paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zase pár problémů díl IV,
Ahoj všichni, loni na podzim jsem mněl motorku na velkém servise stálo to kupu peněz a letos je tady další problém.

Loni sem mněnil:

Rozvodový řetěz
Spojka
Věškeré možné náplně
Těsnění
Seřizují karburátory
Prostě všechno co mně napadlo

A naivně si myslel že od toho budu mít na chvilku pokoj.

Těd k dotazu vezl jsem z opravny motorku když byly první mrazejky tak sem jel extra opatrně a ničeho si nevšiml ale ted jak vysvitlo slunko jsem celej natěšenej sedl na motorku a ejhel problém.

motorka se hrozně dusí mezi 4-6 tisíci . Mněly by bejt seštelovyný karburátory od lonského velkého servisu, nová svíčka je tam taky vážně nevím čím to může bejt.

Sem z toho neštastnej

Díky za každou radu W.
Koukám že to mám samou hrubku =(

Naposledy editováno 26.03.2012 13:15:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 10:16 | Nahoru | #1
seikos> nejsem blázen, abych si takovou motorku koupil, stačí mít prá známejch, co se s nima dost natrápili, jeden příklad za všechny, na dovolenej se sypou a tak i servisujou prakticky jen pegasa, plus jako bonus maj největší spotřebu a nejmíň jedou, jinak z jeho dotazů je poznat, že se mu ještě nezačala srát elektrika, takže to teprve přijde

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 13:14 | Nahoru | #2
vencisimo> aaaa, pán je znalec Klasický hospodský plk :"ital se kazí, hlavně elektrika"

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2012 v 16:43 | Nahoru | #3

vencisimo píše: seikos> nejsem blázen, abych si takovou motorku koupil, stačí mít prá známejch, co se s nima dost natrápili, jeden příklad za všechny, na dovolenej se sypou a tak i servisujou prakticky jen pegasa, plus jako bonus maj největší spotřebu a nejmíň jedou, jinak z jeho dotazů je poznat, že se mu ještě nezačala srát elektrika, takže to teprve přijde


ámen. Slyšeli jste slovo boží.
Jen mé postřehy:
Pegaso jsme měl, mají ho i mí 2 známí. Pegaso jelo cca za 4,5 litru, běžnou jízdou. Jedou stejně jako BMW F650 (až na hlavu válce a drobnosti jsou to identický motory). Jedou vpodstatě stejně jako všechny 650 ze své doby a vpodstatě třeba jako dnešní moderní Yamaha XT660.
Maximální rychlost (jakkoliv o ní vůbec nejde) je cca 170 km/h, což je naprosto standardní pro svou třídu.
Některé kusy s i.e. (rok 2001) měly problém se zapalováním. Tyto problémy jsou ovšem již dávno vyřešeny.
Obecná slabina Pegasa (motoru Rotax, takže i BMW F650) byla volnoběžka startéru. Některým kusům odešel regler dobíjení (stejně jako odchází polovině nejbáječnějších motocyklů značky Hujda). A hůř se Pegaso servisuje, protože italům asi trochu vázla servisní logika.

Ale plácat takové nesmysly že "na dovolených se servisujou a sypou prakticky jen Pegasa" může říct jen slabomyslnej nebo zaujatej člověk. Nebo nějakej Hujdař

Naposledy editováno 20.03.2012 16:43:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
Žárovka Aprilia Pegaso 650 Hondapcx125 6 3.3.2024 v 15:37 kokoška.
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 arky 4 3.11.2023 v 00:41 arky


TOPlist