globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV4R
7.9.2010 v 11:59
Zdarec, nějaké zkušenosti (poznatky) z této motorky? Má někdo, ať se pochlubí...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R

11.9.2010 v 20:37 | Nahoru | #1
Tak teda hoši
Mohl bych se k tomu asi rozepsat hodně, ale bylo by to fakt na dlouho.. Ale některé velmi často řešené věci..

1) Elektronický plyn-slyšel jsem na to různé názory, různí kluci mi říkali, že se jim to zdá moc citlivé, agresivní.. Já ten pocit nemám, mi se na tom jede výborně, zvykl jsem si na to okamžitě, naopak mám pocit, že je velmi přesný a bral bych to spíš jako pozitivum!

2) Velikost-ano, motorka je malá. Souhlasím, je to něco jak 600ccm, dokonce bych řekl, že pocitově ještě menší. Ale, já mám 187cm a 85kg. Na motorce se složím naprosto luxusně, nemám nejmenší problém, což je asi i vidět z fotek v mém profilu. Jde o to, že když se na ni posadíte v garáži na stojanu, přijde vám hrozně malá, dojem ve stylu co na té motorce budu dělat, na tom se nemůžu složit, ale opak je pravdou. Naprosto luxusní!! Jakmile se na tom člověk rozjede, tak má dojem, že do té motorky patří, všechno je jak má být!! Já jsem byl z toho v zimě, když jsme ji dovezli špatný, že se na to právě nevlezu, ale po prvních 40 minutách jízdy, jsem věděl, že je to dokonalé!!

3) Výkon-Murkin psal, že motorka nejede ani dole ani nahoře. Vím, že už má hromadu zkušeností s tímto bikem a já se na něj taky po sezóně budu chtít obrátit
Já z pohledu jezdce to vidím tak, že motorka jede úžasně od spodu(není to jen můj názor), ale jak zde již mnohokrát zaznělo, nahoře je to mrtvé. Jakýkoli, opakuji jakýkoli litr mi na delší rovince natře prdel!! BMW a Ducati je jiná liga, neberu v potaz.. Já mám v předu kolečko o 2 zuby menší a vzadu jedu rozetu 46-47 zubů.. Motorka se rozmotává mocně, ale nahoře to prostě není ono.. Mám tam jenom koncovku od LeoVince. Svody prý tomu hodně pomůžou, ale to ještě nevím jestli je budu pořizovat. Dá se na motorku koupit za 2000€ kit, který zvedne rozsah otáček o 1500 a zvýší výkon společně s výfukem o 20 koní a to už asi bude hodně znát. Ale pokud nepojedu např. Brno pod 2:09, tak to nehodlám řešit.. Takže je možné, že to nikdy řešit nebudu

4)Podvozek a brzdy-tady není co vytknout!! Brzdy jsou z jiné planety!! Podvozek na cestu určitě naprostý luxus. Bohužel zadní centrální tlumič (používaný již 6 let na starší modely RSV) stojí za prd, protože ať jsme dělali co jsme mohli (ani mechanik od Michala Filly už nevěděl), nepodařilo se ho nastavit k mojí spokojenosti a tak šel ven! Nahradili jsme ho TTX a není problém, motorka jede jak chci a gumy fungují ať tam dám cokoli!(Stejně jedu jenom Dunlopy)! Obratnost je fantastická díky celkové geometrii motorky. Změna směru-otázka myšlenky, víc není třeba Ano, mohl bych měnit úhel krku řízení, polohu motoru v rámu, protáhnout kyvku, ale opět se vracím k tomu Brnu za 2:09....atd..
Prostě kategorie, které bych nic nevytknul!!

Celková spokojenost s motorkou je, ale kdyby to jelo nahoře víc, vůbec bych se nezlobil a nemusel bych se to snažit dohánět v náletech.. Ale ty mám i tak pomalé!! Potenciál motorky je určitě obrovský, takže je to jenom v jezdci.
Na cestu si tu motorku upřímně nedokážu představit, protože to asi moc příjemné právě posezem nebude, ale na okruh je to krása a je to fakt hravá motorka

Pokud jsem něco neřekl a chcete to vědět, řeknětě si Těch 8 stran jsem prolětěl jen zběžně

Jo a teď mi odešla spojka, takže jsem musel dát novou, ale na okruhu má najeto 3500km, takže to hold dostává na prdel..

Naposledy editováno 12.09.2010 13:04:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 10:53 | Nahoru | #2
.Padre.> Vyčerpávající,díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R

12.9.2010 v 11:21 | Nahoru | #3
.Padre.> Cau, díky za vyjádření se k mnou založenému tématu. Nikde jsem se právě nedočetl nic přímo od majitele. A ty recenze jsou tak trochu zavádějící..
Podvozek, brzdy a tak asi budou na Rkové verzi trochu někde jinde. Ty tady popisuješ podvozek Factory. Co se týče vršku, zajímalo by mě jestli je to opravdu taková bída ve srovnání třeba s mou R1 2004 (s koncovkou Termignoni) Co myslis?
Já se s okruhovým ježděním začínám pomalu seznamovat, jezdím zatím jenom Brno. Určitě si svou R1 ještě rok, dva nechám, ale poohlížím se právě po něčem,co bych chtěl pořídit a tahle Aprilka mě padla do oka, protože si myslím,že na okruh je jak dělaná.
Co jsi myslel tím centrálem?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 81 7.4.2019 v 08:45 psenap
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec


TOPlist