globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vädnúce brzdy na okruhu
23.2.2016 v 22:11
Na Slovakiaringu som v poslednej dobe začal jazdiť okolo 2:26-28 a odvtedy začali moje problémy s brzdami. Pomerne pravidelne mi začína na cieľovke (260km/hod) vybrovať predok a prestáva to brzdiť, čo ma dosť rozhadzuje a párkrát som skončil v šotoline, niekedy to viem ešte zaklopiť. Tak sa mi do toho začali všetci montovať, preto som dal repas prednej brzdy, repas prednej vidly a nič. Potom som to dal pozrieť importérovi a ten tiež nič zásadné nenašiel - vravel, že sú zasraté brzdové valčeky ale boli po 2-týždňovom repase!
Mám RSV4 2013 s Brembo M430 monoblock, pancierovkami, radial, origo kotúče, doštičky SBS 841HS sinter - akurát zabehnuté. Nechcem tam dať keramiku, lebo chodím na okruh po vlastnej osi a z dôvodu bezpečnosti ma od toho vystríhajú. Myslíte, že je to jednoducho limit cestných bŕzd a budem sa musieť vzdať cesty a prejsť na keramiku alebo by v tom mohol byť iný problém.
Zatiaľ som len zúfalý ale živý!

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 14:15 | Nahoru | #31
sasos69> kamos dava slovakiaring na starej gsxr750 r.v98 cas 2:22 clovece mal by si kopnut do vrtule ,ale srandujem len opatrne v ramci svojich moznosti nech sa nic nestane!ale ten cas fakt dava na tej starej loudre .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 14:29 | Nahoru | #32

seikos píše: nebo moc utažené nýty. Kotouč neplave a když jede rychle tu rovinku, kotouče rozžhaví destičky natolik, že změkne kapalina.

Pro rancig use by měly doslova rachrat:


Tipuju, že takovéto OEM kotouče tam asi nemá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 14:32 | Nahoru | #33
BlackSabbath> Já osobně jsem to na sériové motorce ještě nikde neviděl.... V případě Bremba tohle umí asi jen ty jejich HP rotory ne? Nebo mi chcete říct, že si ty nýty někdo "povoluje" to snad ani nejde ne?? PS: Jsem inkoust jo, takže proto se ptám tak blbě :D

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 14:36 | Nahoru | #34

Chuďas899 píše: BlackSabbath> Já osobně jsem to na sériové motorce ještě nikde neviděl.... V případě Bremba tohle umí asi jen ty jejich HP rotory ne? Nebo mi chcete říct, že si ty nýty někdo "povoluje" to snad ani nejde ne?? PS: Jsem inkoust jo, takže proto se ptám tak blbě :D


Také jsem to sériově ještě neviděl. HP plovoucí jsou, ale ne teda tolik. Takovej cirkus to nedělá...

Naposledy editováno 24.02.2016 15:08:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 15:06 | Nahoru | #35

sejrac píše: Padlo tady toho spousta... má ta motorka ABS?



ABS to má a ja si ho dávam na stupeň 1, pričom 3 je maximum. Bojím sa to vypnúť úplne, lebo som stále ešte na okruhu nováčik a nechcem pri nejakej panike zablokovať koleso. Ale ešte nikde som nepočul, že ABS na okruhu odpáli brzdy, či?

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 15:24 | Nahoru | #36
sasos69> Jup taky jezdím na stupeň 1. Tzn kontrola jen předního kola.

Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 16:30 | Nahoru | #37
A kolik mas najeto?Ja 23000km a kotouče ko.Jsou zvlnene.Pry bezna vec u Rsv.

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 16:55 | Nahoru | #38
Píšu to naposled pokud se Ti blbě točí kolo a máš tam ložiska tak prostě visí pístek(nechce se buzík vrátit,protože tam je nějakej BORDEL) To,že Ti nějaká píča udělala "repas" brzd(jak píšeš výměna brzdovky )neznamená,že Ti ty pístky někdo vyndal,perfektně vyčistil,profouk brzdič jestli tam není bordel apod. To samý si myslím o tom blbovy,co Ti povolil lanko brzdy .Prostě tam máš téměř tuty bordel,kterej tam nalítal z destiček,který se nejspíš nemaj rády s Tvejma kotoučema a možná už je zkurvily,ale příčina mi příjde(podle dedukcí) jasná. Máš zasraný pístky a smůlu na dementní mechaniky+teď už možná kotouče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 17:51 | Nahoru | #39
Jasek> Tolik práce a přitom taková blbost Tak brzdiče sú už tip top, presne ako píšeš. No a ja sa to naučím rozoberať, čistiť a skladať asi po každom okruhovom jazdení. Ešte musí chalan skontrolovať tie kotúče. A idem dať nové doštičky od SBS ale už nie HS Sinter, ktoré tu má väčšina nekeramických paličov ale po diskusii s dovozcom dám HS Racing Sinter ako pokusný králik (Used to be our Top racing pad for Supersport & Superbike back in the late 90´s, now it is rated as the ultimative and affordable TrackDay pad for your road & track bike.)

rogyze> A to ešte nevieš, že mi tu jedna blondýnka z Východu dáva 4 sec. na 600ke, pričom začala jazdiť okruhy pred dvoma rokmi kvôli frajerovi. No nezabil by si sa

---------------------------------------------------------
Ako 41 ročný som si ako kupoval prvú motorku. Som mal vedieť, že okruhové jazdenie je zábavka len pre automechanikov To som si mohol kúpiť aj lacnú jazdenku, keď sa mám v tom stále vŕtať. Do riti aj s "Ready to Race"!

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 19:09 | Nahoru | #40
sasos69> no tak ta musi na tom palit riadne ,nic si ztoho nerob ja keby som isiel mozno do 3min by som sa vosiel .

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 21:31 | Nahoru | #41

Chuďas899 píše: BlackSabbath> Já osobně jsem to na sériové motorce ještě nikde neviděl.... V případě Bremba tohle umí asi jen ty jejich HP rotory ne? Nebo mi chcete říct, že si ty nýty někdo "povoluje" to snad ani nejde ne?? PS: Jsem inkoust jo, takže proto se ptám tak blbě :D

tyhle jsem si pořídil nedávno

Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 21:42 | Nahoru | #42
A takhle se daj udělat z OEM kotoučů full plovoucí e: každopádně je lepší už koupit rejsový full floating kotouče, ty OEM unašeče dost trpěj, nejsou tak tvrdý jako ty rejsový a radši bych to dělal na OEM kotoučích co maj aspoň 9 a víc nejtů... Ale jel jsem Jaškovu potvoru, která má jen šest nejtů na kotouči, kurevsky plovoucích a brzdy super...

Naposledy editováno 24.02.2016 21:49:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 22:06 | Nahoru | #43

gorkin píše: řek bych že máš desky se směsi ktera kotoučům moc nechutná
Jak píše SEIKOS mrskni tam bremba....a bude po problémech



souhlasím s Gorkinem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

24.2.2016 v 22:21 | Nahoru | #44
RUTAN> Že tě tu vidím, nemáš v plánu dýlovat ty plovoucí nejty? Nikde se u nás nedaj sehnat a z e-baye to trvá a ještě většinou neposílaj do ČR. Myslím, že by to okruháři a RR piloti dost kupovali a i já znám dost lidí co by to uvítali, navíc by si lidi i byli schopni přenýtovat kotouče sami a dost by ušetřili za přenýtování nerozebiratelnými nejty a hlavně by to nikam nemuseli posílat a čekat. Já bych to rozjel sám ale zatím jsem neukecal žádnýho soustružníka, aby to byl schopen vyrábět ve větších sériích, vždycky se mu dělalo blbě, když si představil tu hromadu přesných nejtů jen na dva kotouče

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 06:31 | Nahoru | #45
dewwil> jestli je to US, tak posilat na US adresu a preposlat neni problem, je to vetsinou i levnejsi. Jinak uz to ani nedelam.

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 09:31 | Nahoru | #46
Tak M4.32 nejsou zrovna okruhový třmeny a zvlášť s ABS. Měl jsem stejnou kombinaci a málem jsem si rozbil hubu při zapnutym ABS. Brzdná dráha se o dost prodlužuje. Neměj strach a vypni to ABS. A pokud chceš na okruh častěji, kup jiný třmeny. M4, M50 budou mnohem vhodnější..
Teď mám zase obyč šroubovaný třmeny a brzdí se mi s nima líp, než s M4.32. Nemám s nima dobrou zkušenost..

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 10:20 | Nahoru | #47

Petta píše: Tak M4.32 nejsou zrovna okruhový třmeny a zvlášť s ABS. Měl jsem stejnou kombinaci a málem jsem si rozbil hubu při zapnutym ABS. Brzdná dráha se o dost prodlužuje. Neměj strach a vypni to ABS. A pokud chceš na okruh častěji, kup jiný třmeny. M4, M50 budou mnohem vhodnější..
Teď mám zase obyč šroubovaný třmeny a brzdí se mi s nima líp, než s M4.32. Nemám s nima dobrou zkušenost..



Ako píšem, mám M430, čo je len iný názov pre tebou odporúčané M50!!! (Ducati and Brembo call them M50, Aprilia call them M430, but it is same caliper.). M4 majú len väčší priemer piestikov a nie je to vraj až taká radikálna zmena.

Ale odkedy som spustil tému, začal som sa po vašich radách o to viac zaujímať (prvýkrát som čítal o full-floatingu) a možno príde čas aj na upgrade, lebo s RSV4 jazdím iba na okruh 30km, na okruhu 300 km a z okruhu 30km.

Naposledy editováno 25.02.2016 10:30:26

1 reakcí na tento příspěvek Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 11:08 | Nahoru | #48
Aha. Tak to zpět.. Psal jsem o jiných třmenech. M430 rozhodně měnit nemusíš.. V každym případě bych to abs vypínal, není to dobrá věc na okruh. Budeš muset jít po těch kotoučích a pístky vyčistit důkladně.. Uvidíš.. Snad na to přijdeš..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 13:42 | Nahoru | #49
Petta> Souhlas šéfe, měl jsi na mysli ty třmeny(M4.32) co jsou např. na malé Panigale 899 či zbytku Monster řady (krom 1200S a R) apod..... To jsou na okruh opravdu NAP**U třmeny.... měl jsem s tím docela peklo, navíc mám krátký prsty, takže tu páku už jsem dál dávat už ani nemohl.

Stará RSV4 měla tyhle brzdy.... nová od modelového roku 2016 má ty M430 což je jinej název pro M50.

Naposledy editováno 25.02.2016 13:42:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 13:57 | Nahoru | #50

Chuďas899 píše: Petta> Souhlas šéfe, měl jsi na mysli ty třmeny(M4.32) co jsou např. na malé Panigale 899 či zbytku Monster řady (krom 1200S a R) apod..... To jsou na okruh opravdu NAP**U třmeny.... měl jsem s tím docela peklo, navíc mám krátký prsty, takže tu páku už jsem dál dávat už ani nemohl.

Stará RSV4 měla tyhle brzdy.... nová od modelového roku 2016 má ty M430 což je jinej název pro M50.



M430 minimálne od mojej 2013

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 15:17 | Nahoru | #51

Chuďas899 píše: Petta> Souhlas šéfe, měl jsi na mysli ty třmeny(M4.32) co jsou např. na malé Panigale 899 či zbytku Monster řady (krom 1200S a R) apod..... To jsou na okruh opravdu NAP**U třmeny.... měl jsem s tím docela peklo, navíc mám krátký prsty, takže tu páku už jsem dál dávat už ani nemohl.

Stará RSV4 měla tyhle brzdy.... nová od modelového roku 2016 má ty M430 což je jinej název pro M50.



M50 jsou tam už od faceliftu 2013, myslím. Ty M4.32 jsou sice monobloky, ale je to větší šunt, než obyč šroubovaný, co má třeba Monster 1100, 796 atd.
Teď mám tyhle obyč a v porovnání s HM SP brzděj fakt líp..
Zrovna řeším nákup třmenů a uvidím, co nahodím. Tiše ti závidím tu Panigale. Kdybych věděl, že trefím dobrej kus, tak bych hodně uvažoval místo Brutale..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 16:35 | Nahoru | #52
sasos69> Panigale je od 2012 a exklusivní smlouva s Brembo bylo, že M50 jsou zapovězeny na 2 roky..... Takže MY2014 je první co to může mít... to nevylučuje, že nemohla být vyrobená ale 2013....ale zdá se mi to nepravděpodobné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

25.2.2016 v 17:07 | Nahoru | #53

Chuďas899 píše: sasos69> Panigale je od 2012 a exklusivní smlouva s Brembo bylo, že M50 jsou zapovězeny na 2 roky..... Takže MY2014 je první co to může mít... to nevylučuje, že nemohla být vyrobená ale 2013....ale zdá se mi to nepravděpodobné.



No nechcem sa hádať ale doteraz som bol v tom, že mám na mojej RSV4 R MY2013 monobloky Brembo M430. Tak som si doteraz aj objednával doštičky. Škoda, že to neviem nájsť. Mám len podporné stránky, ktoré to nejako spomínajú v tom duchu:

www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp
www.motorcycle.com/manufacturer/aprilia/2013-aprilia-rsv4-r-aprc-abs-and-rsv4-factory-aprc-abs-review-91519.html
rideapart.com/articles/2013-aprilia-rsv4-r-gets-abs-too

Naposledy editováno 25.02.2016 17:09:15

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

26.2.2016 v 11:39 | Nahoru | #54
dewwil> v plánu to nemám. Pak by se tu zas řešilo, že mám na něčem nějakou marži Vyrábět by se to dalo, což zvážím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

26.2.2016 v 14:38 | Nahoru | #55
sasos69> Proč myslíš,že tomu říkaj M430 když je to M50 prej exkluzivita na 2roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

26.2.2016 v 18:05 | Nahoru | #56

Jasek píše: sasos69> Proč myslíš,že tomu říkaj M430 když je to M50 prej exkluzivita na 2roky


Někde jsem to kdysi četl o té exkluzivitě, ale jestli to byla pravda, to nevím...Každopádně to taky vidím na M50. Dříve dávali všude M4, teď M50...

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

26.2.2016 v 19:03 | Nahoru | #57
BlackSabbath> mě kdysi jedna italka taky slibovala ani hovno jim nevěřim

(reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

26.2.2016 v 19:09 | Nahoru | #58

t_freedom píše: vadnutí vadnutí...ale brzdi s něčím co ti rozklepe celou mašinu...to ti ruku automaticky povolí hned



Nepovoli ;) me povolil az ram

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

26.2.2016 v 21:34 | Nahoru | #59
Jasek> "Whatever Ducati decides, it has sole use of the caliper for one model year, as is customary when a manufacturer enters into an exclusive partnership with Brembo. Other manufacturers will have access to the M50 beginning model-year 2013, so we won’t be surprised to see them on Aprilia’s next RSV4"

Takže než budeš házet smajlíky že je to volovina, tak si to nejdříve zjisti jo :D

Takže oprava za mě.... BRZDIČ je vyvinut spolu s Ducati v roce 2011 a první motorka co tyto brzdiče dostala po uplynutí 2 let je ANO RSV4 MY 2013.

Poslední věc spíš taková volovina.... to, že máš desky shodné podle čísla automaticky neznamená, že máš ty brzdiče..... prostže desky do M50 jsou stejný jako do "starejch" 1098,1198 apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vädnúce brzdy na okruhu

27.2.2016 v 13:02 | Nahoru | #60
Chuďas899> Abych řekl pravdu,tak je mi to volný. Nic nezjišťuju bo mě to nezajímá. Když napíšeš,že 2013 nemůže mít M50,protože.....něco a majitel 2013ky napíše,že je má,akorát se ze záhadnýho důvodu jmenujou M430,vychází mě,že Brembo obložilo Duc a sorry,ale příjde mi to vtipný. To,že jsi se spletl je Tvůj problém,mě to neva
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R Takheshi_Haka 3 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... MotoBuldocek 3 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3509 20.5.2018 v 15:48 hudec
Spotřeba paliva Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... michal_fir 12 12.3.2018 v 11:53 Gahan37


TOPlist