globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náporové sání VFR750 RC36
 
27.9.2016 v 20:51
Zdarec borci, mám dotaz na někoho zkušeného s laděním,nebo na toho kdo už to řešil. Udělal jsem na svoji stavbu repliky RC30 náporové saní a dnes při zkušební projížďce se potvrdilo co jsem čekal že při rozjetí a vlastně náporu se motorka začne "dusit" řešil jste někdo tento problém a jak dospět ke správnému naladění.,.. Stačí jen větší trysky? podotýkám že karburátory jsem ponechal původní...




















Naposledy editováno 27.09.2016 20:56:15

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání VFR750 RC36

29.9.2016 v 19:46 | Nahoru | #1
Tak po přečtení Motocyklu číslo 11/97 jsem došel k závěru že ma to za to trápení nestojí a že bude lepší udělat přepážku která přetlak odbourá. Ono u Kawasako ZX7R s těma velkýma otvorama kolem světel a perfektně utesněným airboxem nárust výkonu při 250 o cca 3koně a větší maximálka asi o 6km mě u samo domo airboxu nijak nevytrhne a jen a jen samé problémy...

Naposledy editováno 29.09.2016 19:48:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání VFR750 RC36

29.9.2016 v 20:10 | Nahoru | #2
Keša> jestli máš origo airbox a můžeš ho tam dát včetně nátrubků, bude to zdaleka nejlepší. Alespoň já teda došel ke stejnýmu závěru, ale je fakt že v roce 97 už byli inženýři v hondě u navrhování airboxu trochu dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist