Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdarec borci, mám dotaz na někoho zkušeného s laděním,nebo na toho kdo už to řešil. Udělal jsem na svoji stavbu repliky RC30 náporové saní a dnes při zkušební projížďce se potvrdilo co jsem čekal že při rozjetí a vlastně náporu se motorka začne "dusit" řešil jste někdo tento problém a jak dospět ke správnému naladění.,.. Stačí jen větší trysky? podotýkám že karburátory jsem ponechal původní...
Tak po přečtení Motocyklu číslo 11/97 jsem došel k závěru že ma to za to trápení nestojí a že bude lepší udělat přepážku která přetlak odbourá. Ono u Kawasako ZX7R s těma velkýma otvorama kolem světel a perfektně utesněným airboxem nárust výkonu při 250 o cca 3koně a větší maximálka asi o 6km mě u samo domo airboxu nijak nevytrhne a jen a jen samé problémy...
Keša> jestli máš origo airbox a můžeš ho tam dát včetně nátrubků, bude to zdaleka nejlepší. Alespoň já teda došel ke stejnýmu závěru, ale je fakt že v roce 97 už byli inženýři v hondě u navrhování airboxu trochu dál.