Loni sem mněnil:
Rozvodový řetěz
Spojka
Věškeré možné náplně
Těsnění
Seřizují karburátory
Prostě všechno co mně napadlo
A naivně si myslel že od toho budu mít na chvilku pokoj.
Těd k dotazu vezl jsem z opravny motorku když byly první mrazejky tak sem jel extra opatrně a ničeho si nevšiml ale ted jak vysvitlo slunko jsem celej natěšenej sedl na motorku a ejhel problém.
motorka se hrozně dusí mezi 4-6 tisíci . Mněly by bejt seštelovyný karburátory od lonského velkého servisu, nová svíčka je tam taky vážně nevím čím to může bejt.
Sem z toho neštastnej
Díky za každou radu W.
Koukám že to mám samou hrubku =(
Naposledy editováno 26.03.2012 13:15:28
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,
vencisimo píše: jestli to dušení znamená, že vydává bučivej zvuk, tak se podívej na vzduchovej filtr, vypadá to na moc bohatou směs, jinak protože to, že dáváš motorku do servisu značí, že se v tom moc neumíš vrtat, tak ti doporučim konečný řešení, jen co to pegaso dáš do kupy aby fungovalo normálně, tak ho prodej, protože s touhle motorkou budeš mít potíže pořád
Kolik jsi jich měl, že máš odvahu ze sebe vypustit takový blábol?
Jinak dej znovu seřídit karburátory a zkontroluj volnoběžku startéru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,
WhiteS píše: Rada nad zlato je vyhnout se veškerým Apriliím . Ale bude ještě chvilku trvat, než to všichni pochopí .
to asi ale nechtěl slyšet
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,
vencisimo píše: seikos> nejsem blázen, abych si takovou motorku koupil, stačí mít prá známejch, co se s nima dost natrápili, jeden příklad za všechny, na dovolenej se sypou a tak i servisujou prakticky jen pegasa, plus jako bonus maj největší spotřebu a nejmíň jedou, jinak z jeho dotazů je poznat, že se mu ještě nezačala srát elektrika, takže to teprve přijde
ámen. Slyšeli jste slovo boží.
Jen mé postřehy:
Pegaso jsme měl, mají ho i mí 2 známí. Pegaso jelo cca za 4,5 litru, běžnou jízdou. Jedou stejně jako BMW F650 (až na hlavu válce a drobnosti jsou to identický motory). Jedou vpodstatě stejně jako všechny 650 ze své doby a vpodstatě třeba jako dnešní moderní Yamaha XT660.
Maximální rychlost (jakkoliv o ní vůbec nejde) je cca 170 km/h, což je naprosto standardní pro svou třídu.
Některé kusy s i.e. (rok 2001) měly problém se zapalováním. Tyto problémy jsou ovšem již dávno vyřešeny.
Obecná slabina Pegasa (motoru Rotax, takže i BMW F650) byla volnoběžka startéru. Některým kusům odešel regler dobíjení (stejně jako odchází polovině nejbáječnějších motocyklů značky Hujda). A hůř se Pegaso servisuje, protože italům asi trochu vázla servisní logika.
Ale plácat takové nesmysly že "na dovolených se servisujou a sypou prakticky jen Pegasa" může říct jen slabomyslnej nebo zaujatej člověk. Nebo nějakej Hujdař
Naposledy editováno 20.03.2012 16:43:44
KubaLC8 píše: mas tam uz letosni benzin? ja byl kvuli starymu usazenymu benzinu taky nepojizdnej
Co se ti v tom starým (počítám,že loňským)benzínu usadilo? Mám v nádrži minimálně benzín od září(z kanystru) a po napuštění karbeců to jde na škrt(tankuju nejlevnější ONO).Omlouvám se ,je to mimo téma,ale zajímavé.
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
Naposledy editováno 20.03.2012 21:14:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,
Naposledy editováno 20.03.2012 23:28:20
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
POdle nich je to tím že se v carburátorech usadila nečistota a chtejí vyčistit, což mi nabídly že rádi udělaji za symbolyckých 25OO Kč.
A propo: jak se vyndavají carburátory? Máte někdo návod?
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
Myslím si že není mozné aby v benzínu bylo tolik nečistot že by se tam mohly za 4 mněsíce usadit do takové míry že to bude takhle zlobit.
Nikdy jsem nelil ten nejlacinejší benzin takže si myslím že mi to spis spatne sestelovaly protoze kdyz jedu a nekdo jede za mnou tak prej hrozne smrdi benzin a valí to i do přepadu docela dost, kdyz otocim heftem naplno tak se dusi kdyz drzim jen do pulky a pomalu zrychluju tak to jede lepe a nedusi se
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
Nejvíc mně na tom sere to ze mám plno benzínu u vzducháče a ten uz tím smrdí jak svine a prijde mi že si i něco natahl je dost vlhkej, a novej filtr stoji zase 800 aspon podle servismana .
No do tohodle servisu uz mne nikdo nedostane nechám si to udělat jinde ...
Naposledy editováno 23.03.2012 13:59:25
1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 | ferokulda | 67 | 26.3.2024 v 06:45 bazin. |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
Žárovka Aprilia Pegaso 650 | Hondapcx125 | 6 | 3.3.2024 v 15:37 kokoška. |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 | arky | 4 | 3.11.2023 v 00:41 arky |