1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> a kde třeba?!
Jinak já si teda nepamatuju jakej kvalt jsem tam měl maximálně ale myslím že to byla čtyřka ale máš jiný převody takže nevím kolik to to jede třeba na 4 nebo 5
Třeba hned za Neznašovem,těch míst je víc.Oproti GSXR na FZ1 řadíš jako vzteklej,tohle jsem si na tý Wolfový fakt užíval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>On má Factory,upravenej podvozek,u Factory je jiný sání,asi by to nebylo úplně srovnatelný se sérií RSV4R.A ještě ke všemu si strašně nerad půjčuju cizí a nepojištěný motorky.
Ale prosím tě ten rozdíl tam bude fakt minimální i potom co jsem slyšel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> myslím že by bylo jednodušší napsat Padre-mu, ten má factory na okruh a svézt se na ní dát mu něco do kapsy a je to. Je to v pohodě kluk a myslím že by to šlo.
Co, co, co, co??? Určitě by to nebyl problém Otázka domluvy..
Jak bude čas, tak si to pročtu a pokud budu mít na něco odpověď nebo pokud budu moct něco upřesnit, tak to udělám Snad zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> Hele, co vůbec říkal ten Indi na tu RSV4?! Nemáš ten test nebo není někde na netu?! Dost bych si ho přečet
Tu máš,loudile.
[img]
[img]
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
Foggy996>taky se mi moc líbí, jen mi připadá děsně malá ..neseděl jsem na ni,nejel jsem ,takže nevím. když jsem ale byl blízko ní zdála se mi moc malá,sražená . je to taak ???? nezajimají mne číls aale pocit ..
Je opravdu droboučká,nezdálo se ti to.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
Mohl bych se k tomu asi rozepsat hodně, ale bylo by to fakt na dlouho.. Ale některé velmi často řešené věci..
1) Elektronický plyn-slyšel jsem na to různé názory, různí kluci mi říkali, že se jim to zdá moc citlivé, agresivní.. Já ten pocit nemám, mi se na tom jede výborně, zvykl jsem si na to okamžitě, naopak mám pocit, že je velmi přesný a bral bych to spíš jako pozitivum!
2) Velikost-ano, motorka je malá. Souhlasím, je to něco jak 600ccm, dokonce bych řekl, že pocitově ještě menší. Ale, já mám 187cm a 85kg. Na motorce se složím naprosto luxusně, nemám nejmenší problém, což je asi i vidět z fotek v mém profilu. Jde o to, že když se na ni posadíte v garáži na stojanu, přijde vám hrozně malá, dojem ve stylu co na té motorce budu dělat, na tom se nemůžu složit, ale opak je pravdou. Naprosto luxusní!! Jakmile se na tom člověk rozjede, tak má dojem, že do té motorky patří, všechno je jak má být!! Já jsem byl z toho v zimě, když jsme ji dovezli špatný, že se na to právě nevlezu, ale po prvních 40 minutách jízdy, jsem věděl, že je to dokonalé!!
3) Výkon-Murkin psal, že motorka nejede ani dole ani nahoře. Vím, že už má hromadu zkušeností s tímto bikem a já se na něj taky po sezóně budu chtít obrátit
Já z pohledu jezdce to vidím tak, že motorka jede úžasně od spodu(není to jen můj názor), ale jak zde již mnohokrát zaznělo, nahoře je to mrtvé. Jakýkoli, opakuji jakýkoli litr mi na delší rovince natře prdel!! BMW a Ducati je jiná liga, neberu v potaz.. Já mám v předu kolečko o 2 zuby menší a vzadu jedu rozetu 46-47 zubů.. Motorka se rozmotává mocně, ale nahoře to prostě není ono.. Mám tam jenom koncovku od LeoVince. Svody prý tomu hodně pomůžou, ale to ještě nevím jestli je budu pořizovat. Dá se na motorku koupit za 2000€ kit, který zvedne rozsah otáček o 1500 a zvýší výkon společně s výfukem o 20 koní a to už asi bude hodně znát. Ale pokud nepojedu např. Brno pod 2:09, tak to nehodlám řešit.. Takže je možné, že to nikdy řešit nebudu
4)Podvozek a brzdy-tady není co vytknout!! Brzdy jsou z jiné planety!! Podvozek na cestu určitě naprostý luxus. Bohužel zadní centrální tlumič (používaný již 6 let na starší modely RSV) stojí za prd, protože ať jsme dělali co jsme mohli (ani mechanik od Michala Filly už nevěděl), nepodařilo se ho nastavit k mojí spokojenosti a tak šel ven! Nahradili jsme ho TTX a není problém, motorka jede jak chci a gumy fungují ať tam dám cokoli!(Stejně jedu jenom Dunlopy)! Obratnost je fantastická díky celkové geometrii motorky. Změna směru-otázka myšlenky, víc není třeba Ano, mohl bych měnit úhel krku řízení, polohu motoru v rámu, protáhnout kyvku, ale opět se vracím k tomu Brnu za 2:09....atd..
Prostě kategorie, které bych nic nevytknul!!
Celková spokojenost s motorkou je, ale kdyby to jelo nahoře víc, vůbec bych se nezlobil a nemusel bych se to snažit dohánět v náletech.. Ale ty mám i tak pomalé!! Potenciál motorky je určitě obrovský, takže je to jenom v jezdci.
Na cestu si tu motorku upřímně nedokážu představit, protože to asi moc příjemné právě posezem nebude, ale na okruh je to krása a je to fakt hravá motorka
Pokud jsem něco neřekl a chcete to vědět, řeknětě si Těch 8 stran jsem prolětěl jen zběžně
Jo a teď mi odešla spojka, takže jsem musel dát novou, ale na okruhu má najeto 3500km, takže to hold dostává na prdel..
Naposledy editováno 12.09.2010 13:04:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> nezlobse ale seš trapnej
Taky tě mám rád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Podvozek, brzdy a tak asi budou na Rkové verzi trochu někde jinde. Ty tady popisuješ podvozek Factory. Co se týče vršku, zajímalo by mě jestli je to opravdu taková bída ve srovnání třeba s mou R1 2004 (s koncovkou Termignoni) Co myslis?
Já se s okruhovým ježděním začínám pomalu seznamovat, jezdím zatím jenom Brno. Určitě si svou R1 ještě rok, dva nechám, ale poohlížím se právě po něčem,co bych chtěl pořídit a tahle Aprilka mě padla do oka, protože si myslím,že na okruh je jak dělaná.
Co jsi myslel tím centrálem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Centrál jsem myslel zadní tlumič. Nedařilo se nám ho nastavit. Buď byl moc tvdrý = fungovaly Bridge, nefungovaly Pirelli ani Dunlopy, motorka se nevlnila, byl špatně cítit grip zadního kola. Nebo byl měkký = fungovaly Pirelli i Dunlop, ale motorka se v rychlých zatáčkách hodně vlnila a na výjezdech to taky nebyla žádná velká sláva.. Fungovalo mi to pouze jednou, když bylo v Mostě 35°C a dráha měla 52°C, ale to jsou extrémní podmínky, které nejmáš na trati vždy. Proto jsme se rozhodli tlumič vyměnit za Ohlins TTX
K Yamaze-honil jsem s několika kluky (Němci), kteří mají tuto motorku. Někteří na ní mají 200 koní, dělají motor každý rok, atd.., takže k tomu se nevyjadřuji Ale pokud by jsi si pohrál s tvojí motorkou (svody, powercommander, trochu naladit) tak na tom budeš určitě o něco lépe než já teď.. V úplné sérii to nedokážu posoudit, ale odhad je takový, že to bude stejné nebo pořád bude mít ta tvoje Yamaha kousek navrch!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Ještě by mě zajímalo srovnání s R1 09, co se týče toho tahu od spodu.. Myslíš, že to bude podobný svezení?
Proč jsi se vlastně rozhodl právě pro RSV4?
Tak porovnání s BigBangem nemám a nerad bych tady plácal z cesty a teoretizoval nad něčím, o čem vím houby.. Takže v tom ti neposloužím. Každopádně seděl jsem i na něm a je to dle mého názoru hrozný autobus a mi se osobně moc nelíbí, ale je to pouze můj pohled na danou věc. Ovšem zvuk má krásný!!!
Naposledy editováno 12.09.2010 17:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>verybusy> No moc ne ale co se dá dělat. Jede to jen ve vrchu Jinak příjemná motorka
Tys rozsekal GSXR ?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Dal jsem ho tam a ani jsem ještě nedával pružinku takže zůstal nastavenej tak jak byl.
Měla najeto 26tis.km (bejvalej majitel byl 4roky zavřenej)
Takže teď budu muset kupovat novej motor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R | sasos69 | 81 | 7.4.2019 v 08:45 psenap |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |