2 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
Myslím, že na toto Ti nikdo kloudně neodpoví.
Může to být defakto čímkoliv.
1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
Z Tvého dotazu bohužel nevyplývá, v jakém stavu motor je, odkud jsi jej vzal a proč byl z motorky vymontován. Tedy předpkládám, že nemáš jistotu, zda je motor funkční . V první řadě bys měl kouknout na rozvody, zda jsou správně nastavené, jinak můžeš dlouhým protáčením dorazit ventily, hlavu i píst. Pokud nemáš možnost dostat se k měřáku komprese, stačí vyndat svíčku, vší silou (ale zase opatrně) zacpat díru po svíčce palcem a pokud kompresi při protáčení motoru bez problémů udržíš, je špatná.
Pozor také na to, aby nebyl dokonce ulomený ventil, i když tím trpěly především motory Hyosung. To bys ale měl poznat podle neobvyklých zvuků při protáčení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
LovecTaťka píše: To je dotaz jak poleno.
Myslím, že na toto Ti nikdo kloudně neodpoví.
Může to být defakto čímkoliv.
No teda ty nevis ? ty jsi hovno mechanik !
Naposledy editováno 02.06.2013 21:45:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
tadeo96 píše: LovecTaťka> Mám rád lidi, co vůbec nemluvěj k tématu a povidaj jakej jsem trotl ...
To jsem nikdy nenapsal.
Napsal jsem jen, že na Tvůj dotaz nemůžeš dostat a nedostaneš jasnou odpověď.
Nikdo přece nemůže z domu od PC vědět, proč to nejede.
A jestli se tu někdo takovej objeví, okamžitě ho zaměstnám.
Naposledy editováno 02.06.2013 22:18:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
A i teď leccos vypadá dost nejasně... dle kterého "tacho" má ten motor najeto jen 50km a jakto, že "nevědí, co tomu je" a přitom motor je tedy údajně prakticky nový.
Píšeš, že jiskru dává - to bereš dle toho, že na Tvém motoru zapalování funguje? Nebo jsi i tento "mrtvý" motor zkoušel protáčet s vyndanou svíčkou, nasazenou ve fajfce a položenou šastihranem na plášť motoru?
A zapalování je tam napájené z baterky, nebo je tam magneto, podobné, jako u motorové pily?
V první řadě udělej tu zkoušku, zda skutečně jiskru dává. Pak oddělej víko zapalování a tam budou prvky, dle kterých půjde poznat, zda není rotor magneta pootočený na klice. Je to pohodlnější, než otrocky zkoušet odpozorovat, zda dává jiskru, kdy má.
Když dle Tebe je motor "netknutý", tak se v první řadě zaměř na zapalování. Kor, když motor nechce běžet ani s Tvým karbcem, s kterým Tvá motorka běží. Nedá se sice vyloučit, že díky určitým rozptylům ve výrobě (čemuž se u číny nejde divit) bude tento motor potřebovat mírně odlišné nastavení karbce, ale rozhodně ne tak, aby motor beze změn ani neblafnul.
Jen jest ale vážně podivné, že motor, který má údajně najeto jen 50km, Ti na dílně dali jako vrak, u kterého ani po pár letech nevědí, co mi je. V první řadě bych s zaměřil na to zapalování a raději nechal změřit i kompresi. Není moc pravděpodobné, aby u prakticky nového motoru tak náhle něco odešlo - v první řadě bych podezíral to zapalování, konkrétně snímač polohy na klice.
Pokud motor neprskne ani, když při odpojeném benzinu, suchém karbci a vysušené svíčce (aby se svíčka neulila) během protáčení opatrně cákenš do sání trochu startspreje, tak je celkem jasné, že jiskru nedává.
Naposledy editováno 02.06.2013 23:31:51
1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
Takže motor jsi tedy nechal namontovaný v rámu "nového vraku", namontoval jsi na něj svůj karbec, svůj okruh zapalování, motor má na svíčce jasnou jiskru (při zkoušce mimo vále musí být, modrá, fialová, přípustná je i slabě do zelena, ale jak bude oranžová až červená, tak je to chyba - napětí je nízké a uvnitř válce, ve stlačené směsi, už jiskru jistě nedává) a přesto ani neprskne?
Jak napsali i ostatní, jdi hlavně po tom předstihu, radši sundej víko hlavy, vyndej svíčku, abys jakžtakž viděl na píst (lepší posvítit si do válce baterkou, než tam strkat dírou po svíčce nějakou tyčku, kterou opřeš o píst) a při pomalém protáčení motorem zkontroluj, zda ventily pracují, jak mají. Pokud je na klice coby snímač polohy jen cívka, tak motor musí mít určité otáčky, aby stačil "palec" nasazený na klice naindukovat v cívce napětí dostatečné pro vybuzení impulsu pro jiskru. Proto bude lepší sundat víko zapalování a zkontrolovat, zda palec přejde přes pólový nástavec (výčnělek) cívky blízko horní úvratě. V příručce musí být uvedeno, jaký předstih má být nastaven. Jinak je normální, že jiskra padá v každé horní úvrati, čtyřtaktu je to jedno.
Ohledně Tvého dotazu na Mts... pokud nebude motor ukostřen, tak je jasné, že nemůže dát jiskru, když el. obvod není uzavřen! U motoru se starterem bys to poznal hned, jelikož pochopitelně ani starter by se nepohnul. Ale při nahazování motoru kickpákou to člověk může lehko přehlédnout, když nemyslí na všechno. Motor nemusí být nutně usazen v rámu, jen musí být jeho plášť propojen s (-) pólem baterky. Stačí propojit je drátem chyceným pod nějaký šroub na kovové části motoru.
1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
Vim že blběji ti asi neporadil nikdo ale ty kentoje, jukiny a dalši už takove jsou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
Proto to pišu ale jezdili na tom kluci ja ne. Ale kdyš tak obhajuješ spolehlivost těch motoru tak mi pak řekni co tu řešiš
Naposledy editováno 05.06.2013 21:34:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
tadeo96 píše: radys02> V tomhle s tebou tvrdě nesouhlasim. Jediná věc na kterou si vůbec nemůžu stěžovat je zrovna motor. Činani odkoupili lecenci od hondy na ten motor co má ta Kentoya, je to motor, kterej je skoro na všech 125 co jsou ve 4t ...
..........Promin nechci se Tě nějak dotknout nebo Tě snad urazit ale ten motor s Kentoje je max podobny vzhledem a snad konstrukčně z Hondackym. Nezlob se ale už jsem dělal par generalek na Yuki a to po ani 20 000 km a kolegovi jezdi Honda Rebel v poho a ma na ni 75 000km zatim se měnil pouze rozvodak. Tak prosimtě nesrovnavej Trabanta z Mercedesem. Jinak zkoušej to co radi J.M.K a snad to daš do pohybu. Napiš pak co tomu schazelo rad se poučim diky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
Druh motoru stojatý stojatý
Takt motoru čtyřdobý čtyřdobý
Chlazení vzduchem vzduchem
Sekundární převod řetěz řetěz
Rozvod OHV OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi karburátor karburátor
Emise Euro 2 neuvedeno
Spuštění motoru elektrický spouštěč elektrický/nožní spouštěč
Počet rychl. stupňů (man.) 5 5
Počet rychl. stupňů (aut.) - -
Vrtání 56,5 mm 56.5 mm
Zdvih 49,5 mm 49.5 mm
Kompresní poměr 9,5 :1 9.2 :1
Zdvihový objem 124 ccm 123.0 ccm
Počet válců 1 1
Počet ventilů 2 2
Točivý moment 10 Nm 8.6 Nm
Točivý moment 7000 ot/min 8500 ot/min
Výkon 8,3 kW 6 - 8.6 kW
Výkon 11,3 koní 8 - 11.5 koní
Výkon 8500 ot/min 8500 ot/min
Maximální rychlost 100 km/h 93 km/h
ale to tet neřeš a jinak přišel jsi na něco mame tet to same z Lifanem vše jde a přitom nejde
Naposledy editováno 06.06.2013 16:23:41
1 reakcí na tento příspěvek né a né chytnout (kentoya trigger)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) né a né chytnout (kentoya trigger)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vzduchový filtr Kentoya Trigger 200 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 | Terezka108 | 4 | 20.3.2022 v 03:14 zdenysrx6 |
Maska Kentoya Trigger 125 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 | Terezka108 | 2 | 15.5.2021 v 07:50 callowsick |
Díly na Kentoya Trigger Kentoya Trigger 125 | Arniald | 1 | 10.5.2020 v 09:39 MungoJerry |
a Kentoya Trigger 125 | drozdos | 5 | 5.3.2020 v 11:25 jarykurejs |
Podsedlové plasty Kentoya Trigger 125 | domin26 | 0 | 1.5.2018 v 16:19 domin26 |