky RC30 náporové saní a dnes při zkušební projížďce se potvrdilo co jsem čekal že při rozjetí a vlastně náporu se motorka začne "dusit" řešil jste někdo tento problém a jak dospět ke správnému naladění.,.. Stačí jen větší trysky? podotýkám že karburátory jsem ponechal původní...




















Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36

6.10.2016 v 13:40 | Nahoru | #1
jj 10 USD za kousek mosazi je moooc fain ja kupoval trysky tu:
http://www.scpmoto.c...submit_search=Hledat

neni ceho se bat, cislovani tech univerzalnich trysek je narozdil od nekterejch predrazenejch vyrobcu normalne setinach (nektera z tech firem s tryskama za 10USD, ted nevim ktera, tam ma tusim 2,5 posun dolu.. coz by ti ale pri ladeni polkus omyl bylo beztak jedno) zavit je nejcastejsi M5 (trysky MZ ho maji urcite a i co do rozmeru jsou s tryskama na moji NC30 uplne shodny) a cena odpovidajici

spis bude problem ze jich na takovy ladeni potrebujes hodne(ruznych prurezu), mozna spis zkus najit tady na motorkarich nejakyho znamyho ladice a domluvit se s nim, a pak koupis rovnou to co potrebujes.. o coz se uz vlastne snazis zalozenim tohohle vlakna, chapu..

jo jen pro zajimavost, co tam ted je, a prip. co je(ma byt) na origo RC30 ?
u NC30 je to totiz docela vtipny, prvni japonsky pry meli vse 110 (ovsem podle me to bylo jen na motorkach uskrcenejch restriktorem na mensi vykon) dalsi jap 115f+118r, dovazeny do evropy naopak 122f+120r, a obecne na forech doporucovano bud 118f+120r nebo nejlip 120 vsechno (to posledni jsem tam dal pri GO karburatoru ja, ale motor od te doby jeste nebezel, tak nemuzu referovat)..
...tu mensi predni trysku vetsinou zduvodnuji blabolenim o vyssi teplote prednich valcu, naopak zastanci 120 vse to vyvraci (podle me celkem rozumne) ze je zbytecny tyrat predni valce chudsi smesi.. taky v tom muze hrat roly mirnej sklon karburatoru 25° a jsou tam jiny emulzni trubice.. proto me zajima jak je to u tech 750 ?

(reakce na) Náporové sání VFR750 RC36

6.10.2016 v 13:44 | Nahoru | #2
kerut> tak RC30 má Keihin CV

Naposledy editováno 06.10.2016 16:27:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist