paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zase pár problémů díl IV,
Ahoj všichni, loni na podzim jsem mněl motorku na velkém servise stálo to kupu peněz a letos je tady další problém.

Loni sem mněnil:

Rozvodový řetěz
Spojka
Věškeré možné náplně
Těsnění
Seřizují karburátory
Prostě všechno co mně napadlo

A naivně si myslel že od toho budu mít na chvilku pokoj.

Těd k dotazu vezl jsem z opravny motorku když byly první mrazejky tak sem jel extra opatrně a ničeho si nevšiml ale ted jak vysvitlo slunko jsem celej natěšenej sedl na motorku a ejhel problém.

motorka se hrozně dusí mezi 4-6 tisíci . Mněly by bejt seštelovyný karburátory od lonského velkého servisu, nová svíčka je tam taky vážně nevím čím to může bejt.

Sem z toho neštastnej

Díky za každou radu W.
Koukám že to mám samou hrubku =(

Naposledy editováno 26.03.2012 13:15:28

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2012 v 16:43 | Nahoru | #1

vencisimo píše: seikos> nejsem blázen, abych si takovou motorku koupil, stačí mít prá známejch, co se s nima dost natrápili, jeden příklad za všechny, na dovolenej se sypou a tak i servisujou prakticky jen pegasa, plus jako bonus maj největší spotřebu a nejmíň jedou, jinak z jeho dotazů je poznat, že se mu ještě nezačala srát elektrika, takže to teprve přijde


ámen. Slyšeli jste slovo boží.
Jen mé postřehy:
Pegaso jsme měl, mají ho i mí 2 známí. Pegaso jelo cca za 4,5 litru, běžnou jízdou. Jedou stejně jako BMW F650 (až na hlavu válce a drobnosti jsou to identický motory). Jedou vpodstatě stejně jako všechny 650 ze své doby a vpodstatě třeba jako dnešní moderní Yamaha XT660.
Maximální rychlost (jakkoliv o ní vůbec nejde) je cca 170 km/h, což je naprosto standardní pro svou třídu.
Některé kusy s i.e. (rok 2001) měly problém se zapalováním. Tyto problémy jsou ovšem již dávno vyřešeny.
Obecná slabina Pegasa (motoru Rotax, takže i BMW F650) byla volnoběžka startéru. Některým kusům odešel regler dobíjení (stejně jako odchází polovině nejbáječnějších motocyklů značky Hujda). A hůř se Pegaso servisuje, protože italům asi trochu vázla servisní logika.

Ale plácat takové nesmysly že "na dovolených se servisujou a sypou prakticky jen Pegasa" může říct jen slabomyslnej nebo zaujatej člověk. Nebo nějakej Hujdař

Naposledy editováno 20.03.2012 16:43:44

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #2
seikos> Dobře a kolik jsi měl ty těch Hujd, když jsi tak chytrej? Já mam taky 2 známí co měli Pegaso a protože se sralo, prodali to oba. Píšeš tu proti názorum WhitaS, to se ti nelíbí a pak tu píšeš cyhtračiny o Hujdě. Zamysli se, děláš to samý

Naposledy editováno 20.03.2012 21:14:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 23:00 | Nahoru | #3
seikos> tak jinak, dotyčnej tu má dotaz, zase pár problémů a to dokonce čtvrtej díl, sakra to je spolehlivost , pegaso si měl a jen pře zimu, to je taky zkušenost jak svině, nepleť sem BMW, "stejnej" motor měla i např Jawa, co se týče motoru, tak se doufam bavíme o karburátorový verzi(která teda když chvilku stojí, tak nechce chytat), protože tam neni možný, abys jezdil za 4.5l(pokud za běžnou jízdu nepovažuješ okounění s maximálkou úctyhodných 75km/h, za což ti ten jednoválec moc rád poděkuje), jinak je to super motor, nenižší rychlost je 18km/h(skělý na technický pasáže v terénu), krouťák to má jak dvouválec, ale než se to na silnici roztočí, tak je to trvá sto let a vůbec nepočítam, to, že to má mizernej rozsah použitelnejch otáček(ale to sou holt vlastnosti jednoválce, za to zrovna pegaso fakt nemůže), co se týče elektriky, tak jsem nemyslel pouze to, že by vyhořela nějaká součást, ale třeba se jim rády rozpadaj spínačky a to ti povim, to je radost, to pak někde na cestě spravovat, no a co se týče spravování prakticky jen pegas, tak si tomu říkej klidně plácání nesmyslů, holt kdo neviděl, neuvěří, nepočítam navíc takový malichernosti jako, že to má debilně vyřešenej airbox a filtr vzduchu, blbě se na to upínaj padáky, expanzku chladící kapaliny pro enduro neuvěřitelně před motorem(když jsme u toho endura, tak by někdo za vadu moh považovat i pouze 19 přední kolo), málo svítící kontrolky, malej chladič(jak se s tim vjede do terénu, tak je to furt na hranici vaření), nesmyslnost dvou karburátorů na jeden válec(zrovna případ tohoto dotazu), absolutně blbou servisovatelnost čehokoliv, špatnou dostupnost dílů, slabej zadní tlumič, např. proti transalpu poloviční servisní intervaly a na další si zatim nevzpomínam, ale designově je to moc pěkná motorka a musim říct, že proti italskejm výrobkům obecně nic nemam

Naposledy editováno 20.03.2012 23:28:20

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

4.2.2013 v 21:39 | Nahoru | #4
seikos> zdravim mam taky pegaso mam novou baterii ale vydrzi tak osm dni a pak je hlucha myslis ze by to mohlo byt dobyjeni nebo nevis jak bych zjistil cim to je???? diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
Žárovka Aprilia Pegaso 650 Hondapcx125 6 3.3.2024 v 15:37 kokoška.
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 arky 4 3.11.2023 v 00:41 arky


TOPlist